7 квітня о 18:00Вебінар: Інтернет-середовище для професійного розвитку вчителів математики
Головні тези з виступу Марини Шинкевич.

Підбиваємо підсумки наймотивуючої інтернет-конференції «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи» та публікуємо найважливіші тези виступу вчительки початкових класів, переможниці міського (харківського) етапу конкурсу «Учитель року 2020» Марини Шинкевич. У доповіді лекторка розкриває тему створення вчителем особистого бренду.

Навіщо вчителю бренд?

Прийнято думати, що бренд необхідний лише публічним особам – співакам, акторам, політикам. Утім, створення бренду дає нам усім мету, мотивує, дозволяє бачити накопичений досвід та усвідомлювати його користь для інших. 

Нерідко молодий учитель відчуває стрес. Школа пригнічує, адже до тебе придивляються і спостерігають – колеги, батьки, адміністрація, учні. Це викликає бажання сховатись. Якщо ви так і зробите (а бажання таке може бути!), то станете посереднім учителем. Якщо розкриєтеся, то досягнете успіху і будете отримувати задоволення від роботи.

Комунікація з аудиторією дозволяє усвідомити, що ви непомітно накопичуєте досвід, що буде цінний багатьом людям. Поборіть уявлення про власну малоцікавість і малоцінність того, що встигли дізнатись за час викладання у школі.

Бренд як акумулятор репутації

Людям подобаються яскраві особистості. На більшість виступів слухачі приходять за особистістю, а вже потім за темою. Ті, хто збирає великі аудиторії, не лише мають досвід, але і зробили інформацію про власні уміння загальнодоступною. Вони створили образ, ауру успіху, що притягує нових людей. Інакше кажучи – створили репутацію.

Репутація дуже важлива. Якщо ви створили собі позитивну репутацію, то, наприклад, на новому місці вам не доведеться починати з початку. Про вас уже чули, отримали позитивні відгуки та готові дослухатися до думки. Репутація не лише мотивує і захищає від вигорання, але і створює психологічну броню.

Місце для накопичення досвіду

Заведіть сторінку на Фейсбуці та почніть викладати пости. Якщо вам сподобається – продовжуйте. Спочатку достатньо маленьких відео на дві-п’ять хвилин – не потрібно візуальної вишуканості чи професійності (для цього все ж таки необхідне дороге обладнання). Першочергову роль відіграє наповнення, а з часом ваша майстерність буде зростати, тож робота над відео чи постами потребуватиме все менше часу.

Більш докладно про побудову Я-бренду та інші важливі моменти обговорення можна дізнатися безпосередньо з виступу:

Конференція «Мотивація в освіті: інструменти, прийоми та принципи» відбулася 18 січня. Це був день, насичений корисною інформацією, дієвими порадами та приємним спілкуванням. І ви можете особисто пересвідчитися у цьому! Перегляньте запис конференції на нашому Ютуб-каналі та отримайте свою дозу мотивації!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter