Лічба в межах 20. Додавання і віднімання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків.

Про матеріал

Лічба в межах 20. Додавання і віднімання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків.

формувати компетентність вміння вчитися (уміння планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров'язбережувальну компетентність (взаємозв'язок організму людини з природним оточенням); соціальну компетентність (уміння співпрацювати в групах, проявляти ініціативу), формувати вміння рахувати в межах 20, навчити учнів креслити відрізки; розвивати навички швидкого обчислення у межах 10.

Перегляд файлу

Тема уроку. Лічба в межах 20. Додавання і віднімання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків.

Мета уроку: формувати компетентність вміння вчитися (уміння планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров’язбережувальну компетентність (взаємозв’язок організму людини з природним оточенням); соціальну компетентність (уміння співпрацювати в групах, проявляти ініціативу), формувати вміння рахувати в межах 20, навчити учнів креслити відрізки;  розвивати  навички  швидкого  обчислення у межах 10.

Обладнання: математичні віяла, ілюстрації стровів, корабля, математичні кола,індивідуальні картки з завданнями  , малюнок штурвала, малюнки морських тварин короткий запис задачі,проектор ,презентація.

Хід уроку.

  1. Оhello_html_m4ad198c0.pngрганізація класу

Пролунав дзвінок ,починаєтьться урок

Працюватимемо старанно ,щоб почути у кінці ,

Що у нашім першім класі діти –просто   молодці.

Щоб урок пройшов не марно ,треба сісти рівно ,гарно

                                            І виконувати те,про що мова зараз йде.

                  (перевіряється готовність до уроку)   

  1. Оголошення теми уроку

На уроці математики нас чекає подорож , під час якої ми будемо обчислювати приклади на закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10, розв'яжемо задачу,  А от яка подорож , ви дізнаєтесь, коли  виконаємо завдання.

Для цього вам потрібно олівчик,лінійка і листочок паперу ,який у вас на парті.І ще потрібно з  єднати крапки.

  1. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

                                                    .1

 

.6                                7 .                              .2                                  .3

 

                   5 .                                                                  .4

- Це кораблик .З чого він складається?

- Порахуйте скільки відрізків?

-З яких геометричних фігур  він складається?

- Що ми називаємо відрізком?

Вчитель:Отже ми з вами вирушаємо  водними просторами математичного океану і попливемо ось на цьому кораблі під вітрилами . Відвідаємо багато різних островів,на яких нам зустрінуться різні кзкові герої,які приготували для вас призи.

1.Математична розминка.

Вчитель:Щоб потрапити на палубу корабля необхідно придбати квитки.( робота в парах)

Вчитель: Квитки придбали,отже капітан запрошує на палубу корабля . Давайте запишемо дату нашої подорожі.

2.Каліграфічна хвилинка.

21

Вчитель: Найцікавіше  в подорожі по морю — знайти  ніким не відкритий таємничий  острів. Але де він? Моряки приготуйте біноклі... Попереду…

ОСТРІВ « Перевіряйко »

(Учні складають долоні в кулачки, імітуючи бінокль і всі хором читають назву острова )

Нас зустрічає Незнайко.Але ми зможемо зійти на берег ,коли розв яжемо  задачі.( результат повідомляють користуючись математичними віялами)

3.Усна лічба.

* 6 веселих рогачів

   В труби вигравали

   Ще 2 з трубами прийшло

   Скільки разом стало?

. Одна з них в воду раптом приг.

      Відповідайте рибок скільки

      Тепер зосталось у Василька?

  • Васю, ти чому сердитий ?

     Слив не можу полічити.

     5 було,одну  я з їв.

     Скільки мамі залишив?

  • Під дубочком 5 грибочків

    Під  сосною їх 4.

    Скільки разом полічили?

Вчитель: На острові трапилася біда. Заселився комп ютерний вірус.Незнайко просить допомогти жителям.І виправити помилки.

4.Розв' язування прикладів .

( Коментований запис виразів)

Вчитель:  Моряки приготуйте біноклі... Попереду…наступний острів на якому нас зустрічає Буратіно. І він запрошує нас відпочити.

5.Фізкультхвилинка.

  1. Розвиток математичних знань.
  • Розв’язування задачі

Вчитель: Матроси  приготували  біноклі... Попереду ...

ОСТРІВ ЗАДАЧ

  • А ви знаєте, що у морських водах водиться багато різноманітних тварин. Серед них є кумедна істота – морський коник. Він зовсім не схожий на рибу тому, що плаває стоячи. Його тіло вкрите кістяною бронею і голова нагадує морду коника. Але ці істоти – риби.
  • Ми зараз знаходимось біля острова до якого підпливли морські коники. Про них ми складемо задачу за коротким записом.

hello_html_m5eeb37c4.jpg

Було - 10hello_html_m7bae8871.jpg

 Відпливло - 6hello_html_m7bae8871.jpg

                           Залишилось - ?

1

Розв'язок задачі запишіть у зошиті.

V  Узагальнення матеріалу.

Вчитель:Найцікавіше в подорожі по морю — знайти ніким не відкритий таємничий острів. Але де він? Моряки приготуйте біноклі... Попереду…острів « Порівняйко». Нас зустрічає Мальвіна.Вона приготувала завдання за підручником с.98 завдання 5.

( Коментований запис виразів)

V І  Підсумок уроку.РЕФЛЕКСІЯ.

- Чи все вдалося нам зробити?

- На якому острові вам було найцікавіше?

- Що нового дізналися?

Ось закінчено урок

І дззвенить для вас дзвінок

Працювали добре ,друзі,

Відпочиньте по заслузі.

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
29 березня 2018
Переглядів
671
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку