Тема уроку: Числова інформація
Очікувані результати:
-На попередньому уроці, ми з вами дізналися, що таке інформація та як вона передається.
І. Актуалізація опорних знань
1. Пригадаймо
- Що називається інформацією?
2. Розгляньте зміст таблиці. Пригадайте види інформації.
3. Інтерактивна вправа
Виконати інтерактивне завдання https://learningapps.org/1692162
ІІ. Вивчення нового матеріалу
4. Робота з підручником с. 152
Числова інформація про кожного з вас з’являється у перші хвилини вашого життя, коли лікарі повідомляють рідним: «Хлопчик/дівчинка, 3 кг 200 г, 52 см — і час народження». Суспільство розвивається, життя стрімко змінюється — і вже важко уявити його без коду на вхідних дверях у під’їзд, пін-коду банківської картки тощо. Усе це — числовà інформàція.
5. Робота з підручником
ІІІ. Фізкультхвилинка «Цифри».
— Запропонуйте учням «написати» цифри незвичайним способом.
Цифру 1 «пишемо» носом,
цифру 2 — підборіддям,
цифру 3 — правим плечем,
цифру 4 — лівим плечем,
цифру 5 — правим ліктем,
цифру 6 — лівим ліктем,
цифру 7 — правим коліном,
цифру 8 — лівим коліном,
цифру 9 — правою ногою.
ІV . Закріплення знань, умінь та навичок учнів
6. Вправа (письмово)
Запишіть якомога повніший перелік числової інформації про себе (до 10 речень), використовуючи складні речення, підкресліть у них граматичну основу. Дайте тексту заголовок.
V. Підбиття підсумків уроку
VІ. Домашнє завдання
Опрацювати інформацію § 52 на с. 151-153