Літературне читання. 3 клас. Контрольні роботи. Аудіювання

Про матеріал

Контрольні роботи №1, №5 для 3 класу з аудіювання за творами В. Сухомлинського "Бо сонце - єдине", "Висока гора до неба" для перевірки аудіативних умінь.

Перегляд файлу

З клас

Орієнтовні вимоги до проведення контрольних видів перевірок

 


Вид перевірки

Семестр

Вимоги до формування змісту та

оцінювання

І

II

Контрольне

аудіювання

(письмово)

1

1

Учням пропонується прослухати

незнайомий текст, орієнтовний обсяг якого

210-230 слів. Після прослуховування тексту учні виконують завдання на розуміння фактичного змісту сприйнятого на слух тексту (хто?, що?, які?, де?, коли?, як?), відтворення послідовності подій; встановлення смислових, причиново- наслідкових зв'язків, визначення теми твору. Для письмової перевірки аудіативних умінь добирають 8 тестових завдань, з яких 4  завдання закритого типу з вибором однієї правильної відповіді серед трьох пропонованих варіантів по 1 балу за кожне і 4 завдання відкритого типу по 2 бали за кожне.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 клас

Літературне читання. Контрольна робота № 1 . Аудіювання

 

 І. Прослухайте уважно текст.

 

БО СОНЦЕ – ЄДИНЕ

 

     Сидить школяр за столом у зеленому саду й виконує завдання. А завдання йому таке: "Подивись навколо себе, побач кожну річ і порівняй її з іншою річчю".
    Замислився школяр. Над головою — тремтять листочки осики. Тремтять і все шепочуть. Тихенько шепочуть, немов про якусь таємницю гомонять.   Немов першокласниці, що вийшли на перерву й таємниче щось розповідають одна одній.
   Подивився школяр долу, побачив два зелені листки й між ними білі квітки. Це конвалія. Ой, як схожі квітки конвалії на кришталеві дзвіночки. Здається, доторкнись — і вони задзвенять.
   Десь дзижчить бджола. А ось чути низьке гудіння — то джміль. Заплющив очі школяр, і уявляються йому дві струни: одна тонка, а друга товста. 
   Сидить музикант, торкається обох струн — ось із чим можна порівняти дзижчання бджоли і гудіння джмеля.
   А це запищав десь комарик. Писк його тоненький-тоненький. З чим його порівняти? Мабуть, із сопілочкою, зробленою із стеблини кульбаби. Якби заграти на ту сопілочку, то було б схоже на комариний писк.
   Заходить сонце. Небо на заході червоніє. Воно схоже на велике-велике макове поле. Безліч макових квіток розквітли там і всі одного кольору — рожевого. От якби дійти до того макового поля — намилувався б красою.
   Сонце торкнулося обрію. Сонце! Велике, багряне... З чим порівняти?
Довго думав школяр. Ні з чим сонце порівнювати. Бо воно — єдине. Бо тільки воно — сонце. (212 сл.) В.Сухомлинський

 

Дата_________________________

уч______ 3 класу _________________________________________

Літературне читання. Контрольна робота № 1 . Аудіювання

За текстом В.Сухомлинського «Бо сонце – єдине»

 ІІ. Виконайте завдання

  1. Де сидить школяр, виконуючи завдання?

а) у зеленому саду;

б) у зеленому лузі?

в) у будинку.

2. Що побачив хлопчик у себе над головою?

а) листочки берези;

б) листочки осики;

в) листочки горобини.

3. З чим порівнює писк комарика?

а) із скрипкою;

б) із саксафоном;

в) із сопілкою.

4. Яке сонце?

А) велике, багряне;

Б) велике, рожеве;

В) велике , холодне.

    5. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Бо сонце – єдине»

   Заходить сонце.

  Замислився школяр.

  Сидить школяр за столом

  Сонце торкнулося обрію.

  Подивився школяр долу.

6. Яке завдання було задано школяру?

____________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Визнач тему твору.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

8.  З чим би ти порівняв(ла) сонце?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3 клас

Літературне читання. Контрольна робота № 5 . Аудіювання

 

 І. Прослухайте уважно текст.

 

 ВИСОКА ГОРА ДО НЕБА

 

    В одної жінки народилося двоє синів-близнят. Коли їм було сім років. Мати дала їм відра, взяла за руки й сказала:
— Ходімо, сини, здобувати розум.
Ішли вони день, ішли другий, а на третій прийшли до високої гори.
— В оцій горі, — сказала Мати, — маленькими золотими піщинками розсипано розум. Щоб здобути його, треба назбирати повне відро золотих піщинок. 
   І дала синам по маленькій ложечці.
   Близнята були дуже схожі один на одного: сині очі, чорні брови, біле лице... Але душею були різні. Один — Працьовитий, другий — Ледачий.
Ледачий узяв відро, ложечку й каже:
— Піду до річки — ловитиму рибу та юшку варитиму.
    А Працьовитий сів під високою горою та й пересипає ложечкою землю з місця на місце. Набере, висипле, гляди, інколи й упаде золота піщинка. Він ту піщинку й покладе в відро.
   Минуло багато років. Ледачий згадав свого Працьовитого брата. Піду, думає, подивлюся, чи він хоч живий.
   День іде, другий, а на третій приходить до гори. Але гора зовсім не там, де була раніше. Стоїть біля неї Працьовитий брат, а біля нього повне відро золотих піщинок.
   Здивувався Ледачий. Але дотямив, що його Працьовитий брат пересипав цілу гору й здобув розум. А він, Ледачий, тільки й навчився ловити рибу та юшку варити.
— Що ж ти тепер робитимеш? — питається Ледачий брат Працьовитого.
— Піду здобувати матері щастя.
— За золото купиш? — питається Ледачий брат.
— Щастя не купується, — відповів Працьовитий, підняв відро із золотом, махнув ним — і піщинки золоті знову розсипалися по землі. Щастя здобувається працею. (241 сл.) В. Сухомлинський

 

 

 

Дата_________________________

уч______ 3 класу _________________________________________

Літературне читання. Контрольна робота № 5 . Аудіювання

За текстом В.Сухомлинського «Висока гора до неба»

 ІІ. Виконайте завдання

  1. Що дала мати синам-близнятам?

а) відра;

б) лопати;

в) банки.

2. Куди прийшла мати з синами на третій день?

а) до великого лісу; 

б) до великої гори;

в) до великої річки.

3. Який брат назбирав золотих піщинок?

а) Працьовитий;

б) Лінивий;

в) Розумний.

4. Що навчився робити Ледачий брат?

а) пересипати  ложечкою землю з місця на місце;

б) ловити рибу та юшку варити;

в) жити біля матері.

5. Визнач тему твору.

__________________________________________________________________________________________________________________________________

6. Для чого потрібно будо назбирати відро золотих піщинок?

__________________________________________________________________________________________________________________________________

7. Встанови послідовність подій у творі В.Сухомлинського «Висока гора до неба»

   Минуло багато років.

  Щастя здобувається працею.

  В одної жінки народилося двоє синів-близнят.

   Близнята були дуже схожі один на одного.

  Здивувався Ледачий.

8. Що для вас щастя?

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
24 січня 2019
Переглядів
4974
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку