Існує безліч інтернет-ресурсів, які теоретично можна використати у навчанні. Але які саме обрати? Які оптимально підійдуть для роботи з учнями, особливо в умовах дистанційного навчання? Про один із таких ресурсів, платформу Nearpod, розповіла у межах Всеукраїнської інтернет-конференції «Ефективна взаємодія в освіті: інструменти та прийоми» Ганна Дудіч.
Платформа Nearpod стане у пригоді для організації ефективної онлайн-комунікації під час дистанційної роботи та в режимі реальної школи. Цікавій функціонал програми дозволить перетворити звичні презентації у геймифіковані інтерактиви та справжнісінькі комп'ютерні ігри.
До кінця літа весь функціонал Nearpod безкоштовний. Надалі створення власних уроків буде повністю безкоштовним, розробки інших учителів стануть доступними лише у платній версії.
Знайомство з програмою та впровадження її в навчальний процес
1. Домашня сторінка порталу Nearpod.
Конструктор уроків створено спільними зусиллями розробників і педагогів. Платформа англомовна. Опанувавши нескладний інструмент, ви зможете з легкістю створювати власні уроки та використовувати готові.
2. Обліковий запис в Nearpod, особистий кабінет і бібліотека
Реєстрація стандартна. Обираєте безкоштовну версію «для вчителів», вводите електронну пошту та створюєте пароль. В особистій бібліотеці зберігатимуться ваші уроки та аналітичні звіти з результатами досягнень учнів.
3. Бібліотека Nearpod
Перш ніж створити власну розробку, спікерка пропонує ознайомитися з уроками колег. Фільтруєте назву предмета, клас і переглядаєте інтерактивну творчість колег. Додавши презентацію до свого кабінету, ви можете перекласти чи редагувати будь-яку її частину.
4. Створюємо уроки у програмі Nearpod
Розпочати роботу можна з використання готових матеріалів: презентацій, текстів, документів пдф тощо – їх можна завантажити чи перетягнути до конструктора. Також легко можна створити слайд у самій програмі.
5. Огляд інтерактивних інструментів
У програмі можна додати 3 типи інструментів: власний контент (зміст), веб контент (посилання) та активності (інтерактиви). Ви маєте змогу додати математичні формули, слайди, відео- та аудіофайли, прогулянку у віртуальній реальності та багато інтерактивних активностей.
6. Гейміфікація та візуалізація контенту
Щоб мотивувати учнів в умовах ізоляції спікер рекомендує візуалізувати та геймифікуйти контент. Впровадьте у ваші уроки анімовані тести, 3D анімації, пет симуляції та цікаві досліди.
7. Як поділитися уроком із учнями
Збережіть урок у формі документа та діліться з учнями у режимі реального часу, чи віддайте урок на самостійне опрацювання.
Бажаєте дізнатися більше про аналітику, інструменти синхронної та асинхронної взаємодії при дистанційному навчанні? Радимо переглянути виступ Ганни Дудіч – учительки англійської мови, заступника директора з імплементації STEM-освіти в гімназії ім. Т. Г. Шевченка, сертифікованого вчителя Nearpod.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.