План проведення методичного фестивалю англійської мови
Підготовлено вчителем англійської мови ІІ категорії Івченко-Чехолкою Ю.В. буде корисним для проведення предметного тижня з іноземної мови
Грем’яцька ЗОШ І-ІІІ ст..
План проведення
методичного фестивалю
англійської мови
Підготовлено вчителем
англійської мови ІІ категорії
Івченко-Чехолкою Ю.В.
2016
Назва фестивалю
“You are as many times a man,
as many languages you know”
№ п\п |
Назва заходу |
Клас |
Дата проведення |
Хто проводить |
1. |
Урочиста лінійка з нагоди відкриття тижня англійської мови |
1-11 |
понеділок |
вчитель англійської мови |
2. |
Конкурс на кращу проектну роботу |
5-11 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови |
3. |
Конкурс на кращу англомовну валентинку до Дня закоханих |
5-11 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови |
4. |
Інтелектуально-пошукова конкурсна гра «Міс Валентина / Містер Валентин» |
5-11 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови |
5. |
Конкурс малюнка «Моя улюблена англійська літера» |
1 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови, вчителі-класоводи |
6. |
Конкурс «Найкращий знавець англійської мови» (за віковими групами) |
1, 2, 3, 4, 5-6, 7-8, 9-11 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови, класні керівники |
7. |
Виставка кращих проектних робіт учнів школи |
5-11 |
протягом тижня |
вчитель англійської мови |
8. |
Виставка кращих зошитів з англійської мови (на друкованій основі) |
1-4
|
протягом тижня |
вчитель англійської мови |
9. |
Парад англійських дитячих пісеньок |
1-4 |
понеділок |
вчитель англійської мови, вчителі-класоводи |
10. |
Квест-гра «Весела англійська» |
3-4
|
вівторок |
вчитель англійської мови, учні 11 класу |
11. |
Інтелект-шоу «Англійська – це цікаво» |
5-6 |
середа |
вчитель англійської мови |
12. |
Коментований перегляд відео фільму «Муровані Курилівці» |
8-9 |
середа |
вчитель англійської мови |
13. |
Брейн-ринг «Хто знає англійську краще?»
|
7-8 |
четвер |
вчитель англійської мови, учні 10 класу |
14. |
Змагання «Найкращий знавець англійської мови» |
9 |
п’ятниця |
вчитель англійської мови |
15. |
Вікторина «Сторінками історії та географії Великобританії та США» |
10-11 |
п’ятниця |
вчитель англійської мови |
16. |
Підбиття підсумків. Нагородження. Урочисте закриття тижня англійської мови |
1-11 |
п’ятниця |
вчитель англійської мови |
Відкриття предметного тижня
"Нова мова-новий світ".
Під таким девізом пройшла лінійка-відкриття Року англійської мови. Учні мали змогу переглянути відео з життя і творчості відомого англійського драматурга Вільяма Шекспіра і довідатися про значимість іноземної мови для сучасного світу.
У фойє школи учням відкрита виставка "Книжковий Біг-Бен", а також літературний флеш-моб "Shakespeare speaks". Цікавими та пізнавальними стали уроки про відомого драматурга та віртуальна подорож до театру "Глобус". А коридор школи прикрасили стінгазети від 5 до 11 класів.
З учнями 7 класу був проведений майстер-клас "Сонети Шекспіра - читаємо в оригіналі". Учні декламували сонети видатного драматурга, і взяли участь у справжній театралізованій постановці Ромео і Джульєти. Панувала атмосфера стародавньої Англії і позитивного настрою.
Англійська мова - мова не лише міжнародного спілкування та бізнесу, але й мова, яка дарує позитив та веселі емоції. Що і довели учні 11 класу.
В рамках Тижня англійської мови вони влаштували флеш-моб - "English is fine".
https://youtu.be/7gHO3-cs3lQ
Учні 9 класу мали змогу виявити свої знання з життя і творчості Шекспіра на вікторині англійської мови. Цікаво, весело, нестандартно та креативно пройшов захід. Учні залишилися задоволеними, а вчитель - щасливим!
Учні 8 класу "перенеслися" до міста на Темзі. Проектна робота " Сторінками Великої Британії" принесла бажані результати. Юні дослідники життя і звичаїв британців продемонстрували цікаві творчі роботи, презентації та новаторські підходи до уроку англійської мови, якими поглибили знання з теми.
Яка система освіти краща - українська чи у Великій Британії? Цим питанням зацікавилися учні 10 класу. Взявши участь у дебатах, проведених під час Року англійської мови, представники 2 команд показали обізнаність у даній темі. Їхні доповіді були змістовними, а точки - зору аргументованими. Хто переміг? Звичайно, ЗНАННЯ! Де краще вчитися? Безсумнівно, у нашій школі!