Майстер- клас «Осіннє дерево».

Про матеріал
Хвилина радості. Тема: «Осіннє дерево». Дитячий майстер-клас. Мета: навчити робити аплікацію; - навчити підбирати красиве поєднання кольорів; - розвивати уяву, фантазію; - розвивати мілку моторику руки; - виховувати охайність, наполегливість під час роботи; - виховувати любов до навколишньої природи. Обладнання: кольорова бумага, клей, ватман, зразок аплікації, ножиці,осіннє листя, музичний запис «Осінь» П.І.Чайковського. Категорія дітей: діти з ООП. Хід заняття. I. Організаційний момент (Звучить мелодія: музичний запис «Осінь» М. Таривердієв) II. Вступна частина Асистент: «Як швидко літо промайнуло! Прийшла осіння пора Немов на крилах полинуло Кохане літечко з двора. Садок марніє потихеньку Пожовклі падають листки, Вітрець не віє вже тепленько, Жене холоднії хмарки.» Діти коли це буває?(відповіді дітей) А ви помітили, як змінилася природа з того часу, як ви пішли до школи? (відповіді дітей). III.Основна частина Асистент Асистент: Діти, під час листопаду листки утворюють на землі гарний килим. Заплющіть на хвилинку очі долонями і уявіть собі осінній листопад. Уявили? А тепер розкажіть мені, як падає листя під час листопаду? Діти: - Листя кружляють... - Перекидаються... - Кружляють, як у танці... - Плавно опускаються на землю... А якого вони кольору?(жовтого, помаранчового, червоного…) Сьогодні ви виконаєте аплікацію на тему «Осіннє дерево». Практична робота дітей.(Тихенько звучить музика П.І.Чайковського) Аплікація буде складатися з дерева. Спочатку на аркуші білого паперу потрібно намалюватистовбур дерева та розфарбувати його в коричневий колір. Потім готуємо листочки. Діти нарізають дрібненькими шматочками червоного, жовтого, помарончевого кольору папір. Наносять клей на крону дерева і приклеюють різнокольорові шматочки в хаотичному порядку. Можна приклеїти декілька листочків внизу, бо листопад вже настав. В процесі виконання практичної роботи проводиться фізкультхвилинка: «Кленові листочки» Осінь, осінь . Лист жовтіє, (розводять руки в сторони) 3 неба часом дощик сіє. (показують рух дощика) Червонясте, золотисте Опадає з клена листя. (Кружляють)Діти ті листки збирають, (Руки в сторони, присідають, імітують збирання листочків) У книжки їх закладають. Наче човники, рікою їх пускають за водою. (Роблять ліхтарики). З них плетуть вінки барвисті, Червонясті, золотисті. (Кружляють.) А зараз ми з вами разом зробимо групову аплікацію з натурального листя «Осіннє дерево» З перетертого в крихту осіннього листя самого різного кольору. З червоного осіннього листя ми отримали червоне посипання, з жовтого листя – жовте. 1) Заготовлений шаблон заздалегідь намальованого стовбура дерева. 2) Подрібнюємо сухе листя. 3) Змащуємо « крону» клеєм. 4) Посипаємо листяними крихтами. IV. Підсумок заняття Асистент: Подивіться, діти, які яскраві дерева вийшли! Справжній листопад завітав до нас ! Ви старалися, працювали акуратно, дружно. Вам допомагала музика П.І. Чайковського, яка навіювала на вас осінній настрій. Молодці! А вам сподобалася ваша робота? (Відповіді дітей.) Золота красуня — осінь-чарівниця! По землі ступає, золотом іскриться. В жовте і червоне листячко фарбує, І картини дивні, чарівні малює. Небо синє-синє, листя кольорове, А яке довкілля радісне, чудове! Діти, давайте берегти наше довкілля! Список використаних джерел: 1. Белецкая Л. Б.. Флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 77. 2. Вербицький В. В.. Формування практичного розуму цілеспрямованого учня(з досвіду сталого розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти). – К.: Деміур, 2002. – 232 с. 3. Курганова Н. В.. Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 320 с. 4. Лыкова И. А.. Лесные поделки. – Казань: издательский дом «Карапуз», 2008. 5. Паронова В. І.. Брати місяці . – 2005. – 16 с. 6. Перевертень Г. И.. Волшебная флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 14. 7. http://www.znayyak.org/yak-zrobiti-paspartu-svoїmi-rukami/ 8. deti.e-papa.com.ua/zagadki/16/
Перегляд файлу

                                        Хвилина радості.

Тема: «Осіннє дерево». Дитячий майстер-клас.

Мета: навчити робити аплікацію;

  • навчити підбирати красиве поєднання кольорів;
  • розвивати уяву, фантазію;
  • розвивати мілку моторику руки;
  • виховувати охайність, наполегливість під час роботи;
  • виховувати любов до навколишньої природи.

Обладнання: кольорова бумага, клей, ватман, зразок аплікації, ножиці,осіннє листя, музичний запис «Осінь» П.І.Чайковського.

Категорія дітей: діти з ООП.

                                       Хід заняття.

I. Організаційний момент

(Звучить мелодія: музичний запис «Осінь» М. Таривердієв)

II. Вступна частина

Асистент: «Як швидко літо промайнуло!
          Прийшла осіння пора
          Немов на крилах полинуло
          Кохане літечко з двора.
                   Садок марніє потихеньку
                   Пожовклі падають листки,
                   Вітрець не віє вже тепленько,
                   Жене холоднії хмарки.»
Діти коли це буває?(відповіді дітей)
А ви помітили, як змінилася природа з того часу, як ви пішли до школи? (відповіді дітей).

III.Основна частина

Асистент

G:\інклюзія\72621524_2410527069215598_3112892296417247232_n.jpgАсистент:  Діти, під час листопаду листки утворюють на землі гарний килим. Заплющіть на хвилинку очі долонями і уявіть собі осінній листопад. Уявили? А тепер розкажіть мені, як падає листя під час листопаду?
Діти: - Листя кружляють...
- Перекидаються...
- Кружляють, як у танці...
- Плавно опускаються на землю...

А якого вони кольору?(жовтого, помаранчового, червоного…)


Сьогодні ви виконаєте аплікацію на тему «Осіннє дерево».
Практична робота дітей.(Тихенько звучить музика  П.І.Чайковського)
      Аплікація буде складатися з дерева. Спочатку на аркуші білого паперу потрібно намалюватистовбур дерева та розфарбувати його в коричневий колір.

      Потім готуємо листочки. Діти нарізають дрібненькими шматочками червоного, жовтого, помарончевого кольору папір.

      Наносять клей на крону дерева і приклеюють різнокольорові  шматочки в хаотичному порядку. Можна приклеїти декілька листочків внизу, бо листопад вже настав.                       

В процесі виконання практичної роботи проводиться фізкультхвилинка:
«Кленові листочки»
Осінь, осінь . Лист жовтіє,
(розводять руки в сторони)
G:\інклюзія\75081234_2410527115882260_2726112169081962496_n.jpg3 неба часом дощик сіє.
(показують рух дощика)
Червонясте, золотисте
Опадає з клена листя.
(Кружляють)Діти ті листки збирають,
(Руки в сторони, присідають,
імітують збирання листочків)
У книжки їх закладають.
Наче човники, рікою
їх пускають за водою.
(Роблять ліхтарики).
З них плетуть вінки барвисті,
Червонясті, золотисті.
(Кружляють.)

     А зараз ми з вами разом зробимо  групову аплікацію з натурального листя «Осіннє дерево»

З перетертого в крихту  осіннього листя самого різного кольору. З червоного осіннього листя ми отримали червоне посипання, з жовтого листя – жовте.

1) Заготовлений  шаблон  заздалегідь намальованого стовбура дерева.

2) Подрібнюємо сухе листя.

3) Змащуємо « крону» клеєм.

4) Посипаємо листяними крихтами.

G:\інклюзія\74881480_2410526679215637_2529666936262885376_n.jpg
IV. Підсумок заняття
Асистент:
Подивіться, діти, які яскраві дерева вийшли! Справжній листопад завітав до нас ! Ви старалися, працювали акуратно, дружно. Вам допомагала музика П.І. Чайковського, яка навіювала на вас осінній настрій. Молодці! А вам сподобалася ваша робота?
(Відповіді дітей.)

Золота красуня — осінь-чарівниця!
По землі ступає, золотом іскриться.
В жовте і червоне листячко фарбує,
І картини дивні, чарівні малює.
Небо синє-синє, листя кольорове,
А яке довкілля радісне, чудове!

Діти, давайте берегти наше довкілля!

 

Список використаних джерел:
1. Белецкая Л. Б.. Флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 77.
2. Вербицький В. В.. Формування практичного розуму цілеспрямованого учня(з досвіду сталого розвитку позашкільної еколого-натуралістичної освіти). – К.: Деміур, 2002. – 232 с.
3. Курганова Н. В.. Усі крилаті вислови, прислів’я, приказки, загадки. – Харків: ТОРСІНГ ПЛЮС, 2005. – 320 с.
4. Лыкова И. А.. Лесные поделки. – Казань: издательский дом «Карапуз», 2008.
5. Паронова В. І.. Брати місяці . – 2005. – 16 с.
6. Перевертень Г. И.. Волшебная флористика. – М.: АСТ; Донецк: Сталкер, 2005. – 14.
7. http://www.znayyak.org/yak-zrobiti-paspartu-svoїmi-rukami/
8. deti.e-papa.com.ua/zagadki/16/

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Майстер-класи
Інкл
Додано
14 квітня 2021
Переглядів
975
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку