Готуємося до Нового року та запасаємося найціннішим – знаннями! Вони завжди стануть у пригоді: в будь-який день та на будь-якому уроці. Тож до наступного тижня ми підготували для вас найкраще: корисну і слушну інформацію, практичні поради та авторські методи, цікаві ідеї для натхнення та активної роботи.

Будемо говорити про:

  • прості способи організації зворотного зв'язку;
  • формувальне й сумативне оцінювання (і як воно допомагає знизити стрес);
  • застосування сервісу Canva під час роботи в інклюзивному класі;
  • 3D-принтер (як школі його отримати та що з ним робити);
  • теорію Гарднера та про те, як вона допоможе знайти підхід до кожного учня.

Організація ефективного зворотного зв’язку між учасниками освітнього процесу за допомогою Google Презентацій

Без чого не буде прогресу у вивченні предмета? Без зворотного зв'язку! Це дуже важливий етап уроку, який можна зробити неймовірно цікавим та різноманітним. Для цього чудово підійдуть інтернет-сервіси, які допоможуть автоматизувати процес зворотного зв’язку. Завдяку такому підходу ви зрозумієте, як школярі опрацювали вивчену тему: що їм потрібно надолужити наступного уроку, які завдання дати на закріплення, а що варто пояснити всьому класу ще раз.

Яким буває зворотний зв’язок?



Як спростити процес зворотного зв’язку? Можна скористатися відомими Google Презентаціями (впевнені, ви ними точно користувалися хоча б раз). Як отримати фідбек від школярів та «вбудувати» його в інтерактивну презентацію? Як вам допоможуть доповнення Slido та Pear Deck? Про все це розповість у межах свого вебінару Наталія Понежа. 

Долучитися 20 грудня о 17:00 (понеділок)

«Як оцінювати не знецінюючи»: поговоримо про формувальне та сумативне оцінювання

Тільки пригадайте перелякані очі школярів, коли вони чують слова «Дістаємо чисті аркуші, зараз – самостійна!». А якщо не самостійна, а контрольна? Це ще гірше! І це дійсно проблема: діти бояться тестувань, батьки жахаються поганих оцінок, а вчителі втомлюються перевіряти купу робіт. Частково вирішує цю проблему формувальне оцінювання. Воно може знизити рівень стресу в усіх!

Повторимо основне про формувальне оцінювання:
 

А як щодо сумативного оцінювання? Наталія Зима запевняє, що сумативне оцінювання можна провести екологічно, перетворити його з «покарання» на потужну мотивацію! Як? Приходьте на вебінар та дізнайтеся!

Долучитися 20 грудня о 18:00 (понеділок)

Сервіс Canva в роботі з дітьми з ООП

У професійній скарбничці вчителя обов’язково має бути кілька універсальних та багатофункціональних інструментів для роботи з дітьми. На уроці, для домашнього завдання та навіть на випадок самостійної роботи. І це особливо важливо, коли мова йде про школярів з ООП! Тут краще обрати кілька перевірених платформ з безліччю корисних інструментів.

Пропонуємо ближче познайомитися з сервісом Canva:

Звичайно, ця онлайн-платформа стане у пригоді будь-якому вчителю. А в межах свого вебінару Сергій Зайцев зосередиться на тих інструментах сервісу, які допоможуть вчителю в роботі з дітьми з ООП. Не пропустіть!

Долучитися 21 грудня о 18:00 (вівторок)

Як отримати, налаштувати та використовувати 3D-принтер у закладі освіти

Тільки-но уявіть: у вашому класі з'явився 3D-принтер. Чудово, чи не так? Це перетворить урок із будь-якого предмета на незабутню пригоду та подарує безліч вражень! І це той інструмент, який дійсно може врятувати найскладнішу або найнуднішу (на думку дітей, звісно!) тему. Адже як можна втриматися, коли є можливість попрацювати зі справжнім 3D-принтером?

То що ж таке 3D-принтер? 

Чи знали ви, що будь-яка школа може отримати 3D-принтер? Так-так, про те, як це зробити розповість Сергій Петрович на вебінарі. Поговоримо про всі важливі нюанси: характеристики пристрою, його забезпечення, моделі та навіть вибір пластику для роботи! Приходьте, адже буде дуже цікаво! 

Долучитися 22 грудня о 18:00 (середа)

Якісна підготовка учнів до участі в олімпіадах із біології сучасними інструментами змішаного навчання

Погодьтеся, брати участь в олімпіадах цікаво! Але чи поділяють цю думку учні? Не всі та не завжди. Втім, над цим можна і потрібно працювати! Необхідно мотивувати учнів брати участь в олімпіадах та, звісно, посідати призові місця! А підготовку до олімпіади можна зробити справді особливою: в цьому вам допоможуть навички ментора та різноманітні інтерактивні інструменти!

Використовуйте наступні сервіси для уроків біології:

То як це воно: бути ментором майбутніх учасників олімпіад із біології? Та як мотивувати школярів перемагати на олімпіадах? На ці запитання відповість Ірина Дядюшкіна в межах свого вебінару. А також ви дізнаєтеся про методи і інтерактивні інструменти змішаного навчання!

Долучитися 23 грудня о 18:00 (четвер)

Теорія множинного інтелекту Г. Гарднера: складові унікальності учня

Чи знали ви, що теорія множинного інтелекту була розроблена ще в 1983 році? А про те, що вона розглядає інтелект у різних (насамперед сенсорних) умовах, а не як домінування однієї здібності до певної діяльності. Якщо говорити простіше, то діти, які мають музичні здібності, можуть не лише чудово грати на фортепіано чи гітарі, а й краще вчитимуться, якщо процес навчання супроводжуватиметься музикою. Цікаво, чи не так? 

 

Як теорія множинного інтелекту Г. Гарднера допоможе організувати ефективну роботу з учнями? Про це розкаже під час свого вебінару Юлія Батура. Тож приєднуйтеся!

Долучитися 24 грудня о 16:00 (п'ятниця)

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter