Новий тиждень – нові можливості для вчителів! Ми стрімко рушаємо в новий рік та починаємо його з розгляду цікавих тем для вашого саморозвитку та підвищення кваліфікації. Долучайтеся, буде цікаво!
Цього тижня ви дізнаєтеся:
- як меми допоможуть вам зацікавити дітей новою темою;
- як застосовувати едьютейнмент у навчальному процесі;
- як зробити ефективною роботу команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП;
- як розповісти про народні звичаї на уроках української мови.
НЕнудне навчання: використання мемів та хмар слів на уроках
Урок триває лише 45 хвилин, але дітям буває складно «відсидіти» цей час і при цьому уважно стежити за поясненнями вчителя. Чим це зумовлено? Одна з причин – сучасні школярі отримують «швидкий дофамін», гормон задоволення, коли переглядають короткі відео та меми в Інтернеті. Через це їм стає складно концентруватися на чомусь протягом тривалого часу, тож і шкільні уроки здаються вже не такими цікавими.
Як можна це змінити? Як втримати увагу школярів? За допомогою того, від чого вони в захваті – мемів!
Меми та хмари слів можуть стати незамінними помічниками у роботі із сучасними учнями. Тому педагогам варто навчитися створювати ці інтерактивні матеріали, щоби зацікавити дітей і значно полегшити свою роботу! Алла Козенко розповість про принципи створення мемів і хмар слів, покаже цікаві онлайн-ресурси для їх створення. І, звісно, дасть кілька важливих порад!
Долучитися 10 січня о 18:00 (понеділок)
Едьютейнмент (навчання через розваги): секрети організації успішного уроку історії
Едьютейнмент – освітня технологія, яка вдало поєднує в собі розважальні прийоми, інтерактиви та методи активного навчання, що неабияк мотивує дітей до пізнання та взаємодії. Фактично це навчання через гру! Тільки-но уявіть, що діти не просто вивчають ваш предмет, а й щиро радіють і люблять сам процес навчання... Певно, це мрія кожного вчителя. Тож варто дізнатися більше про цю цікаву та дуже корисну технологію! І дуже зручно, що едьютейнмент – універсальний і доречний на будь-якому уроці.
Кілька ідей для цікавого уроку:
У межах свого вебінару Сергій Колісніченко розповість більше про те, як органічно ввести едьютейнмент в освітній процес. Уже цікаво, чи не так? Тож долучайтеся!
Долучитися 11 січня о 18:00 (вівторок)
Діяльність команди психолого-педагогічного супроводу особи з ООП у ЗЗСО на рівні базової середньої освіти
Психолого-педагогічна команда супроводу у школі працює над створенням необхідних умов, що сприяимуть розвитку особистості учня, засвоєнню ним знань, умінь і навичок, успішній адаптації, реабілітації, його самореалізації та інтеграції в соціум. І тут є важливий момент, про який не варто забувати: необхідно налагодити комунікацію в команді та навчитися розв’язувати проблемні питання, щоби ефективно допомагати дитині з ООП.
Пригадаймо основні завдання команди психолого-педагогічної команди супроводу дитини з ООП:
І це не все! Фахівці мають невпинно підвищувати власну кваліфікацію, дослухатися до порад колег та дізнаватися нове. Для цього пропонуємо відвідати вебінар Олени Ткачук, директора Лановецького міського інклюзивно-ресурсного центру. Ви дізнаєтеся про фактори успішної роботи команди фахівців та ефективну організацію роботи із залученням батьків дитини.
Долучитися 12 січня о 18:00 (середа)
Використання народних обрядів і звичаїв на уроках української мови
Як зацікавити школярів народними обрядами та звичаями? Відповідь є! Потрібно поєднати минуле та сучасність, застосовувати інтерактивні методи вивчення теми та креативно підходити до уроку. І обов'язково розповісти дітям про практичну користь дослідження народних традицій.
Чому важливо знати наші традиції? Розкажіть учням!
А в межах вебінару Ольга Петренко пропонує разом знайти відповіді на важливі запитання. Як сучасні діти сприймають звичаї та обряди? Як підняти цю непересічну тему на уроці української мови? І як у процесі вивчення традицій розвинути комунікаційну компетентність школярів? Не пропустіть!
Долучитися 13 січня о 18:00 (четвер)
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.