Математична вікторина ,, Кращий математик ''

Про матеріал
Вікторина розрахована на учнів 4 класів. Дає змогу перевірити знання учнів.Розвиває активність, кмітливість, самостійність ,вміння працювати в команді. Виховує повагу до своїх товаришів.
Перегляд файлу

                      Вікторина

              ,, Кращий математик  ''

Мета : Перевірити вивчений матеріал. Вчити працювати самостійно .Вдосконалювати обчислювальні навики. Розвивати в учнів логічне мислення, кмітливість, увагу,  пам'ять, вміння працювати в команді.  Прививати любов до математики. Виховувати дружнє  ставлення до своїх товаришів .

Обладнання : плакати ,, Наука Математика – цариця всіх наук '' ( Гаус ) , ,,Бути сильним – добре, бути розумним краще удвічі '', картки ,, Компоненти дії  множення '', набір геометричних фігур.

                            Хід вікторини :

  1. Вступне слово вчителя.
  •          Сьогодні ми зібралися, щоб провести математичну  вікторину, визначити хто краще засвоїв вивчене. У нас є дві команди. За кожну  правильну відповідь команда отримує  смайлик. Яка команда збере найбільшу кількість смайликів, та є переможець.Тож почнемо.

 

  1. Якого розряду немає у трицифровому числі ? :

А ) одиниці ; Б ) сотні ; В ) тисячі ; Д ) десятки

 

  1. До одиниць якого розряду належать десятки тисяч ?

А ) першого ; Б ) другого ; В ) п'ятого ; Д ) шостого

 

 

  1.  Яке число не є круглим ?

А ) 240050 ; Б ) 420500 ; В ) 240650 ; Д ) 540265

 

  1. Скільки нулів дописують коли множимо на 100 ?

А ) 1 ; Б ) 3 ; В ) 4 ; Д ) 2

 

  1.  Яке число не є парним ?

А ) 675 ; Б ) 54 ; В ) 135 ; Д ) 244

 

  1.   Яке число не є кратним 4 ?

А ) 59 ; Б ) 60 ; В ) 72 ; Д ) 60

 

  1. Якої відповіді немає у таблиці множення на 4 ?

А ) 35 ; Б ) 24 ; В ) 16 ; Д ) 28

 

  1.  Який компонент знаходять множенням ?

А ) ділене ; Б ) частку ; В ) добуток ; Д ) множник

 

  1.  Яка міра не є мірою часу ?

А ) секунда ; Б ) тонна ; В ) тиждень ; Д ) доба

 

  1. Яка міра не має 1000 ?

   А ) кілограм ; Б ) тонна ; В ) центнер ; Д ) кілометр

 

  1. Яка задача розв’язується множенням ?

А ) збільшення числа на кілька одиниць ;

Б ) зведення до одиниці ;

В) збільшення числа у кілька  разів ;

Д ) знаходження невідомого доданка.

 

  1. Задача якого виду розв’язується діленням ?

А ) знаходження 4-го пропорційного ;

Б ) знаходження числа за частиною ;

В ) кратне порівняння чисел ;

Д ) знаходження частини від числа.

 

  1. Розташуй геометричні фігури за кількістю сторін від більшої до меншої (відрізок, прямокутник, трикутник, шестикутник )

 

  1. Розташуй фігури за кількістю кутів від більшої до меншої ( трикутник, прямокутник, шестикутник )

 

  1. Розташуй  геометричні фігури за кількістю вершин від меншої до більшої ( куб, призма, конус, піраміда )

 

Підведення підсумків вікторини. Визначення  переможця.

docx
Пов’язані теми
Математика, Позакласні заходи
НУШ
Додано
1 січня
Переглядів
23
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку