Урок фізичної культури з теми баскетбол у 7 класі

Про матеріал
Завдання уроку: • повторити ведення та передачі м’яча без зорового контролю різними способами; • удосконалювати техніку кидків м’яча однією рукою з місця; • розвивати спритність, швидкість, окомір у вкиданні м’яча з за бокової лінії; • виховувати в учнів швидкість реакції, концентрацію уваги при виконанні ігрових завдань.
Перегляд файлу

УРОК №35(3)

 

Тема.      Баскетбол

Мета уроку: розвиток    основних      фізичних     якостей     під час оволодіння основних прийомів та вправ баскетболу.

Завдання уроку:

  • повторити ведення та передачі м’яча без зорового контролю різними способами;
  • удосконалювати техніку кидків м’яча однією рукою з місця;
  • розвивати спритність,  швидкість, окомір у вкиданні м’яча з за бокової лінії;
  • виховувати в учнів швидкість реакції, концентрацію уваги при виконанні ігрових завдань.

 

Тип уроку: комбінований

Інвентар: секундомір, баскетбольні м’ячі

Місце проведення: спортивний зал         

п/п

Зміст уроку

Дозування

(хв.)

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча  частина

13 /

 

1

Шикування в шеренгу, привітання, оголошення завдань уроку.

Стройові вправи на місці.

 

1/

Слідкувати за правильністю виконання стройових вправ.

2

Ходьба та біг у повільному темпі з виконанням різноманітних команд зі зміною напрямку руху

2 /

 

ЧСС-1

 

 

Вправи виконуються в русі.

 

Слідкувати за поставою,за правильністю дихання, правильністю виконання вправ.

3

Ходьба, різновиди ходьби.

Біг,різновиди бігу.

2/

4

Вправи для кистей рук

Загальнорозвиваючі вправи в парах:

  • стоячи один до одного обличчям, взявшись руками – кругові оберти в один та другий бік;
  • стоячи спиною один до одного, взявшись взахват ліктями, здійснювати присіди;
  • стоячи спиною один до одного, захват угорі, підсідання під партнера, прогинаючи його на спині;

взявшись за руки, виконуємо присід один навпроти одного, стрибки з наступною зміною місця напарника.

 

 

6-8 р.

 

 

 

 

Основна частина

27 хв.

 

 

 

 

 

1

Ведення та передача  м’яча без зорового контролю різними способами:

  • правою рукою
  • лівою рукою
  • поперемінно
  • правим боком
  • лівим боком
  • з поворотом

 

 

 

 

 

 

 

5 хв.

Слідкувати за дотриманням правил виконання вправи та правил

- робота в парах , трійках в залежності від кількості учнів.

 

 

Контролювати пульс (вибірково).

 

2

 

Перешикування в колону по чотири

1.Кидок однією рукою з місця

 

 

 

 

   5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Слідкувати за дотриманням правил виконання вправи

 

Наголошую на кидку від щіта під кутом

 

 

Контролювати пульс (вибірково).

 

 

 

 

Вкидання м’яча з-за бокової лінії :

  • м’яч через підлогу
  • м’яч «парашутом» з відтисненням суперника;
  • крок в ліво , ривок в право, та навпаки

5 хв.

По три повторення зі зміною позиції

Вказувати на недоліки.

Наголошую на тому що суперника штовхати, а вдтісняти.

3

Завдання №4

  Гра «Утримай м’яч».                           У грі беруть участь дві команди. Завдання команди – утримати м’яч із застосуванням раніше вивчених передач м’яча.

 

5 хв.

 

Перемагає та команда, яка довше утримувала м’яч під своїм контролем. Переміщення гравців майданчиком без ведення м’яча заборонено.

 

 

 

 

  Гра «Фортеця».     

    У колі діаметром 2 м розташовуються кеглі. Одна команда стає по колу спиною до «фортеці», друга розташовується лицем до «фортеці» на відстані одного метра. За допомогою раніше вивчених передач  друга команда виконує кидки з метою збити кеглі, а перша команда блокує ці кидки захищаючи кеглі. Команди міняються місцями. Виграє та команда, яка швидше зруйнує фортецю.                          

 

5 хв.

 

Команда захисників не заходить у зону фортеці.

Команда нападаючих не заходить у зону захисників.

За умови, якщо учні оволоділи грою, можна повести гру з двома м’ячами.

 

А-фортеця

       Б- зона

          захисників

       В-зона

          нападників

 

Заключна частина

5 хв.

 

ЧСС-2

 

2

Оцінювання навчальних досягнень учнів.

 

Індивідуально кожному вказати на помилки.

3

Рефлексія

Я дізнався…

Зрозумів…

Навчився…

Найбільші труднощі відчував…

Я не вмів, а тепер умію… 

 

 

4

Домашнє завдання.

 

Виконання комплексу вправ ранкової гімнастики.

 

docx
Додано
17 листопада 2019
Переглядів
812
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку