11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

План-конспект уроку з фізичної культури 7 клас.Баскетбол

Про матеріал
Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.
Перегляд файлу

https://1.bp.blogspot.com/-jvCAuwfOjmA/XUKF6DrKuHI/AAAAAAAAAJk/vNtE7aP3DGAwDswZ9_wuChP5QfRTwAgFQCEwYBhgL/s200/images.jpgПЛАН-КОНСПЕКТ СЕРІЇ УРОКІВ 

З ТЕМИ  «БАСКЕТБОЛ» 

У 7 КЛАСІ

 

Розробила:

вчитель фізичної культури Бердянського муніципального ліцею Ботвінко Наталя Олександрівна

ЧАСТИНИ УРОКУ

ОПЗ-1. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

ВПЗ-1. Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

НАВАНТАЖЕННЯ

Математична компетентність / використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм.

Обізнаність та самовираження у сфері культури / виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність; удосконалювати культуру рухів.

ПЕРША

Вступна = адаптаційна 4-6 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

«Можна. Треба. Бажано». У кожного учня м’яч. Бліцопитування: лінії на баскетбольному майданчику. Лідер називає лінію і спосіб пересування з м’ячем. Учень називає правило безпеки на уроці не використовуючи частку «не». Інший лідер називає лінію і спосіб пересування з м’ячем, учень називає правило. Звільнені учні записують на дошку ці правила. Коли назвали штрафну лінію, утворилось дві команди. Утворити прямокутник по лініях штрафного майданчика. Розрахувати периметр та площу цього прямокутника.

 

102-115 уд/хв.

 

 

«Слухай-виконуй». Трійки-четвірки – 2 м’яча. Зони активності. Бліцопитування: які правила ведення м’яча в баскетболі? Пропонується кожній команді обрати одне правило. Створити та виконати одну зв’язку щодо відпрацювання обраного правила. Один тренер переходить в іншу команду і навчає своїй зв’язці. Потім команда додає своє правило, якого ще немає у баскетболі. По завершенні – знову ротація групи. 8-10 хв.

115-120 уд/хв.

ДРУГА

Підготовча = пошукова 15-17 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

Стретчинг. Учні об’єднуються в пари, у кожного м’яч. Учні сидять на підлозі, торкаються  стопами, м’ячі в руках, підняти в гору, як можна вище. Зробити нахили, м’яч в тій же площині. Учні сидять на підлозі, торкаються спинами, м’ячі в руках, тягнутися вгору якомога вище,  робити нахили, спини не можна розривати. Учні стоять, руки вгору з м’ячами, м’ячі торкаються один одного, виконати нахили, не розриваючи м’ячі. 6-8 хв.

120-138 уд/хв.

 

Учні працюють в парах. На пару 2 баскетбольних м’яча і один волейбольний. Кожен учень веде баскетбольний м’яч та одночасно передають волейбольний один одному. Учні рахують ЧСС за 10 секунд, рахують середнє арифметичне - це і буде кількість передач. Учні домовляються яку фізичну якість вони розвивають Той у кого волейбольний м’яч, підкидає його вгору і в цей час – зміна місцями та інвентарем. Учні об’єднуються в четвірки, рахують ЧСС за 10 секунд, рахують середнє арифметичне-кількість передач, виконують попередню вправу, розвиваючи дві фізичних якості одночасно. 8-10 хв.

 

147-160 уд/хв.

ТРЕТЯ

Основна = тренувальна 12-15хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

«Кондиційний крос». На стінах спортивної зали висять аркуші, на яких написані фізичні якості, один аркуш чистий (якщо учні запропонують свою якість). Учні об’єднуються в три команди, виконують біг в колоні за лідером, який пропонує спосіб ведення м’яча і приводить до певного аркушу з написом фізичної якості, команда виконує комплекс з м’ячем на розвиток цієї якості – 3 хвилини. Інший лідер пропонує свій спосіб ведення м’яча і приводить до іншого аркушу. 12-15 хв.

160-172 уд/хв.

ЧЕТВЕРТА

Заключна = мотиваційна 5-7 хв.

ЧСС, уд/хв.

 

 

«Опановуємо технологію оздоровлення». Для хребта А.Смолянинова. Учні об’єднуються у три групи, сканують QR код і виконують вправу 30-40 секунд, потім переходять до іншого QR коду. 4-5хв.

135-147 уд/хв.

 

Оргмомент - 1,5-2 хв.

Експрес-опитування «Пантоміма» (яка вправа була легкою, яка самою складною).

Домашнє завдання:

- придумати завдання, аналогічне тим, які ми виконували на уроці, знять відео і розмістити на моєму блозі.

 

112-126 уд/хв.

 

docx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
353
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку