4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика

Навчальна програма 7 клас "Аеробка"

Про матеріал
Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА

З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

для загальноосвітніх навчальних закладів

5–9 класи

 

Варіативний модуль

АЕРОБІКА

 

Пояснювальна записка

 

 

 

Аеробіка – це система оздоровчих занять, що базується на використанні танцювальних та гімнастичних вправ в аеробному режимі за участю великих груп м’язів. Заняття спрямовано на розвиток аеробної витривалості, координаційних, силових здібностей та гнучкості. Вправи виконує група учнів/учениць під музичний супровід, що забезпечує позитивний емоційний фон занять та сприяє підвищенню мотивації до занять фізичними вправами.

Варіативний модуль «Аеробіка» складається зі змісту навчального матеріалу для учнів 5–9 класів, очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць, орієнтовних навчальних нормативів з аеробіки.

До розділу «Зміст навчального матеріалу» внесено теоретичні відомості, технічну підготовку, загальну та спеціальну фізичні підготовки.

На першому, другому та третьому роках вивчення учні/учениці опановують основні базові кроки танцювальної аеробіки, вчаться виконувати їх одночасно з різноманітними рухами руками, поєднують базові кроки у комплекс вправ та виконують їх з переміщенням у різних напрямках залу. На четвертому та п’ятому роках вивчення учні/учениці опановують вправи силової спрямованості у різних вихідних положеннях, вчаться виконувати вправи з різною інтенсивністю, інтервальний тренінг та основи стретчингу.

Розділ «Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів/учениць» зорієнтований на якісне засвоєння знань, умінь та навичок вивченого матеріалу.

Після вивчення модуля у кожному навчальному році учні/учениці складають навчальні нормативи з аеробіки для контролю якості засвоєного матеріалу: самостійно виконують в темпі музики танцювальну комбінацію, самостійно виконують в темпі музичного супроводу комплекс вправ силової спрямованості та комплекс вправ на розтягування і розслаблення.

 

 

 

 

 

 

 

 

АЕРОБІКА

 

3 рік вивчення

Теоретичні відомості

Учень, учениця:

Знаннєвий компонент

розкриває зміст фізкультурно-оздоровчих занять;

називає різновиди аеробіки;

володіє знаннями про матеріально-технічне забезпечення занять (обладнання для проведення занять степ-аеробікою, тераробікою, фітбол-аеробікою та фітбол-гімнастикою, памп-аеробікою);

Ціннісний компонент

застосовує заходи щодо попередження травматизму при заняттях аеробікою

 

Зміст фізкультурно-оздоровчих занять. Характеристика різних видів аеробіки. Матеріально-технічне забезпечення занять. Аеробіка з використанням спеціального обладнання (степ-аеробіка, тераробіка, фітбол – гімнастика та фітбол – аеробіка, памп-аеробіка).

 

 

 

Причини травматизму при заняттях аеробікою

Технічна та спеціальна фізична підготовка

Діяльнісний компонент

Учень, учениця:

знає та вміє виконувати: базові кроки 1-го та 2-го років навчання, невербальні команди («повторити ще 4, 3, 2, 1 рази»; «стоп»; «спочатку»; «марширувати»; «руки сюди»; «вперед, назад, праворуч/ліворуч»; «добре»; «поворот»; «лоу-імпект»; «хай-імпект»; «тільки дивитись»;

володіє вправами ходьби та бігу у поєднанні з рухами руками, стрибковими вправами на двох ногах, зі зміною положення ніг;

виконує базові кроки аеробіки з переміщенням вперед-назад, вправо-вліво, по діагоналі, базові кроки аеробіки з переміщенням по колу;

застосовує поєднання стрибків на місці з переміщенням та роботою руками, вправи з хореографії

 

Повторення базових кроків, що вивчались на 1-му та 2-му році навчання.

Вивчення невербальних команд.

Вивчення вправ ходьби та бігу у поєднанні з рухами руками.

Освоєння стрибкових вправ на двох ногах, зі зміною положень ніг.

Поєднання стрибків на місці з переміщенням та роботою руками.

Виконання базових кроків аеробіки з переміщенням вперед-назад, вправо-вліво, по діагоналі.

Виконання базових кроків аеробіки з переміщенням по колу.

Виконання вправ з хореографії

 

 

 

 

 

3 рік вивчення

Самостійне виконання в темпі музичного супроводу танцювальної зв’язки у різних напрямках руху

Рахунок

Рухи ногами

Рухи руками

Напрям руху

1–8

marching

Через сторони вгору–вниз

На місці

1–8

step touch

На пояс

По діагоналі вперед

1–8

step touch

На пояс

По діагоналі назад

1–8

side to side

По одній в сторону

В сторони

1–8

step touch

На пояс

По квадрату

1–8

V-STEP

За спину

Назад

1–8

KNEE UP

Вільно

Вперед

1–8

LEG KURL

Вперед

По квадрату

1–8

GRAPE WINE

Коло руками назовні

По діагоналі вперед

1–8

JUMPING JACK

На пояс

На місці з поворотом на 360°

1–8

GRAPE WINE

Коло руками назовні

По діагоналі назад

1–8

JUMPING JACK

На пояс

На місці з поворотом на 360°

1–8

JOGGING

Вільно

Вперед–назад

1–8

KICK

По одній вперед

Вперед

1–8

STEP TOUCH

Зігнути руки в сторони

В сторони

1–8

DOUBLE STEP TOUCH

«Батерфляй»

В сторони

1–8

DOUBLE STEP TOUCH

«Батерфляй»

По квадрату

1–2

CHASSE

Вільно

Вправо

1–2

MAMBO

Вільно

Вперед

1–2

CHASSE

Вільно

Вліво

1–2

MAMBO

Вільно

Вперед

1–8

JUMPING JACK

На пояс

Просуваючись вперед

1–8

JUMPING JACK

На пояс

Просуваючись назад

1–8

BASIC STEP

Зігнути руки вперед

Вперед

1–8

CROSS

Вільно

На місці

1–8

LOW KICK

По одній вперед

Вперед

1–8

SLIDE

Вільно

В сторони

1–8

CHASSE

Вільно

По квадрату

1–8

CHA-CHA-CHA

Вільно

В сторони

1–8

marching

Через сторони вгору-вниз

На місці

 

Рівні компетентності

Низький – помилки послідовності виконання вправ, помилки при виборі напрямку руху, нечіткість рухів під музику, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Середній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, помилки при виконанні базових кроків, помилки при виконанні рухів руками.

Достатній – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, нечіткі рухи.

Високий – послідовне виконання вправ у темпі музичного супроводу без помилок, дотримання техніки виконання основних базових кроків, правильні рухи руками, збереження постави.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Makar Oksana
Додано
30 вересня 2019
Переглядів
269
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку