Міри маси. Грам. Тонна. Центнер. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними .3 клас Мета: ознайомити учнів з новими одиницями маси — грамом, тонною; встановити співвідношення між грамом і кілограмом, між кілограмом і тонною; формувати вміння розв’язувати задачі з буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, творчі здібності; виховувати старанність. Кисіль Олена Валеріївна. Учитель початкових класів ЗЗСО І – ІІІ ступенів № 17 м. Чернігова
{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} 6 5 4 3 2 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ЯТСНІИЗВЕАУРЬШ1 )(4 ; 2 ) (2 ; 5) ( 5 ; 6) (4 ; 8) ( 1 ; 10 )2 ) ( 4 ; 2 ) ( 2; 5 ) ( 5 ; 3 ) ( 3 ; 7 ) ( 5 ; 6 ) ( 2 ; 5 ) ( 6 ; 9 )3 ) ( 4 ; 2 ) ( 5 ; 6 ) ( 3 ; 4 ) ( 6 ; 1 ) ( 2 ; 1 ) ( 4 ; 5 ) ( 3 ; 10 )Сиваш. Синевир. Світязь. С. 68style.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.typestyle.colorfillcolorstroke.colorfill.type
Математичний диктант. Павук бачить муху на відстані 2 дм. Скільки це сантиметрів?Довжина п’явки 12см. Скільки це міліметрів?Корінь яблуні може вирости завширшки на 10м. Подайте в см. Довжина маляти анаконди 90см. Скільки це дециметрів?Висота дога 80см, а фокстер’єра – на 4дм менше. Чому дорівнює висота фокстер’єра?