Огляд вебінару, присвяченого використанню ігрових онлайн-ресурсів.

Кожен сучасний учитель знає, наскільки охоче діти грають у ігри, тож було б доцільно використати ту безмежну мотивацію, що використовують мобільні чи браузерні ігри на користь навчального процесу. Як це зробити і які ресурси обрати? Саме цьому запитанню було присвячено вебінар Валентини Кодоли «Ігрові онлайн-ресурси у дистанційному навчанні: граючись навчаємо». 

Чому ігрові онлайн ресурси важливі?

В умовах карантину ми все частіше замислюємося над тим, як урізноманітнити навчальну діяльність школярів. Звісно ж, ми не повинні забувати про вікові особливості, одноманітна діяльність втомлює. І якщо з класу дитина нікуди не дінеться, навіть якщо їй рапотово стало нецікаво, то достатньо просто відійти від комп’ютера, що учні інколи і роблять.

Звісно, в умовах зменшенні контролю за поведінкою учнів, онлайн-викладач має лише один вихід – трансформувати подачу інформації таким чином, аби компенсувати втому та навантаження. Найпростіше це зробити, використовуючи ігрові заохочення: нагороди, змагання, членджі, загадки тощо. Такий підхід здатен може ставлення до отримування знань. Навчання отримує характер перешкод та квестів, стає частиною ігрового процесу і притаманного йому напруження.

Значення використання ігрових дидактичних матеріалів:

  • формування навичок самостійної роботи з різними джерелами інформації та вмінь засвоювати й аналізувати новий матеріал;
  • активізація пізнавальної діяльності учнів;
  • контроль зворотного зв’язу, діагностика помилок за результатами діяльності, оперативна оцінка результатів;
  • тренування у процесі засвоєння навчального матеріалу;
  • посилення мотивації до навчання;
  • формування культури навчальної діяльності, інформаційної культури;
  • активізація взаємодії інтелектуальних і емоційних функцій.

Які онлайн ресурси використати?

Вебінар присвячено огляду двох ресурсів, що є конструкторами дидактичних ігор та дозволяють створювати широкий спектр навчальних матеріалів. Перший із них – «BookWidgets», за допомогою якого можна створювати:

  • тести;
  • віртуальні дошки;
  • інтерактивні аркуші;
  • ігри і головоломки;
  • колажі з ілюстрацій та відео.

Все це стане у пригоді як для індивідуальної роботи, так і дистанційного або змішаного навчання.

Другий додаток – «Oodlu» дозволяє створити власний банк запитань та завдань, а потім інтегрувати навчальний контент у 20 ігор. Створивши набір запитань з будь-яких предметів ви інтегруєте його у гру, тож аби почати, а потім і продовжити ігровий процес, учень матиме відповідати на ваші питання. Це допомагає краще запам’ятати терміни чи дати, а отримана у вигляді винагороди розвага стає позитивним підкріпленням для навчання. У «Oodlu» діти можуть збирати ігрові бали, обмінюючи їх на підвищення оцінок, колекціонувати винагороди за вчасно виконані завдання, тощо.

Аби побачити покрокові інструкції зі створення віджетів та ігор, перейдіть до запису вебінару:

Вебінар «Ігрові онлайн-ресурси в дистанційному навчанні: граючись навчаємо» відбувся 12 травня. Дізнайтеся, як зробити навчання цікавішим!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter