Планування з читання для дітей з особливими освітніми потребами

Про матеріал

Календарне планування складено відповідно до нових ПРОГРАМ МІНІСТЕРСТВА освіти і науки України, рекомендованих для дітей з особливими освітніми потребами ( ООП дітей) з українською мовою навчання.

Кількість годин на вивчення розділів і тем є орієнтовною, оскільки за вчителем зберігається право на її коригування з урахуванням специфіки конкретного класу.

Українська мова ( читання ) - ( 4 год/ тиждень)

за підручником: --Літературне читання 3 клас, Л.С..Вавіна, - Київ- Інкун Амбула - 2016 р.

Перегляд файлу

№ п/п

Зміст навчального матеріалу

Завдання в класі

Дата

Завдання додому

Спрямованість корекційно – розвивальної роботи

 

Тема: « Школа відчиняє двері нам свої» ( 12 год. )

 

 

 

 

1.

Перше вересня. Як весело дзвінок грає! М. Підгірянка. Школа.

Ст.3 - 4

 

Ст. 5, чит., відпов. на пит.

ППП – адекватно сприймати зв’язне усне мовлення, осмислювати почуте чи прочитане, довільно запам’ятовувати, зберігати у довготривалій пам’яті, пригадувати, уявляти, відтворювати.

2.

Я хочу сказати своє слово. За В. Сухомлинським.

Ст.5

 

Ст. 5 – 6, чит., відпов. на пит.

 

3.

Він живий! За Віктором Кавою.

Ст. 6 чит. І част.

 

Ст. 7 –  чит. ІІ част., переказ прочит.

 

4.

До школи. М. Сингаївський. Турботливі друзі. Дмитро Білоус.

Ст. 8 – 9, робота над текстом.

 

Ст. 8 – чит., відпов. на пит..

МР – дотримуватися чіткої артикуляції звуків, інтонації мовлення, правильно структурувати відповіді.

5.

Найдорожчий плід. Казка. Учися, мій друже… В. Сосюра.

Ст. 10, робота над казкою.

 

Ст.11 – вірш вивчити.

 

6.

Щедра осінь. За Юрієм Збанацьким.

Ст. 12, робота над текстом

 

Ст. 12 – чит., намал. малюн. до прочит.

 

7.

Ходить осінь по лісу. За Оксаною Іваненко.

Ст. 13 – 14, робота над текстом.

 

Ст. 15 – чит., відпов. на питанн.

 

8.

Урок позакласного читання. Тема: « Щедра осінь усім нам люба».

 

 

 

ОР – захоплюватись красою осінньої природи, виявляти оцінне ставлення до прочитаного.

9.

Чого в лісі не вистачало. Казка.

Ст. 15 – 17, робота над казкою.

 

Намал. мал. за змістом казки

 

10.

Любіть книжку! За Остапом Вишнею.

Ст.18 – робота за текстом

 

Ст. 19 – чит., відпов на пит..

 

11.

Книжка з бібліотеки. За Олесем  Донченком.

Ст. 20 – робота над текстом

 

 

 

12.

Підсумковий урок. У бібліотеці.

 

 

 

 

 

 

Тема: « Будьмо сильні і здорові». ( 10 год. )

 

 

 

 

13.

Як зробити день веселим. Анат. Костецький. Сама. Валентина Ткаченко.

Ст. 22 – 23, робота над віршами

 

Розповісти про свій ранок

МР – пояснює значення слів, виходячи з контексту речення, абзацу, адекватно відповідає на запитання до змісту прослуханого чи прочитаного, структурно правильно будує речення для усного висловлювання.

14.

Чому миються водою? Приказка, загадка.

Ст. 24, робота над текстом

 

Скласти загадки про рушник, зубну щітку, губку.

 

15.

Умій себе загартовувати. Прислів’я.

Ст. 25, робота над текстом.

 

Ст. 26, вірш вивчити.

 

16.

Кури насміхаються. Анатол. Качан. Помилка.  П. Боднарчук.

Ст. 27, робота над текстом

 

Ст. 28, чит., відпов. на пит..

ППП – концентрація уваги на предметі діяльності, довільне сприймання матеріалу, осмислення його, довільне запам’ятовування.

17.

Урок позакласного читання. Тема: « В гостях у Мийдодира».

Ст. 202, робота над казкою

 

Ст. 28 – розпов. за малюнками.

 

18.

Чому ?

Ст. 29, робота над текстом.

 

Ст. 29, чит., переказ.

 

19.

У кого є зуби? Казка.

Ст.31, робота над казкою

 

Ст. 32, чит., переказ.

ОР – виявляє ініціативу щодо опанування технічної сторони читання, адекватно реагує на зауваження

20.

Прогулянка до лісу. Наталя Забіла. Ліки від простуди. Марко Богуславський.

 Ст. 33 – 34, робота над текстом.

 

Ст. 33 чит., назвати всі лікувальні трави, які згадуються у вірші.

 

21.

Здоровим будь! Грицько Бойко. Як треба поводитись на вулиці.

Ст. 35 – 37, робота над текстом

 

Намалюв. Світлофор.

 

22.

Підсумковий урок – екскурсія.

 

 

 

 

 

Тема : « Спасибі, осінь, за твої щедроти» ( 11 год.)

 

 

 

 

23.

Осінь така мила. Павло Тичина. Рання осінь. Дмитро Чередниченко.

Ст. 39, робота над текстом

 

Ст. 40 чит., відпов. на пит..

 

24.

Осінній день. Іван Нечуй –Левицький. Сердитий добродій. Казка.

Ст. 41 – 43, робота над казкою.

 

Ст. 41, чит., відпов. на пит..

ППП –пригадування, уявлення, осмислення, відтворення.

25.

Корабель на золотих хвилях. Пригоди Гавчика та Булочки. Володимир Біленко.

Ст.44 -46, робота над казкою.

 

Ст. 44, чит., переказ.

 

26.

Хліб. Тамара Коломієць. Чим пахне хліб ? Федір Петров. Загадка.

Ст. 47 – 48, робота над текстом

 

Ст. 48, чит., відпов. на пит..

 

27.

Урок позакласного читання. Тема: « Запашний і золотавий…»

Ст. 203 – 205, робота над казкою « Колосок».

 

 

 

28.

Хто ж винен ? Юрій Старостенко. В саду осіннім. Марія Познанська.

Ст. 49 – 50, робота над творами

 

Ст. 50, чит., відпов. на пит..

ОР – захоплення красою осінньої природи, виявлення оцінного ставлення до прочитаного, прояв бережливого ставлення до природи.

29.

Осінь. Юрій Старостенко. Загадки.

Ст. 50 – 51, робота над текстом.

 

Ст. 50, чит., намалюв. мал..

 

30.

Білочка восени. Ліна Костенко. Золота пора року.

Ст. 52 – 53, робота над текстом.

 

Ст. 52, чит., відпов. на пит..

 

31.

Зажурилась квітка. Дмитро Павличко. Осінь. Марія Виноградова.

Ст. 54, робота над поезією

 

Ст. 54 – вірш вивч.

МР – намагання контролювати правильність звуковимови в процесі читання чи говоріння.

32.

Два снопи соломи. За Володимиром Приходько. Спасибі, осінь, за твої щедроти! Марія Познанська.

Ст.55 – 56, робота над творами

 

Ст. 56, чит., намалюв. мал. до вірша.

 

33.

Підсумковий урок – екскурсія. Тема : « Народ помічає».

 

 

 

 

 

Тема : « Людина починається з добра» ( 14 год. )

 

 

 

 

34.

Мудра голка. За Андрієм М’ястківським. Прислів’я.

Ст. 58 – 60, робота над текстом

 

Ст.59, чит., відпов. на пит..

ППП – намагання налаштування на сприймання навчального матеріалу, адекватне довільне сприймання почутого чи прочитаного.

35.

Айстри. Олег Буцень.

Ст. 60 – 61, робота над текстом

 

Ст. 60 – 61, чит., переказув.

ОР – намагання допомагати слабшим учням, прояв зацікавленості до вчинків персонажів творів, які читає.

 

 

36.

Історія з грушкою. Михайло Слабошпицький.

Ст. 62, робота над текстом

 

Ст. 62 – чит., відпов. на пит..

 

37.

Ледача подушка. Василь Сухомлинський.

Ст. 63, робота над твором

 

Ст. 63 – чит., переказ.

 

38.

Михасів борщ. Л. Олесюк. Прислів’я.

Ст. 64, робота над оповіданням

 

Ст. 64 – чит., відпов. На пит..

 

39.

Лобзик допоміг. За Веніаміном Росіним.

Ст. 65 – 66, робота над текстом

 

Ст. 65 – 66, чит., переказ.

МР – намагання стеження за логічною та структурною єдністю висловлювання, дотримання граматичної сполучуваності слів у мовленні, вживання слів ввічливості.

40.

Хто грамотніший ? Яків Пінясов. Прислів’я.

Ст. 66 – 67, робота над оповіданням.

 

Ст. 66 – 67 – чит., відпов. на пит..

 

41.

Урок позакласного читання. Тема : « Для чого людині серце…»

Ст. 200, робота над казкою « Кривенька качечка».

 

 

 

42.

Дружба. Казка. Івасик та Тарасик. Михайло Коцюбинський.

Ст. 68 -70, робота над оповіданнями

 

Ст. 68 – 70 – чит., переказ.

 

43.

Прислів’я. Чергова. Марія Пригара.

Ст. 70 – 71, робота над поезією

 

Ст. 70 – вірш вивчити

ОР – проявляння зацікавленості до вчинків персонажів творів, вияв оцінного ставлення до зображених подій.

44.

Допомога дорослим. Причина. Платон Воронько. Загадки.

Ст. 72 – 73, розповіді дітей про допомогу

 

Ст. 73 – чит., відпов. на пит..

 

45.

Десять робітників. Михайло Коцюбинський. Загадки.

Ст. 73 – 74, робота над твором

 

Ст. 73 – 74, чит., переказ.

 

46.

Для чого потрібні руки? Євген Пермяк. Що для чого треба ? Володимир Малик.

Ст. 74 – 75, робота над творами

 

Ст. 75 – чит., намал. знаряддя праці.

 

47.

Підсумковий урок.

Ст.205 робота над казкою.

 

 

 

 

Тема: « Прийшла білосніжна зима» ( 20 год.)

 

 

 

 

 

48.

Перший сніг. За Михайлом Слабошпицьким.

Ст. 77 -79, робота над твором

 

Ст. 78 – 79 – чит., відпов. На питан..

ППП –намагатися концентрувати увагу на предметі діяльності, довільне сприймання усного чи писемного мовлення.

49.

Зима будує літо. Анатолій Качан. Зима.

Ст. 80 – 81, робота над текстом

 

Ст. 80 – 81, чит., переказ.

 

50.

Дядько Мороз. За Василем Мельником. Деревце в снігу. Людмила Левченко.

Ст. 81 – 82, робота над оповіданням

 

Ст. 82 – чит., відпов. на питан.

 

51.

Урок позакласного читання. Тема: « Зима – білосніжка».

 

 

 

 

52.

На санчатах. Олександр Копиленко.

Ст. 83 – 84, робота над твором

 

Ст. 85 – чит., відпов. на питан.

МР – чітко, плавно читати вголос, виразно декламувати вірші, дотримуючись інтонації усного мовлення.

53.

Люба доню, хлібця кинь! Марійка Підгірянка. Допоможемо пташкам. Спостерігай за пташками.

Ст. 86 – 87, робота над творами

 

Ст. 86 – 87 -чит.,  переказ.

 

54.

Їдальня для птахів. За Олександром Копиленком. Загадки.

Ст. 87 – 89, робота над твором

 

Ст. 89 – чит., відпов. на пит..

 

55.

Узимку. Іванна Блажкевич. Хлопчик хотів приголубити сніжинку. Василь Сухомлинський.

Ст. 90 – 91, робота над твором

 

Ст. 90 – 91 – чит., намал. сніжинку

ОР – виявляти оцінне ставлення до прочитаного, порівнювати зображене у творах зі змінами, які сталися у природі.

56.

Снігуронька. Казка.

Ст. 91 – 94, чит. І робота над І – ІІ частинами.

 

Ст. 93 – чит., переказ. ІІІ част.

 

57.

Святий Миколаю. Марійка Підгірянка. Гість із неба. Антін Лотоцький. Грудень. Інна Кульська.

Ст. 94 – 96, робота над віршами

 

Ст. 94 – вірш вивчити

 

58.

Співець українського народу – Іван Франко. З Новим роком!

Ст. 97, робота над текстом.

 

Ст. 98 – чит., намалюв. малюн.

 

59.

Снігурі на калині. Микола Клец.

Ст. 99, робота над твором

 

Ст. 99 – чит., відпов. на питан.

 

60.

Новорічна заяча пісня. Микола Вінграновський. Ялинка. Олександр Олесь.

Ст.100 – 101, робота над віршами

 

Намалюв. ялинку

 

61.

Урок позакласного читання. Тема : «Зимові свята українців».

 

 

 

 

62.

Народні свята в січні. З Різдвом Христовим. Йосип Струцюк. Щедрий вечір. Марія Хоросницька.

Ст. 102 – 104, робота над творами

 

Ст. 103 – вірш вивчити

МР – дотримування структурної зв’язності та логічної послідовності висловлювання, вживання у власному мовленні дієслівну та прикметникову лексику.

63.

У лісі взимку.  За Олександром Копиленком. Загадки.

Ст. 105 – 106, робота над текстом

 

Ст.  105 – 106 – чит., переказ.

 

64.

Зайці. Євген Гуцало. Білочка. Галина Демченко.

Ст. 107 – 108, робота над оповіданням.

 

Ст. 109 – чит., відпов. на пит..

 

65.

Лютий і Березень. Петро Бондарчук. Лютий і Березень. Микола Лисич. Прислів’я.

Ст. 109 – 111, робота над твором

 

Ст. 111 – чит., відпов. на пит..

 

66.

Стрітення.

Ст. 112, робота над творами.

 

Ст. 112 – вивчити вірш на вибір.

 

67.

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

Тема: «Барвінковий краю мій, Україно!» ( 11 год. )

 

 

 

 

68.

Україна. Анатолій Камінчук.  Україна. Іванна Савицька. Прислів’я.

Ст. 114 – 115, робота над віршами

 

Ст. 114 – 115 – чит., відпов. на пит..

ППП – довільне запам’ятовування, контролювання правильності виконання завдання.

69.

Україна. На ниточці родоводу. Ніна Горик.

Ст. 116 – 117, робота над текстом

 

Ст. 116 – 117 – чит., розповід. Про свій родовід

 

70.

Сорочка. Вадим Крищенко. Наш рід. Андрій М’ястківський.

Ст. 118 – 119, робота над творами

 

Ст. 119 – відпов. на пит..

 

71.

З тобою. Петро Осадчук. Герб. Прапор. Гімн України.

Ст. 119 – 120, робота над творами

 

Намалюв. прапор України

МР – дотримування техніки читання вголос, добір лексики для структурування зв’язних висловлювань.

72.

Державний Гімн України. Прапорець. Марія Хоросницька.

Ст. 121 – 122, робота над матеріалом

 

Ст. 122 – вірш вивчити

 

73.

Київ. Мій край чудовий – Україна. Надія Красоткіна.

Ст.122 – 123, робота над текстом

 

Ст. 124 – чит., відпов. на пит..

 

74.

Урок позакласного читання. Тема : « Моя Україна».

 

 

 

 

75.

Калинка. Казка. Калина. Яр Славутич.

Ст. 125 – 126, робота над казкою

 

Ст. 127 – вірш вивчити.

ОР – радіти власним успіхам та успіхам товаришів.

76.

Якою мовою ми розмовляємо. Іван Малкович.

Ст.127, робота над твором

 

Ст. 128 – чит., відпов. на пит..

 

77.

Дністер.  Легенда. Де найкраще місце на Землі.  Дмитро Павличко.

Ст.129 – 130, робота над текстом

 

Ст. 130 – виразне чит. вірша

 

78.

Підсумковий урок по темі.

 

 

 

 

 

Тема : «Знай, люби і бережи рідну природу» ( 11 год.)

 

 

 

 

79.

Що я люблю. Марія Підгірянка. Велике й мале. Василь Сухомлинський.

Ст. 133 – 134, робота над творами

 

Ст.133 – 134 – чит., намалюв. улюбл. тваринку

ППП – концентрується на предметі діяльності, довільне запам’ятовування, зберігання у довготривалій пам’яті.

80.

Хазяєчка. Олеся Журлива. Свійські птахи.

Ст. 135 – 136, робота над творами

 

Ст. 136 – чит., відпов. на пит..

 

81.

Дикі каченята. Василь Чухліб.

Ст. 137 – 138, робота над оповіданням

 

Ст. 138 – вірш вивчити

 

82.

Бджілка. Віктор Дуб. Знахідка. Пташеня. Дмитро Мегелик.

Ст. 139 – 140, робота над оповіданнями

 

Ст. 140 – чит., відпов. на пит..

 

83.

Термінова операція. За Олесею Кравець.

Ст. 141, робота над оповіданням

 

Ст.141 – чит., переказ.

МР – пояснення значення слів, виходячи з контексту речення, абзацу; адекватна відповідь на запитання до змісту прочитаного чи прослуханого.

84.

Урок позакласного читання. Тема: «Природа рідного краю»

Ст. 207, робота над казкою

 

 

 

85.

Мурка. За Анатолієм Матвієвським. Журавлик. Наталя Забіла.

Ст. 142 – 143, робота над творами

 

Ст. 143 – чит., відпов. на пит..

 

86.

Де дуби, там і гриби. За Анатолієм Григоруком. Загадки.

Ст. 144 – 145, робота над оповіданням

 

Намалюв. гриб

 

87.

Ліси – наші друзі. У віхолу й мороз. Прислів’я.

Ст. 145 – 146, робота над текстом

 

Ст. 146 – чит., відпов. на пит..

 

88.

Омелюхи. Світлана Коляда. Узимку. Олександр Орач.

Ст. 147 – 148, робота над текстом

 

Ст.149 – навч. виразно читати.

ОР – виявлення оцінного ставлення до прочитаного, бережливого ставлення до природи.

89.

Підсумковий урок за темою.

 

 

 

 

 

Тема : « Надійшла весна прекрасна!» ( 21 год.)

 

 

 

 

90.

Дід Мороз і Весна. Платон Воронько. Маленька дівчинка Весна. Наталя Забіла.

Ст. 151 – 153, робота над віршами

 

Ст. 153 – навч. виразно читати

 

91.

Весна йде. Березень. Павло Грабовський. Веснянка. Леонід Глібов.

Ст.153 – 154, робота над творами

 

Ст. 155 – навч. виразно читати.

МР – дотримуватись техніки читання вголос, дотримуватись лексико – граматичної сполучуваності слів у висловлюванні.

92.

Спостерігай за настанням весни! Весняний килим.

Ст. 156 – 157, робота над твором

 

Намалюв. першу весняну квітку

 

93.

Ластівки. Наталя Забіла. Соловейко.  Як засинають пташки. Терень Масенко.

Ст. 157 – 159, робота над оповіданнями

 

Ст. 160 – чит., відпов. на пит..

 

94.

Пасажир без квитка.

Ст. 161 -162, робота над текстом

 

Ст. 161 – 162, чит., переказ.

 

95.

Журавлі – веселики. Василь Чухліб.

Ст. 162 – 163, робота над текстом

 

Ст. 162 – 163 – чит., відпов. на пит..

ОР – намагання допомогти слабшим, прояв зацікавленості до вчинків персонажів творів.

96.

Урок позакласного читання. Тема: « Хто де живе».

Ст. 208, робота над казкою.

 

 

 

97.

Ой минула вже зима. Укр. народн. пісня. Весна і мама. Ірина Жиленко.

Ст. 164 – 165, робота над віршами

 

Розповідати про свою маму.

 

98.

Три дочки. Казка.

Ст. 165 – 166, робота над казкою.

 

Ст. 165 – 166 –чит., переказ.

 

99.

Петрусь і подарунки. Євген Башенко. Бабуся. Віра Гродська.

Ст. 167, робота над оповіданням

 

Ст. 168 – чит., відпов. на пит..

 

100.

Провісники весни.

Ст. 169, робота над оповіданням

 

Ст.169 – чит., переказ.

 

101.

Великий Кобзар – Тарас Шевченко. Калинова хатинка Тараса Шевченка. За Катрею Гриневичевою.

Ст.170 – 171, робота над твором

 

Ст.172 – 173 – чит., відпов. на пит..

 

102.

Як малий Тарас учився. За Оксаною Іваненко.

Ст. 173 – 174, робота над оповіданням.

 

Ст. 173 – 174 – чит., переказ.

 

103.

Поезія Т. Шевченка.

Ст. 174 – 175, робота над віршами

 

Ст. 174 – вірш вивчити

ППП – довільне запам’ятовування, зберігання у довготривалій пам’яті, відтворення вивченого.

104.

Продовження попередньої теми.

Ст. 176 – 177, робота над поезією

 

Ст. 178 – навч. виразного чит.,

 

105.

Повінь. Юрій Старостенко.

Ст. 178 – 179, робота над оповіданням.

 

Ст. 178 – 179 – чит., переказ.

 

106.

Гуси – лебеді летять. За Михайлом Стельмахом.

Ст. 179 – 180, робота над оповіданням

 

Ст. 179 – 180 – чит., переказ.

 

107.

Великдень. За Петром Волиняком. На Великдень. Оксана Стефанович.

Ст. 181, робота над твором.

 

Ст. 182 – навч. виразно чит.

МР – намагатись контролювати правильність звуковимови в процесі читання чи говоріння.

108.

Урок позакласного читання. Тема: « А вже весна, а вже красна».

Ст. 182 – 183, робота над творами

 

 

 

109.

День Матері. Уклонюся!  Катерина Перелісна.

Ст. 184, робота над творами

 

Намалюв. подарунок для мами.

 

110.

Підсумковий урок за темою.

Ст. 185, відпов. на пит..

 

 

 

 

Тема: « Надходить літо – радості пора» (

 

 

 

 

111.

Літо. Леонід Глібов. Літній ранок. Іван Нечуй-Левицький.

Ст. 187, робота над творами

 

Ст. 187 – вірш вивчити.

ОР –адекватно емоційно реагувати на зображені у творах події, наводити приклади з власного досвіду.

112.

Велика українська поетеса – Леся Українка. Як дитиною ,бувало… Дощик.

Ст. 188 – 189, робота над творами

 

Ст. 189 – навч. виразно чит.

 

113.

Он ярочки зелененькі. Леся Українка. Літо.

Ст. 190, робота над творами

 

Ст. 191 – чит., відпов. на пит..

 

 

114.

Які вони бідні… Василь Сухомлинський.

Ст. 191, робота над оповіданням

 

Ст. 191 – чит., переказ.

 

115.

Гніздечко. Василь Шкляр.

Ст. 192 – 193, робота над оповіданням

 

Ст. 192 – 193 – чит., відпов. на пит..

 

116.

Берізка. Вадим Скомаровський.

Ст. 194, робота над віршем

 

Ст. 194 – завдання 2.

ППП – адекватне довільне сприймання нового матеріалу, осмислення його.

117.

Яке ж це сіно – сама суха трава. Іван Сенченко. Прислів’я.

Ст. 194 – 195, робота над оповіданням

 

Ст. 194 – 195 – чит., переказ.

 

118.

Стежинка. Василь Чухліб. Загадки.

Ст. 196, робота над оповіданням

 

Ст. 196 – чит., завд. 3

 

119.

П’ять дубків. За Василем Сухомлинським. Загадки.

Ст. 197, робота над текстом.

 

Ст. 197 – чит., завд. 4

ОР – адекватно емоційно реагувати на зображені у творах події, на вчинки однокласників, порівнювати їхні вчинки з вчинками персонажів.

120.

Лісова лічилка. Григорій Чубай. По щирості. Юрій Федькович.

Ст.198, робота над творами

 

Ст. 198 – вивчити лічилку

 

121.

Урок позакласного читання. Тема: « Моя майбутня літня казка».

 

 

 

 

122.

Кінчається наука в школі… Роман Завадович.

Ст. 199, робота над твором

 

Ст.199 – відпов. на пит..

 

123.

Підсумковий урок за темою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Білаш Оксана Йосифівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дон Ольга
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Чепик Вікторія Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Різник Олена Степанівна
    Дякую за розробку календарного планування! Наразі дуже мало хто ділиться матеріалами по роботі з дітьми з ООП. Подальших вам успіхів!!!
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
5564
Оцінка розробки
4.9 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку