Завдання: списати, вставити замість крапок пропущені літери. Обґрунтувати свій вибір написання слів. Р..бро, в..сна, оз..ро, д..р..во, з..л..нь, тр..вога, оч..р..ти, бр..ніти, ч..р..вик, вгл..б,г..луб, с..ло, п..л..на, шв..дкий, т..плиця, л..сток, к..зулі, с..рпневий, кр..жини, ш..вця.
Редактор. Завданнязнайдіть у тексті орфографічні помилки, а також ті, що пов’язані з порушенням милозвучності. Дівчинка ішла в цю тишу й прислухалася. Тиша. Не шелестне й найтонша віточка. Й раптом в цю тишу увірвався далекий шум. Наростаючи, шум наблежався. Освідчене вухо дівчинки уловило звуки майбутньої грози. Раптом загремів грім. Дирева ураз стрепенулися, а уже за мить роспочалася люта бородьба вітру з природою. Та дівчинка нерозгубилася, бо в свої одинадцять років була дуже освіченою і мала сміливу удачу.