Таврійський навчально-реабілітаційний центр
Херсонської обласної ради
Урок баскетболу
7 клас
Кидок м’яча в кільце в русі після подвійного кроку
Вчитель-дефектолог фізичної культури: Величко І.В.
2020
план-конспект уроку №
з фізичної культури для учнів 7 класу
Тема: Кидок м’яча в кільце в русі після подвійного кроку
Мета: навчити передавати м’яч обома руками від груді; вдосконалювати техніку сприяти розвитку швидкості, гнучкості та влучності; виховувати прагнення до перемоги; ловіння і передачі м’яча однією рукою під час паралельного і зустрічного руху з відскоком від підлоги, техніку штрафних кидків;
Завдання уроку:
і передачі обома руками, ведення різними способами кроком і бігом.
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі баскетбольні, фішки, свисток, баскетбольні щити, секундомір, маніжки.
Дата проведення:____________________
Частина уроку |
ЗМІСТ |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
Підготовча частина (12-13 хв.)
Основна частина (26 хв.)
Заключна частина (3-5хв.) |
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Перешикування класу в 2 колони.
Вимірювання ЧСС за 10 с.
Розподіл класу на 2 групи
Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається обводить прапорці, кидає м’яч в корзину доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.
2- вліво;
3. Баскетбольна вікторина Що означає жест судді:
|
2-5 хв.
30 с.
До 1 хв.
2 хв.
6-8 хв.
6-7 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
7-8 раз
2 хв. 8-10 передач
2 хв. 5-6 передач кожною 2 хв. 8-10 передач
2 хв. 8-10 передач
30 с.
6 хв. 5-8 раз
4 хв. 3-4 рази 5-8 раз
8 хв.
1 раз
1 раз 1 раз 1 раз
1 хв.
2.30 хв.
30 с.
1 хв.
|
В одну шеренгу за зростом. Рапорт чергового учня.
Виконувати вправи чітко за командою вчителя.
Чіткість та узгодженість виконання. Розподілитись на перший – другий.
У колону по одному, дистанція 2 кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
Дистанції 2-3 кроки. Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.
Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.
Широка амплітуда рухів.
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.
Виконувати плавно.
Не нахилятися.
Повільний темп і амплітуда.
Акцент на дихання.
Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.
Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.
Вправи виконувати на щити, 2 СМГ (виконують вправи із зменшеним дозуванням)-почергово.
Клас поділити на дві рівносильні команди. Вести облік набраних очок команд. Виконувати кидки м’яча в кошик до попадання в нього. Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.
У спокійному темпі не порушуючи стрій.
Використати малюнки
Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.
|