Новини

«На Урок» – STEM: як пройшла Всеукраїнська інтернет-конференція «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти»

STEM та учнівські проекти швидко завойовують усе більше прихильників серед вчителів та їхніх учнів. І це чудово! І ми не могли залишитись осторонь цієї тенденції, тому організували і провели 10 листопада Всеукраїнську інтернет-конференцію «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти».

Метою інтернет-конференції була популяризація STEM- і STEAM-освіти як важливого елемента науково-орієнтованої освіти. І, судячи з кількості реєстрацій та переглядів як онлайн-трансляції, так і запису трансляції, цієї мети ми досягли! Проаналізувавши результати конференції, можемо впевнено стверджувати, що вчителі все більше цікавляться STEM, STEAM та учнівськими проектами та готові впроваджувати їх у своїх школах.

За відгуками учасників конференції, програма була надзвичайно насиченою корисною інформацією, цікавими порадами та актуальними лайфхаками. А спікери майстерно розкрили важливі теми у своїх виступах:

  • Юлія Батура – «Учнівський STEM-проект – це реально!»;
  • Олександр Козленко – «Як розбудовується STEM: інтеграція природничих наук в початковій школі»;
  • Вікторія Бартюк – «Розробка та реалізація учнівських STEM, STEAM проектів як запорука розвитку навичок ХХІ століття»;
  • Маргарита Калюжна – «Успішні практики впровадження STEAM у закладах освіти»;
  • Сергій Петров – «Мотиваційна лекція «Як полюбити хімію за 40 хвилин»;
  • Сергій Радогуз – «Досвід організації масштабних STEM-заходів».

Завершувала інтернет-конференцію панельна дискусія, модератором якої вже традиційно стала наша редактор Ганна Сукачова. Цікаво, що запитання для дискусії були запропоновані самими учасниками конференції, а тому спікери обговорювали саме ті проблеми, які найбільше непокоять учительську спільноту:

  • особливості застосування принципів STEM-освіти у початковій школі;
  • упровадження STEM і STEAM на уроках мови та літератури;
  • оцінювання проектної діяльності учнів;
  • організацію роботи у класах з великою кількістю учнів;
  • поєднання STEM-освіти та шкільної програми;
  • організацію міні-проектів під час уроку;
  • пошук коштів для реалізації STEM-проектів тощо.

Учителі отримали відповіді на найгарячіші запитання, а позитивні відгуки у соцмережах та коментарі на сайті підтверджують, що ми торкнулися важливої та актуальної теми. І це ще лише початок! Залишайтеся з нами, ми готуємо багато цікавинок!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter