Методична розробка заняття за темою «Передача в холодній гамі стану природи „Зимовий день". Ознайомлення з технікою монотипії.»

Про матеріал
Мета • Вчити дітей прийомам і методам художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою монотипії та малювання пальчиком. • Розвивати вміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію (зимовий пейзаж), вміння малювати пальчиком. • Формувати охайність, самостійність, бажання створювати прекрасне навколо себе.
Перегляд файлу

Методична розробка заняття за темою «Передача в холодній гамі стану природи „Зимовий день". Ознайомлення з технікою монотипії.»

 

Мета

  • Вчити дітей прийомам і методам художнього відтворення образів навколишнього середовища, користуючись технікою монотипії та малювання пальчиком.
  • Розвивати вміння бачити в різноманітних лініях, плямах, в заданій кольоровій гамі задуману композицію (зимовий пейзаж), вміння малювати пальчиком.
  • Формувати охайність, самостійність, бажання створювати прекрасне навколо себе.

 

Наочність: Репродукції картин художників за темою. (Картини „Різдвяна ніч")

 

Обладнання: Папір, гуаш, вода, паличка - трубочка, серветка.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

1. Організаційна частина заняття.
2. Повторення пройденого матеріалу

  • Повторення про кольори:

- основні

похідні

- теплі

холодні

 

 

  • Жанри образотворчого мистецтва: Пейзаж, портрет, натюрморт.
  • Визначення жанру картини:
    Загадка

Ось природа перед вами
Луки, поле, степ і сад.
Ця картина неодмінно
Називається ПЕЙЗАЖ.

Вивішується картина Г. Попова "Різдвяна ніч"

2. Вступна бесіда
а) Казкова краса зими притягує, хвилює, бентежить нашу уяву. Почуття прекрасного вирує у нашому серці, але як непросто їх висловити - не вистачає слів. Тоді ми беремо фарби, пензлик та аркуш паперу і всі почуття передаємо на малюнках.(Розгляд картини, малюнків).

б) Вірші про зиму
- Якими кольорами передано зиму, поспостерігайте.

 

Чудо-сани прилетіли
Скакуни в тих санях білі.
В санях тих сидить цариця -
Білокоса, білолиця.
Рукавом махає
Сріблом все вкриває.

Усі дерева в інеї -
У білому, у синьому.
І світ увесь у інеї -
У білому, у синьому.

Срібні дерева, срібне гілля
Сріблом пухнастим вкрита земля.

- Яку зиму уявили?

3. Оголошення теми та мети заняття.
- Малюємо картину холодної зими "Зимовий день" - передача стану природи в холодній гамі.
- Який основний колір нашої картини? (Синій колір - колір зими, холоду, стужі).

4. Робота над створенням картини
а) Проблемні ситуації:
• Ви підійшли до вікна, яке заморозив мороз. Що вам хочеться зробити, і ви робите? (малюєте пальчиком).
• Хто з вас малював на вологому піску. Чим? (пальчиком).
• Випав пухнастий сніг, перед вами біле полотно. Що ви починаєте робити? (малювати).
- Зверніть увагу - на столах відсутній пензлик. Картину малюємо пальчиком.

б) Допоміжний матеріал на урок: фарби, палітра, вода, серветка, трубочка.
в) Поетапна робота над малюнком. (кадрова демонстрація малюнка).
• Поставили кляксу.

• Роздмухування кляксни - дерево, кущ. Розгляд утвореного предмета.
Монотипія - повтору не буває. Порівняння робіт дітей.
• Зміна кольору - сніговий покрив. Пальчиком зручно працювати над просторовою частиною картини.
• Додаткові об'єкти малюнка: ялинка, дерева, будівлі, стан неба, сніг на дереві.

5. Підсумок заняття
Демонстрація робіт, аналіз, почуття, які викликають картини.
 

 

docx
Додано
24 вересня 2019
Переглядів
441
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку