Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.
Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.
Українська мова ( читання ) - ( 4 год/ тиждень)
за підручником: --Літературне читання 3 клас, Л.С..Вавіна, - Київ- Інкун Амбула - 2016 р.
№ п/п |
Зміст навчального матеріалу |
Завдання в класі |
Дата |
Завдання додому |
Спрямованість корекційно – розвивальної роботи |
|||
|
Тема: « Школа відчиняє двері нам свої» ( 12 год. ) |
|
|
|
|
|||
1. |
Перше вересня. Як весело дзвінок грає! М. Підгірянка. Школа. |
Ст.3 - 4 |
|
Ст. 5, чит., відпов. на пит. |
ППП – адекватно сприймати зв’язне усне мовлення, осмислювати почуте чи прочитане, довільно запам’ятовувати, зберігати у довготривалій пам’яті, пригадувати, уявляти, відтворювати. |
|||
2. |
Я хочу сказати своє слово. За В. Сухомлинським. |
Ст.5 |
|
Ст. 5 – 6, чит., відпов. на пит. |
|
|||
3. |
Він живий! За Віктором Кавою. |
Ст. 6 чит. І част. |
|
Ст. 7 – чит. ІІ част., переказ прочит. |
|
|||
4. |
До школи. М. Сингаївський. Турботливі друзі. Дмитро Білоус. |
Ст. 8 – 9, робота над текстом. |
|
Ст. 8 – чит., відпов. на пит.. |
МР – дотримуватися чіткої артикуляції звуків, інтонації мовлення, правильно структурувати відповіді. |
|||
5. |
Найдорожчий плід. Казка. Учися, мій друже… В. Сосюра. |
Ст. 10, робота над казкою. |
|
Ст.11 – вірш вивчити. |
|
|||
6. |
Щедра осінь. За Юрієм Збанацьким. |
Ст. 12, робота над текстом |
|
Ст. 12 – чит., намал. малюн. до прочит. |
|
|||
7. |
Ходить осінь по лісу. За Оксаною Іваненко. |
Ст. 13 – 14, робота над текстом. |
|
Ст. 15 – чит., відпов. на питанн. |
|
|||
8. |
Урок позакласного читання. Тема: « Щедра осінь усім нам люба». |
|
|
|
ОР – захоплюватись красою осінньої природи, виявляти оцінне ставлення до прочитаного. |
|||
9. |
Чого в лісі не вистачало. Казка. |
Ст. 15 – 17, робота над казкою. |
|
Намал. мал. за змістом казки |
|
|||
10. |
Любіть книжку! За Остапом Вишнею. |
Ст.18 – робота за текстом |
|
Ст. 19 – чит., відпов на пит.. |
|
|||
11. |
Книжка з бібліотеки. За Олесем Донченком. |
Ст. 20 – робота над текстом |
|
|
|
|||
12. |
Підсумковий урок. У бібліотеці. |
|
|
|
|
|||
|
Тема: « Будьмо сильні і здорові». ( 10 год. ) |
|
|
|
|
13. |
Як зробити день веселим. Анат. Костецький. Сама. Валентина Ткаченко. |
Ст. 22 – 23, робота над віршами |
|
Розповісти про свій ранок |
МР – пояснює значення слів, виходячи з контексту речення, абзацу, адекватно відповідає на запитання до змісту прослуханого чи прочитаного, структурно правильно будує речення для усного висловлювання. |
14. |
Чому миються водою? Приказка, загадка. |
Ст. 24, робота над текстом |
|
Скласти загадки про рушник, зубну щітку, губку. |
|
15. |
Умій себе загартовувати. Прислів’я. |
Ст. 25, робота над текстом. |
|
Ст. 26, вірш вивчити. |
|
16. |
Кури насміхаються. Анатол. Качан. Помилка. П. Боднарчук. |
Ст. 27, робота над текстом |
|
Ст. 28, чит., відпов. на пит.. |
ППП – концентрація уваги на предметі діяльності, довільне сприймання матеріалу, осмислення його, довільне запам’ятовування. |
17. |
Урок позакласного читання. Тема: « В гостях у Мийдодира». |
Ст. 202, робота над казкою |
|
Ст. 28 – розпов. за малюнками. |
|
18. |
Чому ? |
Ст. 29, робота над текстом. |
|
Ст. 29, чит., переказ. |
|
19. |
У кого є зуби? Казка. |
Ст.31, робота над казкою |
|
Ст. 32, чит., переказ. |
ОР – виявляє ініціативу щодо опанування технічної сторони читання, адекватно реагує на зауваження |
20. |
Прогулянка до лісу. Наталя Забіла. Ліки від простуди. Марко Богуславський. |
Ст. 33 – 34, робота над текстом. |
|
Ст. 33 чит., назвати всі лікувальні трави, які згадуються у вірші. |
|
21. |
Здоровим будь! Грицько Бойко. Як треба поводитись на вулиці. |
Ст. 35 – 37, робота над текстом |
|
Намалюв. Світлофор. |
|
22. |
Підсумковий урок – екскурсія. |
|
|
|
|
|
Тема : « Спасибі, осінь, за твої щедроти» ( 11 год.) |
|
|
|
|
23. |
Осінь така мила. Павло Тичина. Рання осінь. Дмитро Чередниченко. |
Ст. 39, робота над текстом |
|
Ст. 40 чит., відпов. на пит.. |
|
24. |
Осінній день. Іван Нечуй –Левицький. Сердитий добродій. Казка. |
Ст. 41 – 43, робота над казкою. |
|
Ст. 41, чит., відпов. на пит.. |
ППП –пригадування, уявлення, осмислення, відтворення. |
25. |
Корабель на золотих хвилях. Пригоди Гавчика та Булочки. Володимир Біленко. |
Ст.44 -46, робота над казкою. |
|
Ст. 44, чит., переказ. |
|
26. |
Хліб. Тамара Коломієць. Чим пахне хліб ? Федір Петров. Загадка. |
Ст. 47 – 48, робота над текстом |
|
Ст. 48, чит., відпов. на пит.. |
|
27. |
Урок позакласного читання. Тема: « Запашний і золотавий…» |
Ст. 203 – 205, робота над казкою « Колосок». |
|
|
|
28. |
Хто ж винен ? Юрій Старостенко. В саду осіннім. Марія Познанська. |
Ст. 49 – 50, робота над творами |
|
Ст. 50, чит., відпов. на пит.. |
ОР – захоплення красою осінньої природи, виявлення оцінного ставлення до прочитаного, прояв бережливого ставлення до природи. |
29. |
Осінь. Юрій Старостенко. Загадки. |
Ст. 50 – 51, робота над текстом. |
|
Ст. 50, чит., намалюв. мал.. |
|
30. |
Білочка восени. Ліна Костенко. Золота пора року. |
Ст. 52 – 53, робота над текстом. |
|
Ст. 52, чит., відпов. на пит.. |
|
31. |
Зажурилась квітка. Дмитро Павличко. Осінь. Марія Виноградова. |
Ст. 54, робота над поезією |
|
Ст. 54 – вірш вивч. |
МР – намагання контролювати правильність звуковимови в процесі читання чи говоріння. |
32. |
Два снопи соломи. За Володимиром Приходько. Спасибі, осінь, за твої щедроти! Марія Познанська. |
Ст.55 – 56, робота над творами |
|
Ст. 56, чит., намалюв. мал. до вірша. |
|
33. |
Підсумковий урок – екскурсія. Тема : « Народ помічає». |
|
|
|
|
|
Тема : « Людина починається з добра» ( 14 год. ) |
|
|
|
|
34. |
Мудра голка. За Андрієм М’ястківським. Прислів’я. |
Ст. 58 – 60, робота над текстом |
|
Ст.59, чит., відпов. на пит.. |
ППП – намагання налаштування на сприймання навчального матеріалу, адекватне довільне сприймання почутого чи прочитаного. |
35. |
Айстри. Олег Буцень. |
Ст. 60 – 61, робота над текстом |
|
Ст. 60 – 61, чит., переказув. |
ОР – намагання допомагати слабшим учням, прояв зацікавленості до вчинків персонажів творів, які читає. |
36. |
Історія з грушкою. Михайло Слабошпицький. |
Ст. 62, робота над текстом |
|
Ст. 62 – чит., відпов. на пит.. |
|
37. |
Ледача подушка. Василь Сухомлинський. |
Ст. 63, робота над твором |
|
Ст. 63 – чит., переказ. |
|
38. |
Михасів борщ. Л. Олесюк. Прислів’я. |
Ст. 64, робота над оповіданням |
|
Ст. 64 – чит., відпов. На пит.. |
|
39. |
Лобзик допоміг. За Веніаміном Росіним. |
Ст. 65 – 66, робота над текстом |
|
Ст. 65 – 66, чит., переказ. |
МР – намагання стеження за логічною та структурною єдністю висловлювання, дотримання граматичної сполучуваності слів у мовленні, вживання слів ввічливості. |
40. |
Хто грамотніший ? Яків Пінясов. Прислів’я. |
Ст. 66 – 67, робота над оповіданням. |
|
Ст. 66 – 67 – чит., відпов. на пит.. |
|
41. |
Урок позакласного читання. Тема : « Для чого людині серце…» |
Ст. 200, робота над казкою « Кривенька качечка». |
|
|
|
42. |
Дружба. Казка. Івасик та Тарасик. Михайло Коцюбинський. |
Ст. 68 -70, робота над оповіданнями |
|
Ст. 68 – 70 – чит., переказ. |
|
43. |
Прислів’я. Чергова. Марія Пригара. |
Ст. 70 – 71, робота над поезією |
|
Ст. 70 – вірш вивчити |
ОР – проявляння зацікавленості до вчинків персонажів творів, вияв оцінного ставлення до зображених подій. |
44. |
Допомога дорослим. Причина. Платон Воронько. Загадки. |
Ст. 72 – 73, розповіді дітей про допомогу |
|
Ст. 73 – чит., відпов. на пит.. |
|
45. |
Десять робітників. Михайло Коцюбинський. Загадки. |
Ст. 73 – 74, робота над твором |
|
Ст. 73 – 74, чит., переказ. |
|
46. |
Для чого потрібні руки? Євген Пермяк. Що для чого треба ? Володимир Малик. |
Ст. 74 – 75, робота над творами |
|
Ст. 75 – чит., намал. знаряддя праці. |
|
47. |
Підсумковий урок. |
Ст.205 робота над казкою. |
|
|
|
|
Тема: « Прийшла білосніжна зима» ( 20 год.) |
|
|
|
|
48. |
Перший сніг. За Михайлом Слабошпицьким. |
Ст. 77 -79, робота над твором |
|
Ст. 78 – 79 – чит., відпов. На питан.. |
ППП –намагатися концентрувати увагу на предметі діяльності, довільне сприймання усного чи писемного мовлення. |
||
49. |
Зима будує літо. Анатолій Качан. Зима. |
Ст. 80 – 81, робота над текстом |
|
Ст. 80 – 81, чит., переказ. |
|
||
50. |
Дядько Мороз. За Василем Мельником. Деревце в снігу. Людмила Левченко. |
Ст. 81 – 82, робота над оповіданням |
|
Ст. 82 – чит., відпов. на питан. |
|
||
51. |
Урок позакласного читання. Тема: « Зима – білосніжка». |
|
|
|
|
||
52. |
На санчатах. Олександр Копиленко. |
Ст. 83 – 84, робота над твором |
|
Ст. 85 – чит., відпов. на питан. |
МР – чітко, плавно читати вголос, виразно декламувати вірші, дотримуючись інтонації усного мовлення. |
||
53. |
Люба доню, хлібця кинь! Марійка Підгірянка. Допоможемо пташкам. Спостерігай за пташками. |
Ст. 86 – 87, робота над творами |
|
Ст. 86 – 87 -чит., переказ. |
|
||
54. |
Їдальня для птахів. За Олександром Копиленком. Загадки. |
Ст. 87 – 89, робота над твором |
|
Ст. 89 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
55. |
Узимку. Іванна Блажкевич. Хлопчик хотів приголубити сніжинку. Василь Сухомлинський. |
Ст. 90 – 91, робота над твором |
|
Ст. 90 – 91 – чит., намал. сніжинку |
ОР – виявляти оцінне ставлення до прочитаного, порівнювати зображене у творах зі змінами, які сталися у природі. |
||
56. |
Снігуронька. Казка. |
Ст. 91 – 94, чит. І робота над І – ІІ частинами. |
|
Ст. 93 – чит., переказ. ІІІ част. |
|
||
57. |
Святий Миколаю. Марійка Підгірянка. Гість із неба. Антін Лотоцький. Грудень. Інна Кульська. |
Ст. 94 – 96, робота над віршами |
|
Ст. 94 – вірш вивчити |
|
||
58. |
Співець українського народу – Іван Франко. З Новим роком! |
Ст. 97, робота над текстом. |
|
Ст. 98 – чит., намалюв. малюн. |
|
||
59. |
Снігурі на калині. Микола Клец. |
Ст. 99, робота над твором |
|
Ст. 99 – чит., відпов. на питан. |
|
||
60. |
Новорічна заяча пісня. Микола Вінграновський. Ялинка. Олександр Олесь. |
Ст.100 – 101, робота над віршами |
|
Намалюв. ялинку |
|
||
61. |
Урок позакласного читання. Тема : «Зимові свята українців». |
|
|
|
|
||
62. |
Народні свята в січні. З Різдвом Христовим. Йосип Струцюк. Щедрий вечір. Марія Хоросницька. |
Ст. 102 – 104, робота над творами |
|
Ст. 103 – вірш вивчити |
МР – дотримування структурної зв’язності та логічної послідовності висловлювання, вживання у власному мовленні дієслівну та прикметникову лексику. |
||
63. |
У лісі взимку. За Олександром Копиленком. Загадки. |
Ст. 105 – 106, робота над текстом |
|
Ст. 105 – 106 – чит., переказ. |
|
||
64. |
Зайці. Євген Гуцало. Білочка. Галина Демченко. |
Ст. 107 – 108, робота над оповіданням. |
|
Ст. 109 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
65. |
Лютий і Березень. Петро Бондарчук. Лютий і Березень. Микола Лисич. Прислів’я. |
Ст. 109 – 111, робота над твором |
|
Ст. 111 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
66. |
Стрітення. |
Ст. 112, робота над творами. |
|
Ст. 112 – вивчити вірш на вибір. |
|
||
67. |
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
||
|
Тема: «Барвінковий краю мій, Україно!» ( 11 год. ) |
|
|
|
|
||
68. |
Україна. Анатолій Камінчук. Україна. Іванна Савицька. Прислів’я. |
Ст. 114 – 115, робота над віршами |
|
Ст. 114 – 115 – чит., відпов. на пит.. |
ППП – довільне запам’ятовування, контролювання правильності виконання завдання. |
||
69. |
Україна. На ниточці родоводу. Ніна Горик. |
Ст. 116 – 117, робота над текстом |
|
Ст. 116 – 117 – чит., розповід. Про свій родовід |
|
||
70. |
Сорочка. Вадим Крищенко. Наш рід. Андрій М’ястківський. |
Ст. 118 – 119, робота над творами |
|
Ст. 119 – відпов. на пит.. |
|
||
71. |
З тобою. Петро Осадчук. Герб. Прапор. Гімн України. |
Ст. 119 – 120, робота над творами |
|
Намалюв. прапор України |
МР – дотримування техніки читання вголос, добір лексики для структурування зв’язних висловлювань. |
||
72. |
Державний Гімн України. Прапорець. Марія Хоросницька. |
Ст. 121 – 122, робота над матеріалом |
|
Ст. 122 – вірш вивчити |
|
||
73. |
Київ. Мій край чудовий – Україна. Надія Красоткіна. |
Ст.122 – 123, робота над текстом |
|
Ст. 124 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
74. |
Урок позакласного читання. Тема : « Моя Україна». |
|
|
|
|
||
75. |
Калинка. Казка. Калина. Яр Славутич. |
Ст. 125 – 126, робота над казкою |
|
Ст. 127 – вірш вивчити. |
ОР – радіти власним успіхам та успіхам товаришів. |
||
76. |
Якою мовою ми розмовляємо. Іван Малкович. |
Ст.127, робота над твором |
|
Ст. 128 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
77. |
Дністер. Легенда. Де найкраще місце на Землі. Дмитро Павличко. |
Ст.129 – 130, робота над текстом |
|
Ст. 130 – виразне чит. вірша |
|
||
78. |
Підсумковий урок по темі. |
|
|
|
|
||
|
Тема : «Знай, люби і бережи рідну природу» ( 11 год.) |
|
|
|
|
||
79. |
Що я люблю. Марія Підгірянка. Велике й мале. Василь Сухомлинський. |
Ст. 133 – 134, робота над творами |
|
Ст.133 – 134 – чит., намалюв. улюбл. тваринку |
ППП – концентрується на предметі діяльності, довільне запам’ятовування, зберігання у довготривалій пам’яті. |
||
80. |
Хазяєчка. Олеся Журлива. Свійські птахи. |
Ст. 135 – 136, робота над творами |
|
Ст. 136 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
81. |
Дикі каченята. Василь Чухліб. |
Ст. 137 – 138, робота над оповіданням |
|
Ст. 138 – вірш вивчити |
|
||
82. |
Бджілка. Віктор Дуб. Знахідка. Пташеня. Дмитро Мегелик. |
Ст. 139 – 140, робота над оповіданнями |
|
Ст. 140 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
83. |
Термінова операція. За Олесею Кравець. |
Ст. 141, робота над оповіданням |
|
Ст.141 – чит., переказ. |
МР – пояснення значення слів, виходячи з контексту речення, абзацу; адекватна відповідь на запитання до змісту прочитаного чи прослуханого. |
||
84. |
Урок позакласного читання. Тема: «Природа рідного краю» |
Ст. 207, робота над казкою |
|
|
|
||
85. |
Мурка. За Анатолієм Матвієвським. Журавлик. Наталя Забіла. |
Ст. 142 – 143, робота над творами |
|
Ст. 143 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
86. |
Де дуби, там і гриби. За Анатолієм Григоруком. Загадки. |
Ст. 144 – 145, робота над оповіданням |
|
Намалюв. гриб |
|
||
87. |
Ліси – наші друзі. У віхолу й мороз. Прислів’я. |
Ст. 145 – 146, робота над текстом |
|
Ст. 146 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
88. |
Омелюхи. Світлана Коляда. Узимку. Олександр Орач. |
Ст. 147 – 148, робота над текстом |
|
Ст.149 – навч. виразно читати. |
ОР – виявлення оцінного ставлення до прочитаного, бережливого ставлення до природи. |
||
89. |
Підсумковий урок за темою. |
|
|
|
|
||
|
Тема : « Надійшла весна прекрасна!» ( 21 год.) |
|
|
|
|
||
90. |
Дід Мороз і Весна. Платон Воронько. Маленька дівчинка Весна. Наталя Забіла. |
Ст. 151 – 153, робота над віршами |
|
Ст. 153 – навч. виразно читати |
|
||
91. |
Весна йде. Березень. Павло Грабовський. Веснянка. Леонід Глібов. |
Ст.153 – 154, робота над творами |
|
Ст. 155 – навч. виразно читати. |
МР – дотримуватись техніки читання вголос, дотримуватись лексико – граматичної сполучуваності слів у висловлюванні. |
||
92. |
Спостерігай за настанням весни! Весняний килим. |
Ст. 156 – 157, робота над твором |
|
Намалюв. першу весняну квітку |
|
||
93. |
Ластівки. Наталя Забіла. Соловейко. Як засинають пташки. Терень Масенко. |
Ст. 157 – 159, робота над оповіданнями |
|
Ст. 160 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
94. |
Пасажир без квитка. |
Ст. 161 -162, робота над текстом |
|
Ст. 161 – 162, чит., переказ. |
|
||
95. |
Журавлі – веселики. Василь Чухліб. |
Ст. 162 – 163, робота над текстом |
|
Ст. 162 – 163 – чит., відпов. на пит.. |
ОР – намагання допомогти слабшим, прояв зацікавленості до вчинків персонажів творів. |
||
96. |
Урок позакласного читання. Тема: « Хто де живе». |
Ст. 208, робота над казкою. |
|
|
|
||
97. |
Ой минула вже зима. Укр. народн. пісня. Весна і мама. Ірина Жиленко. |
Ст. 164 – 165, робота над віршами |
|
Розповідати про свою маму. |
|
||
98. |
Три дочки. Казка. |
Ст. 165 – 166, робота над казкою. |
|
Ст. 165 – 166 –чит., переказ. |
|
||
99. |
Петрусь і подарунки. Євген Башенко. Бабуся. Віра Гродська. |
Ст. 167, робота над оповіданням |
|
Ст. 168 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
100. |
Провісники весни. |
Ст. 169, робота над оповіданням |
|
Ст.169 – чит., переказ. |
|
||
101. |
Великий Кобзар – Тарас Шевченко. Калинова хатинка Тараса Шевченка. За Катрею Гриневичевою. |
Ст.170 – 171, робота над твором |
|
Ст.172 – 173 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
102. |
Як малий Тарас учився. За Оксаною Іваненко. |
Ст. 173 – 174, робота над оповіданням. |
|
Ст. 173 – 174 – чит., переказ. |
|
||
103. |
Поезія Т. Шевченка. |
Ст. 174 – 175, робота над віршами |
|
Ст. 174 – вірш вивчити |
ППП – довільне запам’ятовування, зберігання у довготривалій пам’яті, відтворення вивченого. |
||
104. |
Продовження попередньої теми. |
Ст. 176 – 177, робота над поезією |
|
Ст. 178 – навч. виразного чит., |
|
||
105. |
Повінь. Юрій Старостенко. |
Ст. 178 – 179, робота над оповіданням. |
|
Ст. 178 – 179 – чит., переказ. |
|
||
106. |
Гуси – лебеді летять. За Михайлом Стельмахом. |
Ст. 179 – 180, робота над оповіданням |
|
Ст. 179 – 180 – чит., переказ. |
|
||
107. |
Великдень. За Петром Волиняком. На Великдень. Оксана Стефанович. |
Ст. 181, робота над твором. |
|
Ст. 182 – навч. виразно чит. |
МР – намагатись контролювати правильність звуковимови в процесі читання чи говоріння. |
||
108. |
Урок позакласного читання. Тема: « А вже весна, а вже красна». |
Ст. 182 – 183, робота над творами |
|
|
|
||
109. |
День Матері. Уклонюся! Катерина Перелісна. |
Ст. 184, робота над творами |
|
Намалюв. подарунок для мами. |
|
||
110. |
Підсумковий урок за темою. |
Ст. 185, відпов. на пит.. |
|
|
|
||
|
Тема: « Надходить літо – радості пора» ( |
|
|
|
|
||
111. |
Літо. Леонід Глібов. Літній ранок. Іван Нечуй-Левицький. |
Ст. 187, робота над творами |
|
Ст. 187 – вірш вивчити. |
ОР –адекватно емоційно реагувати на зображені у творах події, наводити приклади з власного досвіду. |
||
112. |
Велика українська поетеса – Леся Українка. Як дитиною ,бувало… Дощик. |
Ст. 188 – 189, робота над творами |
|
Ст. 189 – навч. виразно чит. |
|
||
113. |
Он ярочки зелененькі. Леся Українка. Літо. |
Ст. 190, робота над творами |
|
Ст. 191 – чит., відпов. на пит.. |
|
||
114. |
Які вони бідні… Василь Сухомлинський. |
Ст. 191, робота над оповіданням |
|
Ст. 191 – чит., переказ. |
|
115. |
Гніздечко. Василь Шкляр. |
Ст. 192 – 193, робота над оповіданням |
|
Ст. 192 – 193 – чит., відпов. на пит.. |
|
116. |
Берізка. Вадим Скомаровський. |
Ст. 194, робота над віршем |
|
Ст. 194 – завдання 2. |
ППП – адекватне довільне сприймання нового матеріалу, осмислення його. |
117. |
Яке ж це сіно – сама суха трава. Іван Сенченко. Прислів’я. |
Ст. 194 – 195, робота над оповіданням |
|
Ст. 194 – 195 – чит., переказ. |
|
118. |
Стежинка. Василь Чухліб. Загадки. |
Ст. 196, робота над оповіданням |
|
Ст. 196 – чит., завд. 3 |
|
119. |
П’ять дубків. За Василем Сухомлинським. Загадки. |
Ст. 197, робота над текстом. |
|
Ст. 197 – чит., завд. 4 |
ОР – адекватно емоційно реагувати на зображені у творах події, на вчинки однокласників, порівнювати їхні вчинки з вчинками персонажів. |
120. |
Лісова лічилка. Григорій Чубай. По щирості. Юрій Федькович. |
Ст.198, робота над творами |
|
Ст. 198 – вивчити лічилку |
|
121. |
Урок позакласного читання. Тема: « Моя майбутня літня казка». |
|
|
|
|
122. |
Кінчається наука в школі… Роман Завадович. |
Ст. 199, робота над твором |
|
Ст.199 – відпов. на пит.. |
|
123. |
Підсумковий урок за темою. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|