План-конспект уроку фізичної культури для 7 класу модуль: “Футбол”

Про матеріал
Повторення техніки виконання удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи. Удосконалення техніки зупинки м’яча підошвою, ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому, обведення перешкод. Сприяння розвитку швидкості, координації рухів та функціональних можливостей організму школярів, розвитку інтересу до гри у футбол.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

фізичної культури для 7 класу модуль: Футбол

 

Мета уроку:

    1. Навчати основних елементів техніки гри у футбол.

    2. Удосконалювати функціональні можливості організму та розвивати фізичні якості

        школярів, формувати здоровязберігаючу компетентність.

    3. Виховувати в учнів потребу у систематичних заняттях фізичною культурою і     

        спортом  та  розвивати  морально-вольові  якості.

Завдання уроку:

  1. Повторити техніку виконання удару по м'ячу внутрішньою стороною стопи.
  2. Удосконалювати техніку зупинки м’яча підошвою, ведення м’яча внутрішньою та

зовнішньою частиною підйому, обведення перешкод.

  1. Сприяти розвитку швидкості, координації рухів та функціональних можливостей

організму школярів, розвитку інтересу до гри  у футбол.

Інвентар:  футбольні м’ячі, гандбольні ворота, фішки, скакалки, музичний супровід,

                    дидактичний матеріал.

Місце проведення: спортивний зал.

 

№ з/п

 

Зміст уроку

 

Дозування

 

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина ( 12 – 15 хв.)

1

Вхід до спортивного залу.

30 с

У колоні по одному легким бігом під музичний супровід.

2

Шикування. Рапорт. Привітання.

Завдання уроку.

1,5 – 2 хв.

Фронтальний метод. Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів.

3

Повторити ТБ на уроках з футболу.

30 с

Опитування:

  • Що треба зробити на початку уроку, щоб запобігти травмуванням під час гри у футбол?
  • Яких правил безпеки необхідно дотримуватись під час гри  у футбол?

4

Замірювання ЧСС за 10 с .

30 с

ЧСС не повинна перевищувати

90 уд./хв. Звернути увагу на учнів із підвищеною ЧСС, протягом уроку контролювати їхні навантаження.

5

Стройові вправи.

30 с

Звернути увагу на чітке виконання поворотів на місці.

6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості.

Ходьба:

- звичайним кроком;

- на носках;

- на п’ятах;

- на зовнішній стороні стопи;

- на внутрішній стороні стопи;

- перекатами з п’ятки на носок;

- у напівприсіді;

- у повному присіді.

1,5 хв.

 

 

10 с

10 с

10 с

10 с

10 с

10 с

10 с

10 с

Фронтальний метод. В русі  у колону по одному. Дистанція 2 – 3 кроки. Стежити за поставою.

Темп середній.

Руки на пояс.

Руки за голову. Спину тримати рівно. Руки на пояс.

Руки на пояс.

Руки на пояс.

Руки на пояс. Спину тримати рівно.

Руки на коліна. 

7

Спортивна ходьба з переходом на біг.

10 с

Поступово прискорювати темп ходьби. Стежити за правильною постановкою стопи та активним рухом рук.

8

Шикування в одну шеренгу.

10 с

Інтервал 1 м .

9

Біг:

 

- з високим підніманням стегна;

- із закиданням гомілки назад;

 

- приставними кроками правим та лівим боком;

- спиною вперед;

 

- з прискоренням.

1,5 хв.

 

10 с

10 с

 

15 с

 

10 с

 

10 с

Темп середній.

До середини залу і назад.

Стежити за роботою рук і ніг.

Руки позаду. Діставати п’ятками долоні.

Руки зігнуті в ліктях.

 

Дотримуватись правил ТБ, контролювати біг через ліве плече.

Виконати ривок.

10

Відновлення дихання.

20 – 30 с

У русі в колону по одному. Дистанція 2 – 3 кроки. Темп повільний. Рухи руками через сторони вгору – вдих, униз – видих.

Дихання глибоке.

11

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Загально розвивальні вправи:

 

а) В.п. – руки внизу. 1 – руки в сторони; 2 – руки вгору; 3 – руки в сторони; 4 – в.п.

 

б) В.п. – праву руку вгору, ліву – вниз. 1 – 2 – пружні рухи руками назад; 3 – 4 – те саме, зі зміною положення рук.

 

в) В.п. – зігнуті руки перед грудьми. 1 – 2 – пружні рухи зігнутими руками в сторони – назад; 3 – 4 – пружні рухи прямими руками в сторони – назад.

г) В.п. – зігнуті руки перед грудьми, кисті в замок. 1 – випад правою ногою вперед із поворотом тулуба вправо; 2 – випад лівою ногою вперед із поворотом тулуба вліво; 3 – 4 – те саме.

4 хв.

 

6 – 8 разів

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

6 – 8 разів

 

 

 

 

 

6 – 8 разів

У русі в колону по одному.

 

Звернути увагу на правильну роботу рук.

 

 

Темп середній. Кисті стиснуті в кулаки. Стежити за амплітудою рухів.

 

 

 

Спину тримати рівно. Руки не опускати.

 

 

 

 

Темп середній. Звернути увагу на відповідність випаду і поворотів тулуба. Спину тримати рівно.

12

 

 

Повільна ходьба. Перешикування.

20 -30 с

Дистанція 2 – 3 кроки.

У дві колони через середину залу.

13

 

 

Перевірка домашнього завдання.

 

 

 

2,5 – 3 хв.

 

 

Клас працює по відділенням:

Хлопці – жонглювання м’ячем;

Дівчата – багаторазові стрибки у довжину з місця (5 стрибків підряд)

14

Оцінювання домашнього завдання.

1 хв.

 

Виділити і оцінити трьох хлопців і трьох дівчат, які краще за всіх справилися з домашнім завданням.

Основна частина (25 – 28 хв.)

1

Передача  м’яча  внутрішньою стороною стопи:

  • із зупинкою м’яча підошвою;
  • в один дотик.

2 – 2,5 хв.

 

 

 

 

 

Клас працює у парах. Учні виконують вправу обличчям один до одного. Відстань 4 – 5м. П’ята під час зупинки повинна бути нижча за носок. Стежити за правильною постановою стопи. Звернути увагу на дидактичний матеріал.

2

Гра Передай швидше м’яч!

(Передача м’яча в один дотик на швидкість).

10 – 15 с

Змагальний метод. Яка пара швидше виконає 10 (8) передач. Бажано передавати м’яч в один дотик. Змагаються окремо хлопці,

окремо дівчата. Для дівчат кількість передач менша – 8.

3

Перешикування у дві колони (окремо хлопці і дівчата).

30 с

 

Зімкненням на правий фланг.

 

4

Ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою стороною підйому.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

Клас працює по відділенням.

До фішки – ведення внутрішньою стороною стопи, зупинити м’яч, від фішки – ведення зовнішньою стороною стопи.

5

Ведення м’яча з обведенням перешкоди.

3 хв.

Обвести три фішки.

Під час ведення нога повинна бути ненапруженою, не відпускати м’яч занадто далеко.

6

Навчальна гра.

(Із виконанням завдань уроку – удар по м'ячу внутрішньою стороною стопи; зупинка м’яча підошвою та внутрішньою стороною стопи; ведення м’яча внутрішньою та зовнішньою частиною підйому).

16 хв.

Акцентувати увагу учнів на взаємодію гравців під час гри, чітке дотримання правил і виконання поставлених завдань та дотримання техніки безпеки.

Спочатку грають хлопці, а потім дівчата.

7

Стрибки на скакалці.

3 х 50 раз

Під час гри хлопців стрибки виконують дівчата, а під час гри дівчат – хлопці. У кожній групі призначити відповідального.

Заключна частина (3 – 5 хв.)

1

Шикування.

10 с

Фронтальний метод. За звуковим сигналом, в одну шеренгу, на швидкість.

2

Вправи на відновлення:

а) Ходьба в обхід по залу. Рухи руками через сторони вгору – вдих, униз – видих.

б) Дихальні вправи на місці.

- глибокий вдих і три короткі видихи;

- три вдихи через ніс, один глибокий видих;

- один глибокий вдих і повільний видих.

1 хв.

 

 

 

 

3 рази

 

3 рази

 

3 рази

У русі в колону по одному, дистанція 2 – 3 кроки. Темп повільний.

Вдих через ніс, видих через рот.

Губи трубочкою.

 

 

3

Замірювання ЧСС за 10 с.

30 с.

До 100 уд. / хв.

4

Підбиття підсумків уроку

1,5 – 2 хв.

Визначити кращих учнів.

5

Домашнє завдання.

30 с.

Підготуватися до здачі КНН :      

5 ударів на точність з 7м, вправи ЗФП футболіста, загартовування.

Підготувати 2 запитання у тестовій формі для проведення вікторини на наступному уроці, наприклад:

- Яка держава тричі вигравала чемпіонат світу з футболу?

а) Аргентина; б) Італія; в) Бразилія.

6

Прощання та організований вихід із спортивної зали.

 

В колону по одному, дистанція 0,5м.

 

docx
Додано
31 березня 2020
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку