План-конспект з фізичної культури для 7 класу. Варіативний модуль "Гандбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 7 класу. Варіативний модуль "Гандбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Гандбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування гандболом як базовим модулем. Вивчення гандболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у гандбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок 

 Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Гандбол

Завдання уроку: 1. Закріплення стійки гандболіста. Розміщення гравців на ігровому

                                  майданчику

                             2. Повторення ведення м’яча кроком правою та лівою руками

                             3. Сприяти розвитку швидкості, спритності, стрибучості

                             4. Виховувати почуття колективізму та взаємовиручки

 Дата: 

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар: мяч гандбольний, фішки, секундомір

Частини

уроку

Зміст уроку

Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

Підготовча частина

1. Шикування, вітання,  вимірювання частоти серцевих скорочень за 6 сек.

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- по діагоналі;

- змійкою;

- з закиданням гомілки;

- з високим підніманням стегна

7. Загальнорозвиваючі вправи на місці:

 

1) В.п. руки на поясі ноги нарізно. 1- нахил голови вперед 2- нихил голови назад 3- нахил голови вправо 4- нахил голови вліво

2) В.п. руки на поясі ноги на ширині плеч. 1-4 кругові оберти головою вправо 5-8 кругові оберти головою вліво

3) В.п. руки до плеч ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові обертируками назад

4) В.п. руки до гори ноги нарізно 1-4 кругові оберти руками вперед 5-8 кругові оберти руками назад

5) В.п. ліва рука вгору ноги нарізно, на кожен рахунок зміна положення рук

6) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1-нахил тулуба вперед 2 -нахил тулуба назад 3- нахил тулуба вліво 4- нахил тулуба вправо

7) В.п. руки на поясі ноги нарізно 1- нахил тулуба до лівої ноги 2- нахил тулуба до середини 3- нахил тулуба до правої ноги 4- В.п.

8) В.п. руки перед грудьми ноги нарізно 1- поворот тулуба праворуч 2- поворот тулуба ліворуч 3-4 те ж саме

9) В.п. о.с. 1- присід руки вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме

10) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою вперед 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

11) В.п. руки на поясі 1- випад правою ногою в сторону 2- В.п. 3-4 те ж саме лівою ногою

12) В.п. о.с. 1-4 стрибки на правій нозі 5-8 стрибки на лівій нозі

 

1 хв.

 

 

1 хв.

1 хв.

1 хв.

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

2 рази

1 раз

1 раз

 

4 хв.

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

 

4 рази

 

 

 

4 рази

 

4 рази

 

 

4 рази

 

 

4 рази

 

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку

Фронтальний метод

Руки на поясі, розправити плечі, дивитись вперед

Руки на плечі

Дистанція два кроки

Фронтальний метод

Руки зігнуті в ліктях

Дистанція два кроки

Руки на поясі

Руки за головою

 

Перешикування з однієї шеренги в три.

 

Нахили робити повільно, без різких рухів

 

 

 

Робити повільно, без різких рухів

 

 

Руки від плеч не відривати

 

 

Амплітуда виконання вправи максимальна, руки в ліктях не згинати

 

 

 

 

Нахили тулуба максимальні ноги в колінах не згинати

 

 

Намагатися руками доторкнутися підлоги

 

 

 

Руки тримати паралельно

 

 

 

П'ятки від підлоги не відривати

Під час випаду одна нога випрямляється повністю

 

Спину тримати рівно

 

 

Стрибки максимальні

ІІ

28 хв.

Основна частина

Вимірювання частоти серцевих скорочень  за 6 сек.

1. Стійки гандболіста.                     Розміщення гравців на                     ігровому майданчику

Стійка – це положення гравця з         м’ячем у повній готовності до дії. Розрізняють стійки: високу,                 середню, низьку. Вибір тієї чи                     іншої стійки визначається ігровою       ситуацією. У процесі гри                       спортсмен постійно перебуває в                   русі, переміщуючись кроком або бігом, гравець здійснює стрибки, зупинки, повороти. Ці дії                      дозволяють гандболістові                   звільнятися від опіки суперника, виходити на вільне місце,                       вибирати оптимальне місце для                       гри з партнерами та кидка у                         ворота. Від правильної техніки переміщень залежить також і ефективність виконання прийомів з м’ячем.

Позиції гравців:

центральний, лінійний, півсередній(2), кутовий(2), воротар.

 

2. Ведення м’яча кроком правою та лівою руками

Ведення м'яча. В процесі гри гандболісту дозволяється вести м'яч, ударяючи, ним об майданчик. Ведення буває одноударним і багатоударним. При одноударному веденні гравець ловить м'яч, робить з ним три кроки, потім ударяє ним об майданчик, ловить м'яч, який відскочив, знову робить три кроки, а потім віддає м'яч партнеру або робить кидок по воротах. Багатоударне ведення здійснюється послідовними поштовхами м'яча пальцями однієї руки об поверхню майданчика.

Вправи для вдосконалення ведення м'яча

1. Ведення м'яча поперемінно правою і лівою рукою.

2. Ведення м'яча без зорового контролю.

3. Ведення м'яча, обводячи перепони.

4. Ведення м'яча з обертами на 180° та 360°.

5. Ведення м'яча, рухаючись боком або спиною вперед.

6. Два гравці, що ведуть м'ячі, намагаються вибити м'яч один в одного, зберігаючи своє ведення.

7. Один гравець веде м'яч, а інший намагається в нього вибити або перехопити.

 

3. Навчальна гра                                 «Міні-гандбол».

Не більше 7 гравців одночасно можуть знаходитися на майданчику. Решта гравців є запасними. Протягом всієї гри команда повинна мати на майданчику одного з гравців як воротар. Гравець, який є воротарем, може в будь-який час стати польовим гравцем  Аналогічно й польовий гравець може в будь-який час стати воротарем

Тривалість гри для дитячих команд у віці 12-16 років складає 2 х 25 хвилин і 2 х 20 хвилин для вікових груп 8-12 років. У обох випадках час перерви між таймами звичайно складає 10 хвилин.

Завдання кожної команди - закинути якомога більше м'ячів у ворота суперника і не пропустити в свої.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 раз

 

5 раз

 

5 раз

 

5 раз

 

5 раз

 

5 раз

 

 

 

5 раз

 

 

 

10 хв.

 

 

 

Закріплення

Груповий метод

Техніка безпеки

Показ вчителем

За сигналом інструктора

Помилки виправляє інструктор

Виявити найактивніших

Картинки по запросу Стійки гандболіста.

Повторення

Техніка безпеки

Груповий метод

Показ вчителем

Виявити найактивніших

За сигналом інструктора

Помилки при веденні м'яча:

- гравець дивиться на м'яч

   і не бачить партнерів і

   суперників;

- м'яч ударяється об

   підлогу близько від ніг

   або дуже далеко (в

   першому випадку

   гравець не може швидко

   бігти, а в другому це

   веде до втрати м'яча).

Похожее изображение

Похожее изображение

Похожее изображение

 

Техніка безпеки

Ігровий метод

Практика суддівства

Похожее изображение

Похожее изображение

Похожее изображение

- Не можна робити з м'ячем у руках більше трьох кроків, тримати м'яч без будь-яких дій більш трьох секунд, перебувати при будь-якому введенні м'яча в гру ближче трьох метрів від гравця, що проводить вкидання.

- Не можна заходити у зону чужого воротаря з м'ячем, пробігати по зоні для вибору позиції. У зоні свого воротаря не можна блокувати гравця або м'яч і пробігати по зоні з метою вибору зручної позиції. За такі помилки м'яч відбирають або призначають штрафний кидок.

- Не можна допускати грубі поштовхи, захвати, підніжки, утримання гравця, вигуки, торкання м'яча ногами, кулаком, сперечання із суддями, глядачами. Залежно від категорії і якості порушення покаранням може бути попередження гравця, видалення його з поля на дві хвилини, дискваліфікація до кінця гри.

ІІІ

5 хв.

Заключна частина

1. Ходьба

2.Шикування, вимірювання частоти серцевих скорочень за 6 сек.

3. Домашнє завдання

 

2 хв.

2 хв.

 

 

1 хв.

 

На встановлення

Оцінка за урок

 

 

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
378
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку