УРОК №35(3)
Тема. Баскетбол
Мета уроку: розвиток основних фізичних якостей під час оволодіння основних прийомів та вправ баскетболу.
Завдання уроку:
Тип уроку: комбінований
Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі
Місце проведення: спортивний зал
№ п/п |
Зміст уроку |
Дозування (хв.) |
Організаційно-методичні вказівки |
|
Підготовча частина |
13 / |
|
1 |
Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку. Стройові вправи на місці.
|
1/ |
Слідкувати за правильністю виконання стройових вправ. |
2 |
Ходьба та біг у повільному темпі з виконанням різноманітних команд зі зміною напрямку руху |
2 / |
ЧСС-1
Вправи виконуються в русі.
Слідкувати за поставою,за правильністю дихання, правильністю виконання вправ. |
3 |
Ходьба, різновиди ходьби. Біг,різновиди бігу. |
2/ |
|
4 |
Вправи для кистей рук Загальнорозвиваючі вправи в парах:
взявшись за руки, виконуємо присід один навпроти одного, стрибки з наступною зміною місця напарника.
|
6-8 р.
|
|
|
Основна частина |
27 хв. |
|
|
|
|
|
1 |
Ведення та передача м’яча без зорового контролю різними способами:
|
5 хв. |
Слідкувати за дотриманням правил виконання вправи та правил - робота в парах , трійках в залежності від кількості учнів.
Контролювати пульс (вибірково).
|
2 |
Перешикування в колону по чотири 1.Кидок однією рукою з місця
|
5хв. |
Слідкувати за дотриманням правил виконання вправи
Наголошую на кидку від щіта під кутом
Контролювати пульс (вибірково).
|
|
Вкидання м’яча з-за бокової лінії :
|
5 хв. |
По три повторення зі зміною позиції Вказувати на недоліки. Наголошую на тому що суперника штовхати, а вдтісняти. |
3 |
Завдання №4 Гра «Утримай м’яч». У грі беруть участь дві команди. Завдання команди – утримати м’яч із застосуванням раніше вивчених передач м’яча.
|
5 хв. |
Перемагає та команда, яка довше утримувала м’яч під своїм контролем. Переміщення гравців майданчиком без ведення м’яча заборонено. |
|
Гра «Фортеця». У колі діаметром 2 м розташовуються кеглі. Одна команда стає по колу спиною до «фортеці», друга розташовується лицем до «фортеці» на відстані одного метра. За допомогою раніше вивчених передач друга команда виконує кидки з метою збити кеглі, а перша команда блокує ці кидки захищаючи кеглі. Команди міняються місцями. Виграє та команда, яка швидше зруйнує фортецю.
|
5 хв. |
Команда захисників не заходить у зону фортеці. Команда нападаючих не заходить у зону захисників. За умови, якщо учні оволоділи грою, можна повести гру з двома м’ячами.
А-фортеця Б- зона захисників В-зона нападників |
|
Заключна частина |
5 хв. |
ЧСС-2
|
2 |
Оцінювання навчальних досягнень учнів. |
|
Індивідуально кожному вказати на помилки. |
3 |
Рефлексія Я дізнався… Зрозумів… Навчився… Найбільші труднощі відчував… Я не вмів, а тепер умію… |
|
|
4 |
Домашнє завдання. |
|
Виконання комплексу вправ ранкової гімнастики. |