План-конспект уроку на тему "Кидок м’яча в кільце в русі після подвійного кроку" для 7 класу

Про матеріал
навчити передавати м’яч обома руками від груді; вдосконалювати техніку сприяти розвитку швидкості, гнучкості та влучності; виховувати прагнення до перемоги; ловіння і передачі м’яча однією рукою під час паралельного і зустрічного руху з відскоком від підлоги, техніку штрафних кидків;
Перегляд файлу

Таврійський навчально-реабілітаційний центр

Херсонської обласної ради

 

 

C44-12 копияУрок баскетболу

7 клас

 

 

 

 

 

 

 

 

Кидок м’яча в кільце в русі після подвійного кроку

 

 

 

Вчитель-дефектолог фізичної культури:   Величко І.В.

 

2020

 

 

http://www.nskstars.ru/uploads/V8IlAbk817.jpgплан-конспект уроку №  

з фізичної культури для учнів  7 класу

 

 

 Тема: Кидок м’яча в кільце в русі після подвійного кроку

 

Мета: навчити передавати м’яч обома  руками від груді; вдосконалювати техніку  сприяти розвитку швидкості, гнучкості та влучності; виховувати прагнення до перемоги; ловіння і передачі м’яча однією рукою  під час паралельного і зустрічного руху з відскоком від підлоги, техніку штрафних кидків;                

Завдання уроку:

  1. Навчити техніці кидка м’яча в кільце в русі після подвійного кроку.
  2. Закріпити навички виконання вправ з баскетбольним м’ячем. ловіння

і передачі обома руками, ведення різними способами кроком і бігом.

  1. Розвиток швидкісно-силових якостей, реакції, спритності.
  2. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння.

 

Місце проведення: спортивна зала.

 

Інвентар: м’ячі баскетбольні, фішки, свисток, баскетбольні щити, секундомір,          маніжки.

 

Дата  проведення:____________________   

 

 

 


Частина уроку

ЗМІСТ

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

FAVORI2

Підготовча частина

(12-13 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2 

 

 

Основна частина

(26 хв.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FAVORI2Заключна частина

(3-5хв.)

  1. Шикування, рапорт, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

  1. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

  1. Стройові вправи:
  • повороти на місці,
  • перешикування з колони по одному, по двоє та навпаки.

 

  1. Різновиди ходьби:
  • на носках, руки за голову;
  • на п’ятках, руки за спиною;
  • на зовнішній стороні ступні, руки на поясі;
  • у півприсіді, присіді, руки на колінах;
  • спортивна ходьба;
  • перехід в біг в повільному темпі;

 

  1. Різновиди бігу, стрибків:
  • біг змійкою;
  • біг спиною вперед;
  • галопом лівим та правим боком, імітуючи передачу мяча від грудей;
  • біг з високим підніманням колін до випрямлених долонь;

 

Перешикування класу в 2 колони.

 

  1. Загально-розвивальні вправи в парах:

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. 1-2-руки вверх через сторони, 3-4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергове перетискання рук партнера.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах.1-нахил вліво, 2-В.п., 3-нахил вправо, 4-В.п.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, взятись за руки. Почергові викрути вправо- вліво.

 

  1. В.п.- ноги разом, руки на плечах.1- випади вліво-вправо.

 

  1. В.п.- ноги нарізно, руки на плечах. Присідання.

 

  1. В.п. – О.с. спиною до партнера. Нахил вперед підняти партнера на спину.

 

  1. В.п. – присісти, руки на плечах. Вистрибування на прямі ноги.

 

Вимірювання ЧСС за 10 с.

 

 

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей на місці.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою на місці з передачею від грудей партнеру.

 

  • Ведення м’яча лівою та правою рукою в русі з передачею від грудей партнеру по команді.

  • Ловіння і передачі м’яча обома руками від грудей із зміною місць у русі.

 

Розподіл класу на 2 групи

 

 

  • Змагання з виконання подвійного кроку.

Учасники команди стоять в колону по одному. За сигналом перший учасник рухається обводить прапорці, кидає м’яч в корзину доки не закине і повертається назад, віддаючи передачу наступному учаснику команди. Перемагає команда, яка швидше виконала завдання.

 

  • Кидок м’яча в щит, наступний учень ловить його.
  • Кидок м’яча в кільце з місця.
  • Кидок м’яча в кільце після передачі від партнера.

 

  • Естафети з використанням вивчених елементів:
    • ведення мяча навколо осі: 1- вправо,

2- вліво;

  • ведення м’яча із зміною напряму;
  • ведення мяча з кидком мяча в кошик після подвійного кроку

 

 

 

 

 

  1. Ходьба в колону по одному.
  2. Відновлення дихання

 

 

 3. Баскетбольна  вікторина

     Що означає жест судді:

  • м’яч до гри;
  • хвилинна перерва;
  • поштовх суперника;
  • м’яч не зарахований;

 

  1. Вимірювання ЧСС за 10с.

 

  1. Підбиття підсумків уроку, оцінювання учнів.

 

 

2-5 хв.

 

 

30 с.

 

 

 

 

До 1 хв.

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

6-8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6-7 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

7-8 раз

 

 

 

 

 

2 хв.

8-10 передач

 

2 хв.

5-6 передач кожною

2 хв.

8-10 передач

 

 

 

 

 

2 хв.

8-10 передач

 

30 с.

 

 

6 хв.

5-8 раз

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

3-4 рази

5-8 раз

 

 

 

8 хв.

 

1 раз

 

1 раз

1 раз

1 раз

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

2.30 хв.

 

 

 

 

 

 

30 с.

 

 

1 хв.

 

 

В одну шеренгу за зростом.

Рапорт чергового учня.

 

Виконувати вправи чітко за командою вчителя.

 

 

 

Чіткість та узгодженість виконання.

Розподілитись на перший – другий.

 

 

У колону по одному, дистанція 2 кроки.

Активні рухи руками, слідкувати за диханням.

 

 

 

 

 

 

Дистанції 2-3 кроки.

Виконувати біг за звуковими сигналами, дотримуватись прямолінійності бігу.

 

Учні. віднесені до СМГ – ходять, перевіряють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

 

Широка амплітуда рухів.

 

 

Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.

 

 

 

 

Виконувати плавно.

 

 

Не нахилятися.

 

 

 

 

 

Повільний темп і амплітуда.

 

 

Акцент на дихання.

 

 

 

 

Працювати в парах, відстань 4-5кроків, інтервал 2-3 кроки.

11

 

 

Учні. віднесені до СМГ виконують вправи окремо з меншою інтенсивністю, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

2 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконувати на щити, 2

СМГ (виконують вправи із зменшеним дозуванням)-почергово.

 

 

 

Клас поділити на дві рівносильні команди.

Вести облік набраних очок команд.

Виконувати кидки мяча в кошик до попадання в нього.

Учні. віднесені до СМГ допомагають в здійсненні суддівства, контролюють ЧСС в окремих учнів.

 

 

 

 

У спокійному темпі не порушуючи стрій.

 

Використати малюнки

10 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оцінити учнів за виконання кидків, назвати команду - переможця естафет.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

        


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 листопада 2020
Переглядів
2470
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку