План - конспект уроку з фізичної культури
з елементами футболу в 7 класі
Мета: Формувати інтерес учнів до занять фізичною культурою;
Розвивати шкільний футбол як наймасовіший вид рухової активності учнів.
Виховувати любов до спорту;
Завдання: 1 Ознайомити учнів з ударами по м'ячу середньою частиною лоба;
2 Повторити техніку передачі та зупинки м'яча
внутрішньою стороною стопи;
3 Вдосконалення ведення м'яча вивченими способами, збільшуючи швидкість
руху, виконуючи ривки та обведення;
4 Естафета для удосконалення вивченого на уроці;
Тип уроку: Комбінований;
Місце проведення: Спортивний зал;
Тривалість уроку: 45хв.
Інвентар: Мультимедійна дошка; футбольні м’ячі 15 шт; власноруч виготовлені фішки
10 шт; бігова доріжка з капронової тканини; свисток; секундомір.
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
|||||||||||||||||||
Підготовча частина 12 – 15 хв |
|||||||||||||||||||||
1 Шикування в одну шеренгу
2 Повідомлення завдань уроку
3 Повідомлення техніки безпеки на урок
4 Вимірювання ЧСС
5 Стройові вправи: повороти праворуч, ліворуч, кругом.
6 Роздача інвентаря
7 ЗРВ в русі з м’ячами Ходьба:
Біг
8 ЗРВ з фішками і біговою доріжкою
9 Ходьба
10 Перешикування учнів
11 Вимірювання ЧСС
12 Інформація про футбол
|
1 хв
30 с
30 с
30 с
30 с
10 с
1 хв
10-15 м 10-15 м 10-15 м
Хл 2 хв Дів 1 хв 30 с
5 хв
30 с
30 с
2 хв
30 с |
За зростом біля лінії. Привітання.
Слайд № 1 із завданнями уроку (фронтальний метод)
Слайд № 2 із технікою безпеки на урок (фронтальний метод)
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃90
Зберігати поставу
Клас «Кру – гом» Взяти м’ячі в руки «Ліво – руч» (фронтальний метод) Наліво в обхід по залу «кроком – руш» ( потоковий метод)
Потоковий метод. Слідкувати за поставою
Руки вгору Руки за голову Руки за голову
Темп повільний. М'яч тримати перед собою. Вдихаємо – видихаємо на 2-4 кроки. Голову тримаємо рівно, дивимося в затилок ближньому. Тулуб трохи нахилений вперед.
Слідкувати за правильністю виконання вправ. Після бігової доріжки прискорення до фішок. М'яч тримати перед собою ( Хл в рівних руках, Дів в зігнутих). Потоковий метод.
Перейти на ходьбу слідкувати за диханням.
Перешикувати учнів з однієї колони в 2, та вказати на розміщення по всьому майданчику.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Слайд №3 про Лігу Чемпіонів, Лігу Європи. Українські клуби які виступають в цих змаганнях.
|
|||||||||||||||||||
Основна частина 28 – 30 хв |
|||||||||||||||||||||
1 Удари по м'ячу середньою частиною лоба;
( виконати по 3 удари 2 Передачі та зупинки м'яча внутрішньою стороною стопи;
3 Ведення м'яча вивченими способами, збільшуючи швидкість руху, виконуючи ривки та обведення;
4 Естафета для удосконалення вивченого на уроці;
|
10 хв
8 хв
7 хв
5 хв |
Розповідь і показ. Виставляємо праву (ліву) ногу вперед ліву (праву) назад, масу тіла рівномірно розподіляємо між ними, руки на рівні грудей зігнуті в ліктьових суглобах (розведені). При ударі відхиляємося назад прогинаємося в спині масу тіла переводимо на ліву (праву) ногу, потім різким рухом вперед випрямляємося, масу тіла переводимо на праву (ліву) ногу, лікті трохи відводимо назад, голову вперед і виконуємо удар середньою частиною лоба. Слайд №4 Показ вправи вихованцем клубу « Динамо Київ » Іваном Мироненко
Слідкувати за дистанцією (фронтальний метод) Розповідь і показ. Ліву (праву) ногу ставимо за 15-20 см збоку біля м'яча, тулуб відводимо назад потім змахом правої (лівої) ноги виконуємо удар внутрішньою стороною стопи (щічкою) по середині м'яча так щоб він котився. Після удару продовжуємо біг на місці. При прийомі м'яча праву (ліву) ногу виносимо вперед для того щоб змягчити передачу від партнера, і з м’ячем відводимо її назад.
Слайд №5 Показ вправи учнем 11 класу Біляєвим Владиславом та 10 класу Лєженцевим Юрієм кращими гравцями школи Перешикувати учнів з двох шеренг в одну
Обведення фішок внутрішньою стороною стопи правою і лівою ногою. Ривки ведення підйомом або зовнішньою частиною стопи. Потоковий метод. Слайд №6 Показ вправи Рожко Віктором учнем 9 класу
Перша шеренга - 1 команда, друга шеренга - 2 команда. Кожна команда вибирає по одному учню (капітану) який переходить на другу половину майданчика. Направляючі по свистку переміщаються до нього обводячи фішки потім зупиняють м’яч роблять передачу капітанові внутрішньою стороною стопи він зупиняє м’яч, бере його в руки і підкидає м’яч вгору партнерові , а він робить передачу м'яча головою. Потім капітан ловить м’яч і передає його партнерові який прийнявши м’яч повертається до своїх партнерів і передає естафету наступному.
|
|||||||||||||||||||
Заключна частина 3 – 5 хв |
|||||||||||||||||||||
1 Шикування в одну шеренгу
2 Вимірювання ЧСС
3 Підбиття підсумків
4 Домашнє завдання
5 Організований вихід із залу |
30 с
30 с
2 хв
30 с
30 с |
За зростом біля лінії.
Фронтальний метод. Звернути увагу на учнів із підвищеним пульсом ЧСС ˃140
Відмітити кращих, вказати на помилки.
Підготувати інформацію про футболіста збірної України
В колону по одному |
|||||||||||||||||||