У МОН під час презентації «Хто зможе підвищувати кваліфікацію педагогічних працівників у 2020?» надали роз'яснення щодо особливостей підвищення кваліфікації.
Відтепер учителям надається свобода дій – вони можуть самостійно обирати форми, види, способи та суб'єктів підвищення кваліфікації. Це не просто демонополізація ринку освітніх послуг, це ще й неймовірно вчасна ініціатива, яка дозволить педагогам працювати у більш комфортних умовах.
Запроваджується кілька форм підвищення кваліфікації:
- інституційна – очна (денна, вечірня) та заочна;
- дистанційна;
- мережева;
- дуальна;
- на робочому місці;
- на виробництві.
При цьому вчитель має право поєднувати ці форми, а не обирати якусь одну. Також нові правила передбачають декілька видів підвищення кваліфікації, а саме:
- Навчання за програмою підвищення кваліфікації, у тому числі участь у семінарах, практикумах, тренінгах, вебінарах, майстер-класах тощо.
- Стажування.
Зверніть увагу: Як підвищення кваліфікації також зараховується участь у програмах академічної мобільності, наукове стажування, самоосвіта, здобуття наукового ступеня, здобуття вищої освіти.
Нагадаємо, що суб'єктами підвищення кваліфікації можуть бути навчальні заклади, наукові установи, фізичні особи, юридичні особи, у тому числі і «На Урок». Нагадуємо, що ТОВ «На Урок» є суб’єктом підвищення кваліфікації на підставі пункту 9 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників та наявності у ТОВ «На Урок» коду виду економічної діяльності 85.59 «Інші види освіти, н.в.і.у.» (КВЕД-2010), який передбачає діяльність курсів з підвищення професійної кваліфікації.
Зверніть увагу: У випадку, якщо суб'єкт має ліцензію на підвищення кваліфікації чи проводить навчання за акредитованою освітньою програмою, окремого визнання для результатів такого навчання не потрібно. У всіх інших випадках – результати навчання має визнати педагогічна рада того закладу освіти, де працює вчитель.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.