План – конспект
уроку фізичної культури для 7 класу
Модуль: Легка атлетика
Мета: Сприяти розвитку фізичних якостей
Завдання: 1. Повторити метання м’яча на дальність.
2. Розвивати швидкість і спритність.
Місце занять: спортивний майданчик.
Інвентар: свисток, тенісні м’ячі, ракетки, обручі, м’ячі для метання.
Частини на урок |
Зміст уроку |
дозування |
Організаційно –методичні вказівки |
Підготовча 12-15хв. |
1.Шикування в одну шеренгу, привітання, повідомлення завдання уроку; 2. Інструктаж з БЖД 3. Вимірювання ЧСС за 10 с 4. Різновиди ходьби (на носках, руки вгору; на п’ятках, руки за голову) 5.Загальнорозвивальні вправи в русі: В.П.- праву руку вгору, стиснути в кулак. 1-2 – відведення рук назад; 3-4 – те саме, змінивши положення рук; В.П.- руки над головою у «замок». На кожний крок відведення рук назад і прогинання спини; В.П.- руки вперед. На кожний крок нахили вперед до торкання землі; В.П.- руки за голову. Випад вперед на кожний крок:
6. Спеціальні бігові вправи: біг із високим підніманням стегна, біг із закиданням гомілки назад, з прискоренням
|
1-2 хв
1 хв 30 с 1-2 хв 5-6 хв 10-12 разів
8-10 разів 8-10 разів 8-10 разів
4-5 хв |
Перевірити готовність учнів до уроку
Виконувати енергійно
Ноги в колінах не згинати
Спина пряма
Зберігати відстань під час виконання бігових вправ
|
Основна (25-27 хв) |
1.Біг 400м (хлопці), 300м (дівчата)
2. Учні діляться на дві групи
Перша група: метання малого м’яча на дальність
Друга група: підтягування на перекладині (хлопці), підтягування у висі лежачи (дівчата) 3. Вимірювання ЧСС за 10 с
2. Естафети:
- з обручами
- ракеткою та тенісним м’ячами
- з малими м’ячами |
5-7 хв
1 хв
5-6 хв
15 хв
5 хв
5 хв
5 хв |
Перед стартом зробити декілька глибоких вдихів і видихів
Убезпечити виконання завдань
У нормі 110-120уд/хв.
Учасникам необхідно пробігти крізь обручі
Нести тенісний м’ячик на ракетці, щоб не упав За командою «Старт» необхідно швидко схопити м’яч |
Заключна (3-5 хв) |
1.Шикування в колону по одному 2. Ходьба з вправами для відновлення дихання
3. Підбивання підсумків уроку
4. Організоване залишення місця занять |
30 с 1-2 хв
1хв
30 с |
За зростом біля лінії Сполучати ходьбу з рухами руками Оцінити роботу учнів, назвати кращих У колону по одному |