Лічба в межах 20. Додавання і віднімання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків.
формувати компетентність вміння вчитися (уміння планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров'язбережувальну компетентність (взаємозв'язок організму людини з природним оточенням); соціальну компетентність (уміння співпрацювати в групах, проявляти ініціативу), формувати вміння рахувати в межах 20, навчити учнів креслити відрізки; розвивати навички швидкого обчислення у межах 10.
Тема уроку. Лічба в межах 20. Додавання і віднімання в межах 10. Вимірювання і побудова відрізків.
Мета уроку: формувати компетентність вміння вчитися (уміння планувати свої дії, доводити роботу до кінця); здоров’язбережувальну компетентність (взаємозв’язок організму людини з природним оточенням); соціальну компетентність (уміння співпрацювати в групах, проявляти ініціативу), формувати вміння рахувати в межах 20, навчити учнів креслити відрізки; розвивати навички швидкого обчислення у межах 10.
Обладнання: математичні віяла, ілюстрації стровів, корабля, математичні кола,індивідуальні картки з завданнями , малюнок штурвала, малюнки морських тварин короткий запис задачі,проектор ,презентація.
Хід уроку.
Пролунав дзвінок ,починаєтьться урок
Працюватимемо старанно ,щоб почути у кінці ,
Що у нашім першім класі діти –просто молодці.
Щоб урок пройшов не марно ,треба сісти рівно ,гарно
І виконувати те,про що мова зараз йде.
(перевіряється готовність до уроку)
На уроці математики нас чекає подорож , під час якої ми будемо обчислювати приклади на закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10, розв'яжемо задачу, А от яка подорож , ви дізнаєтесь, коли виконаємо завдання.
Для цього вам потрібно олівчик,лінійка і листочок паперу ,який у вас на парті.І ще потрібно з єднати крапки.
.1
.6 7 . .2 .3
5 . .4
- Це кораблик .З чого він складається?
- Порахуйте скільки відрізків?
-З яких геометричних фігур він складається?
- Що ми називаємо відрізком?
Вчитель:Отже ми з вами вирушаємо водними просторами математичного океану і попливемо ось на цьому кораблі під вітрилами . Відвідаємо багато різних островів,на яких нам зустрінуться різні кзкові герої,які приготували для вас призи.
1.Математична розминка.
Вчитель:Щоб потрапити на палубу корабля необхідно придбати квитки.( робота в парах)
Вчитель: Квитки придбали,отже капітан запрошує на палубу корабля . Давайте запишемо дату нашої подорожі.
2.Каліграфічна хвилинка.
21
Вчитель: Найцікавіше в подорожі по морю — знайти ніким не відкритий таємничий острів. Але де він? Моряки приготуйте біноклі... Попереду…
ОСТРІВ « Перевіряйко »
(Учні складають долоні в кулачки, імітуючи бінокль і всі хором читають назву острова )
Нас зустрічає Незнайко.Але ми зможемо зійти на берег ,коли розв яжемо задачі.( результат повідомляють користуючись математичними віялами)
3.Усна лічба.
* 6 веселих рогачів
В труби вигравали
Ще 2 з трубами прийшло
Скільки разом стало?
. Одна з них в воду раптом приг.
Відповідайте рибок скільки
Тепер зосталось у Василька?
Слив не можу полічити.
5 було,одну я з їв.
Скільки мамі залишив?
Під сосною їх 4.
Скільки разом полічили?
Вчитель: На острові трапилася біда. Заселився комп ютерний вірус.Незнайко просить допомогти жителям.І виправити помилки.
4.Розв' язування прикладів .
( Коментований запис виразів)
Вчитель: Моряки приготуйте біноклі... Попереду…наступний острів на якому нас зустрічає Буратіно. І він запрошує нас відпочити.
5.Фізкультхвилинка.
Вчитель: Матроси приготували біноклі... Попереду ...
ОСТРІВ ЗАДАЧ
Було - 10
Відпливло - 6
Залишилось - ?
1
Розв'язок задачі запишіть у зошиті.
V Узагальнення матеріалу.
Вчитель:Найцікавіше в подорожі по морю — знайти ніким не відкритий таємничий острів. Але де він? Моряки приготуйте біноклі... Попереду…острів « Порівняйко». Нас зустрічає Мальвіна.Вона приготувала завдання за підручником с.98 завдання 5.
( Коментований запис виразів)
V І Підсумок уроку.РЕФЛЕКСІЯ.
- Чи все вдалося нам зробити?
- На якому острові вам було найцікавіше?
- Що нового дізналися?
Ось закінчено урок
І дззвенить для вас дзвінок
Працювали добре ,друзі,
Відпочиньте по заслузі.