З ТЕМИ «БАСКЕТБОЛ»
У 7 КЛАСІ
Розробила:
вчитель фізичної культури Бердянського муніципального ліцею – Ботвінко Наталя Олександрівна
ЧАСТИНИ УРОКУ |
ОПЗ-1. Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєво необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності. |
ВПЗ-1. Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя. |
НАВАНТАЖЕННЯ |
Математична компетентність / використовувати математичні методи під час занять фізичною культурою, для створення індивідуальних фізкультурно-оздоровчих програм. |
Обізнаність та самовираження у сфері культури / виражати свій культурний потенціал через рухову діяльність; удосконалювати культуру рухів. |
||
ПЕРША |
Вступна = адаптаційна 4-6 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|
|
«Можна. Треба. Бажано». У кожного учня м’яч. Бліцопитування: лінії на баскетбольному майданчику. Лідер називає лінію і спосіб пересування з м’ячем. Учень називає правило безпеки на уроці не використовуючи частку «не». Інший лідер називає лінію і спосіб пересування з м’ячем, учень називає правило. Звільнені учні записують на дошку ці правила. Коли назвали штрафну лінію, утворилось дві команди. Утворити прямокутник по лініях штрафного майданчика. Розрахувати периметр та площу цього прямокутника. |
|
102-115 уд/хв. |
|
|
«Слухай-виконуй». Трійки-четвірки – 2 м’яча. Зони активності. Бліцопитування: які правила ведення м’яча в баскетболі? Пропонується кожній команді обрати одне правило. Створити та виконати одну зв’язку щодо відпрацювання обраного правила. Один тренер переходить в іншу команду і навчає своїй зв’язці. Потім команда додає своє правило, якого ще немає у баскетболі. По завершенні – знову ротація групи. 8-10 хв. |
115-120 уд/хв. |
ДРУГА |
Підготовча = пошукова 15-17 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|
|
|
Стретчинг. Учні об’єднуються в пари, у кожного м’яч. Учні сидять на підлозі, торкаються стопами, м’ячі в руках, підняти в гору, як можна вище. Зробити нахили, м’яч в тій же площині. Учні сидять на підлозі, торкаються спинами, м’ячі в руках, тягнутися вгору якомога вище, робити нахили, спини не можна розривати. Учні стоять, руки вгору з м’ячами, м’ячі торкаються один одного, виконати нахили, не розриваючи м’ячі. 6-8 хв. |
120-138 уд/хв. |
|
Учні працюють в парах. На пару 2 баскетбольних м’яча і один волейбольний. Кожен учень веде баскетбольний м’яч та одночасно передають волейбольний один одному. Учні рахують ЧСС за 10 секунд, рахують середнє арифметичне - це і буде кількість передач. Учні домовляються яку фізичну якість вони розвивають Той у кого волейбольний м’яч, підкидає його вгору і в цей час – зміна місцями та інвентарем. Учні об’єднуються в четвірки, рахують ЧСС за 10 секунд, рахують середнє арифметичне-кількість передач, виконують попередню вправу, розвиваючи дві фізичних якості одночасно. 8-10 хв. |
|
147-160 уд/хв. |
ТРЕТЯ |
Основна = тренувальна 12-15хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|
|
|
«Кондиційний крос». На стінах спортивної зали висять аркуші, на яких написані фізичні якості, один аркуш чистий (якщо учні запропонують свою якість). Учні об’єднуються в три команди, виконують біг в колоні за лідером, який пропонує спосіб ведення м’яча і приводить до певного аркушу з написом фізичної якості, команда виконує комплекс з м’ячем на розвиток цієї якості – 3 хвилини. Інший лідер пропонує свій спосіб ведення м’яча і приводить до іншого аркушу. 12-15 хв. |
160-172 уд/хв. |
ЧЕТВЕРТА |
Заключна = мотиваційна 5-7 хв. |
ЧСС, уд/хв. |
|
|
|
«Опановуємо технологію оздоровлення». Для хребта А.Смолянинова. Учні об’єднуються у три групи, сканують QR код і виконують вправу 30-40 секунд, потім переходять до іншого QR коду. 4-5хв. |
135-147 уд/хв. |
|
Оргмомент - 1,5-2 хв. Експрес-опитування «Пантоміма» (яка вправа була легкою, яка самою складною). Домашнє завдання: - придумати завдання, аналогічне тим, які ми виконували на уроці, знять відео і розмістити на моєму блозі. |
|
112-126 уд/хв. |