Основні показники професійної компетентності вчителя англійської мови

Про матеріал
Під професійною компетентністю педагога слід розуміти таку пошукову діяльність учителя, коли на основі бази знань, умінь, навичок та усвідомленого розуміння своєї ролі в суспільстві, безперервного самовдосконалення й саморозвитку особистості він забезпечує оптимальний варіант організації навчально-виховного процесу з метою формування творчої особистості.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Основні показники професійної компетентності вчителя іноземної мови. ОЗ Садівська ЗОШ І – ІІІ ступенів Сумської районної ради Сумської областіУчитель: Міцай Наталія Михайлівна

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Що таке "ключові компетентності"? "Компетенція" в перекладі з латини означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід. Які ж якості необхідні людині в будь-якій професійній діяльності? здатність працювати самостійно без постійного керівництва;здатність брати на себе відповідальність за власною ініціативою;здатність виявляти ініціативу, не питаючи інших, чи слід це робити;готовність помічати проблеми та шукати шляхи їх вирішення;уміння аналізувати нові ситуації й застосовувати вже наявні знання для такого аналізу;здатність ладити з іншими;здатність засвоювати будь-які знання за власною ініціативою;уміння приймати рішення на основі здорових суджень.

Номер слайду 4

Педагогічна компетентність учителя - це єдність його теоретичної та практичної готовності до здійснення педагогічної діяльності. Компетентний педагог – це такий фахівець, який володіє ґрунтовними знаннями з будь-якого предмета шкільного курсу навчання. Компетентний учитель організує педагогічну діяльність так, щоб вона була спрямована на отримання усвідомленого результату. Компетентність - сукупність знань, умінь, навичок, які потрібні для успішного виконання його функцій навчання, виховання, розвитку особистості дитини.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

 Професійно компетентна людина та, яка:успішно розв’язує завдання навчання й виховання, готує для суспільства випускника з бажаними психологічними якостями;задоволена професією;досягає бажаних результатів у розвитку особистості учнів;має й усвідомлює перспективу свого професійного розвитку;відкрита для постійного професійного навчання;збагачує досвід професії завдяки особистому творчому внеску;соціально активна в суспільстві;віддана педагогічній професії, прагне підтримувати навіть у складних умовах її честь і гідність, професійну етику;готова до якісної та кількісної оцінки своєї праці, уміє сама це робити.

Номер слайду 7

Ключові компоненти професійної компетентності учителя іноземної мови:.

Номер слайду 8

1. Інформаційна компетентність передбачає володіння інформаційними технологіями, уміння опрацьовувати різні види інформації. Серед них уміння й навички роботи з друкованими джерелами, уміння здобувати інформацію з інших джерел, переробляти її відповідно до цілей і завдань педагогічного процесу.

Номер слайду 9

2. Комунікативна компетентність - це вміння вступати в комунікацію (спілкування), бути зрозумілим, спілкування без обмежень. Ці вміння допомагають зрозуміти інших (учнів, учителів, батьків).

Номер слайду 10

3. Продуктивна компетентність – це вміння працювати, отримувати результат, ухвалювати рішення та відповідати за них. Більшість науковців серед ключових компетенцій учителя на перше місце ставить саме продуктивну компетентність

Номер слайду 11

4. Автономізаційна компетентність - це здатність до саморозвитку, творчості, самовизначення, самоосвіти, конкурентоспроможність. Адже вчитель перш за все вчиться сам, це вічний учень.

Номер слайду 12

5. Моральна компетентність - це готовність, спроможність і потреба жити за традиційними моральними нормами.

Номер слайду 13

6. Психологічна компетентність - це здатність використовувати психологічні засоби навчання в організації взаємодії в освітній діяльності.

Номер слайду 14

7. Предметна компетентність - це сукупність умінь і навичок, необхідних для стимулювання активності як окремих учнів, так і колективу в цілому. До неї входять уміння вибирати правильний стиль і тон у спілкуванні, управляти їх увагою, темпом діяльності.

Номер слайду 15

8. Соціальна компетентність - це вміння жити та працювати з оточуючими.

Номер слайду 16

9. Математична компетентність - це вміння працювати з числом, числовою інформацією.

Номер слайду 17

10. Особисті якості вчителя - доброзичливість, чуйність, урівноваженість, витонченість, толерантність, рефлексія, людяність.

Номер слайду 18

Основні показники педагогічної компетентності вчителя - це передусім:особистісні якості, особливо перетворювальні та психологічні;усвідомлення ролі педагога у вихованні громадянина, патріота;безперервне підвищення загальної та професійної культури;пошукова діяльність педагога;володіння методами педагогічного дослідження;конструювання власного педагогічного досвіду;результативність навчально-виховного процесу;активна педагогічна діяльність, спрямована на перетворення особистості учня й учителя.

Номер слайду 19

Отже, можна стверджувати, що під професійною компетентністю педагога слід розуміти таку пошукову діяльність учителя, коли на основі бази знань, умінь, навичок та усвідомленого розуміння своєї ролі в суспільстві, безперервного самовдосконалення й саморозвитку особистості він забезпечує оптимальний варіант організації навчально-виховного процесу з метою формування творчої особистості.

Номер слайду 20

Усе це може здійснювати тільки вчитель з високою професійною компетентністю, розвиненими творчими здібностями, високим рівнем інтелігентності, ерудованості, здібностей до безперервної освіти.

Номер слайду 21

Дякую за увагу!

pptx
Додано
16 лютого 2020
Переглядів
2996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку