Портфоліо практичного психолога

Про матеріал
Портфоліо психолога є важливим документом, який відображає професійні досягнення, компетенції та досвід роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жовтневська школа-сад №86 Херсонської міської ради м. Херсонселище Інженерне. ПОРТФОЛІОпрактичного психолога Наталі РУДНЕВОЇ

Номер слайду 2

Візитна картка МІСЦЕ РОБОТИ Жовтневська школа-сад №86 Херсонської міської ради м. Херсон селище Інженерне ПОСАДА практичний психолог ОСВІТА отримала повну вищу освіту за спеціальністю “Початкова освіта” та здобула кваліфікацію організатора початкової освіти, вчителя початкової школи, практичного психолога у навчальних закладах диплом МК №43255226 31 травня 2012 р. СТАЖ РОБОТИ на посаді - з 05.04.2021 КВАЛІФІКАЦІЙНА КАТЕГОРІЯ спеціаліст

Номер слайду 3

Нормативно-правова база діяльностіЗАКОНОДАВЧІ ДОКУМЕНТИ:*Закон України “Про освіту”*Закон України “Про дошкільну освіту”*Положення про психологічну службу системи освіти України. ЕТИЧНІ НОРМИ:*Етичний кодекс психолога. РЕКОМЕНДАЦІЇ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ:*щодо організації психологічної допомоги в закладах освіти

Номер слайду 4

Життєвекредо"Віра в потенціал: Впевненість, що кожна людина здатна змінитися."Моє кредо акцентує увагу на ключовому принципі професії: бачити в кожній людині її приховані можливості, внутрішню силу та здатність до змін. Воно визначає оптимістичний підхід до роботи з людьми та підкреслює віру в позитивні трансформації. Як кредо проявляється в моїй роботі: Повага до індивідуальності: Кожна людина має унікальний досвід, здібності та характер. Мета — не змінювати людину, а допомагати їй розкрити найкращі сторони та прийняти себе. Віра в самозцілення: Навіть у найскладніших обставинах людина здатна знайти в собі ресурси для подолання труднощів. Допомагати побачити ці ресурси та навчитися ними користуватися. Мотивація до змін: Виступати як наставник і партнер у процесі змін, створюючи підтримувальне середовище та мотивуючи до дії. Оптимізм у взаємодії: Кредо відображає впевненість, що навіть найскладніші ситуації можна вирішити, якщо людина готова працювати над собою.

Номер слайду 5

Професійне кредо"Психологія — це мистецтво бути поруч, коли слова зайві, а розуміння безцінне."Як моє кредо відображає професійний підхід психолога: Бути поруч: Створювати простір довіри та безпеки, де кожен може відкрито проявляти свої почуття. Іноді важливіше не говорити, а просто бути, дозволяючи клієнту відчути, що він не самотній. Розуміння без слів: Вміння "чути" те, що не висловлене вголос: біль, тривогу, страх чи радість. Це вміння читається в погляді, інтонації, жестах, адже мова тіла іноді говорить більше, ніж слова. Цінність емпатії: Емпатія — це основа професії. Вона допомагає співпереживати, не осуджуючи, і приймати кожного таким, яким він є. Повага до тиші: Не завжди потрібні поради чи готові відповіді. Давати людині час і простір, щоб вона могла знайти свої власні рішення. Розуміння як безцінна підтримка: Справжнє розуміння — це не лише про знання чи професійні навички, це про глибокий людський зв’язок, який дарує силу й віру в себе.

Номер слайду 6

Есе практичного психолога: “Мистецтво бути поруч”"Психологія — це мистецтво бути поруч, коли слова зайві, а розуміння безцінне."У світі, де слова інколи втрачають свою силу, а тиша говорить голосніше за будь-які промови, роль психолога стає унікальною. Це не лише професія, а покликання — мистецтво бути поруч із людиною в її найважчі, найтендітніші моменти життя. Кожна людина приходить до психолога зі своїм "багажем" — емоціями, болем, запитання без відповіді. Іноді їй важко знайти слова, щоб пояснити, що саме відбувається. У такі миті я, як практичний психолог, стаю тим, хто не просто чує, але й відчуває. Бути поруч означає розуміти мову сліз, зітхань, поглядів. Це про те, щоб бути уважним до пауз, інтонацій, навіть до мовчання. У своїй роботі я часто стикаюся з ситуаціями, коли слово — зайве. Бо там, де людині боляче, де є страх або невпевненість, їй потрібна не порада, а розуміння. Моя задача — створити простір, де людина може відчути безпеку, прийняття та підтримку. Я стаю дзеркалом, у якому вона може побачити себе справжню, без масок, без суджень. Психологія для мене — це не набір методик і технік. Це вміння слухати серцем, бути емпатичним, давати людині зрозуміти, що вона не одна. Ми часто думаємо, що допомога — це правильні слова чи рішення. Але іноді найсильніша допомога — це просто бути поруч, не нав'язуючи відповідей, а даючи можливість людині знайти свої власні. Бути психологом — це бути провідником, який допомагає клієнтові пройти через темряву, навіть якщо цей шлях займає час. Я вірю, що кожна людина має внутрішній ресурс, щоб вирішити свої проблеми. Моє завдання — допомогти їй побачити цей ресурс, знайти опору та відкрити нові можливості. Розуміння безцінне, бо воно не вимагає доказів чи пояснень. Це інтуїтивне відчуття зв'язку між двома людьми. Як психолог, я вірю, що вміння зрозуміти клієнта — це не просто професійна навичка, а частина людяності, яку я прагну зберігати й розвивати. Моя робота — це постійне нагадування про те, наскільки важливі турбота, чуйність і прийняття. У світі, повному викликів, завжди є місце для співчуття. І саме в цьому я бачу своє покликання: бути поруч, коли це найбільше потрібно, і допомагати знайти шлях до світла, навіть у найтемніші моменти. Бо психологія — це справді мистецтво, де кожна історія, кожна доля, кожна емоція стають полотном, а розуміння й підтримка — найкращими фарбами для створення нової картини життя.

Номер слайду 7

ТЕМА ДОСВІДУ РОБОТИ: “Як впроваджувати соціально-емоційне навчання (СЕН) у закладі дошкільної освіти (ЗДО)”МЕТА:*Ознайомлення із концепцією СЕН та його значенням для розвитку дошкільнят.*Навчити ефективних методик і технологій впровадження СЕН у повсякденне життя дитячого закладу. *Надати практичні інструменти для роботи з дітьми, вихователями та батьками. ЗМІСТ:1. Вступ до соціально-емоційного навчання (СЕН). Важливість СЕН для розвитку дошкільнят.2. Методи і практики СЕН у ЗДО.3. Інтеграція СЕН у навчальні програми та щоденне життя ЗДО. Створення емоційно сприятливого середовища.4. Взаємодія з педагогами та батьками у контексті СЕН. Як навчати і підтримувати педагогів у впровадженні СЕН. Робота з батьками: навчання та підтримка.5. Оцінка та моніторинг результатів впровадження СЕН. Як оцінювати ефективність програм СЕН у ЗДО.6. Підсумки. Розробка індивідуального проекту впровадження СЕН. Індивідуальний план впровадження СЕН. ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: Розуміння ключових концепцій і цінностей. Отримати практичні знання про методи СЕН та застосовувати їх у роботі з дітьми. Інтегрувати СЕН у повсякденну діяльність ЗДО та координувати роботу з педагогами. Передавати знання з СЕН педагогам і надавати їм підтримку. Взаємодіяти з батьками для підтримки емоційного розвитку дітей. Ефективно оцінювати прогрес у розвитку дітей та вдосконалювати програми СЕН. Створити власні проекти з впровадження СЕН у дошкільному закладі та отримати зворотний зв’язок.

Номер слайду 8

ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНІ ПОРАДИhttps://www.facebook.com/groups/2157621037604783

Номер слайду 9

Центр психологічної допомогиhttps://sites.google.com/view/school-sad86/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%80-%D0%BF%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97-%D0%B4%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B3%D0%B8

Номер слайду 10

Основні завдання психологічної служби 1. Психологічний супровід дітей: Забезпечення емоційного благополуччя дітей. Виявлення індивідуальних особливостей розвитку кожної дитини. Створення умов для формування позитивної самооцінки, соціальних навичок і адаптації до освітнього середовища. Вчасне виявлення і корекція можливих відхилень у психоемоційному та когнітивному розвитку.2. Підтримка педагогів: Проведення консультацій для вихователів щодо особливостей розвитку дітей, методів їх навчання та виховання. Надання допомоги в розв'язанні конфліктних ситуацій у дитячому колективі. Організація тренінгів та семінарів для підвищення психологічної компетентності педагогів.3. Робота з батьками: Проведення бесід, консультацій та тренінгів для батьків щодо вікових та індивідуальних особливостей їхніх дітей. Надання рекомендацій для створення сприятливого середовища вдома. Допомога у вирішенні питань адаптації, соціалізації та навчання дітей.4. Психодіагностика: Дослідження психофізичного, когнітивного та емоційного стану дітей. Виявлення обдарованих дітей, дітей із затримкою розвитку або іншими індивідуальними потребами. Розробка рекомендацій на основі результатів діагностики.5. Психокорекційна та розвивальна робота: Організація корекційно-розвивальних занять для дітей із метою формування навичок спілкування, емоційного саморегулювання та розвитку когнітивних процесів. Використання ігрової терапії, арт-терапії та інших методів для вирішення емоційних і поведінкових проблем.6. Профілактична робота: Попередження емоційних і поведінкових розладів у дітей. Формування у дітей навичок здорового способу життя, позитивного мислення та конструктивногоспілкування. Запобігання конфліктам між дітьми, педагогами та батьками.7. Адаптація дітей до дошкільного закладу: Підготовка дітей до вступу в дитячий садок, зокрема під час періоду адаптації. Надання рекомендацій педагогам і батькам для полегшення адаптаційного процесу.8. Організаційна робота: Участь у створенні та реалізації психологічних програм і проєктів у закладі. Ведення документації, складання звітів, участь у педагогічних радах.

Номер слайду 11

ОГЛЯДРОБОТИ ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА ТА ВСІХ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Номер слайду 12

Діагностична робота: *«Кольоровий тест Люшера» – для визначення емоційного стану дітей. *Тест «Незакінчені речення» – для старших дошкільнят, щоб оцінити їхні бажання, страхи, емоції. *Анкетування батьків – для збору інформації про адаптацію дітей. *Графічні методики (малюнок сім’ї, дерева) – для виявлення сімейного клімату.

Номер слайду 13

Корекційно-розвивальна робота: *Проведення занять з розвитку емоційного інтелекту (ігри на розпізнавання емоцій). *Використання арт-терапії для розвитку уяви та зниження тривожності. * Робота з дітьми, які мають труднощі у поведінці (ігрові тренінги).

Номер слайду 14

Консультативна робота: *Надання індивідуальних консультацій батькам щодо виховання та розвитку дітей. *Проведення групових занять для вихователів на тему «Як уникнути емоційного вигорання». *Обговорення з педагогами складних ситуацій у роботі з дітьми та пошук шляхів вирішення.

Номер слайду 15

Профілактична робота: *Організація тематичних заходів. *Профілактика конфліктів серед дітей старших груп. *Проведення занять з основ безпеки.

Номер слайду 16

Досягнення в роботі *Розробка та впровадження авторської програми: «Розвиток емоційного інтелекту дошкільників через ігрову діяльність». *Впровадження методик релаксації. *Організація семінару для педагогів. *Розробка методичних рекомендацій для батьків.

Номер слайду 17

Професійна майстерність та самоосвіта*Курси підвищення кваліфікації*Участь у семінарах*Публікації

Номер слайду 18

Використання сучасних методик та інновацій*Арт-терапія (малювання, пісочна терапія).*Психогімнастика (імітація емоцій, рухові вправи).*Використання LEGO-технологій для розвитку креативності.

Номер слайду 19

Перспективипрофесійного розвитку *Поглиблене вивчення сучасних методик діагностики та корекції. *Участь у науково-практичних конференціях для обміну досвідом. *Впровадження новітніх технологій у психологічній роботі з дошкільниками.

Номер слайду 20

Дякую за увагу! ХЕРСОН 2024

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
12 грудня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку