Новини

«На Урок» – STEM: як пройшла Всеукраїнська інтернет-конференція «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти»

STEM та учнівські проекти швидко завойовують усе більше прихильників серед вчителів та їхніх учнів. І це чудово! І ми не могли залишитись осторонь цієї тенденції, тому організували і провели 10 листопада Всеукраїнську інтернет-конференцію «Сучасні освітні тенденції: STEM, STEAM та учнівські проекти».

Метою інтернет-конференції була популяризація STEM- і STEAM-освіти як важливого елемента науково-орієнтованої освіти. І, судячи з кількості реєстрацій та переглядів як онлайн-трансляції, так і запису трансляції, цієї мети ми досягли! Проаналізувавши результати конференції, можемо впевнено стверджувати, що вчителі все більше цікавляться STEM, STEAM та учнівськими проектами та готові впроваджувати їх у своїх школах.

За відгуками учасників конференції, програма була надзвичайно насиченою корисною інформацією, цікавими порадами та актуальними лайфхаками. А спікери майстерно розкрили важливі теми у своїх виступах:

  • Юлія Батура – «Учнівський STEM-проект – це реально!»;
  • Олександр Козленко – «Як розбудовується STEM: інтеграція природничих наук в початковій школі»;
  • Вікторія Бартюк – «Розробка та реалізація учнівських STEM, STEAM проектів як запорука розвитку навичок ХХІ століття»;
  • Маргарита Калюжна – «Успішні практики впровадження STEAM у закладах освіти»;
  • Сергій Петров – «Мотиваційна лекція «Як полюбити хімію за 40 хвилин»;
  • Сергій Радогуз – «Досвід організації масштабних STEM-заходів».

Завершувала інтернет-конференцію панельна дискусія, модератором якої вже традиційно стала наша редактор Ганна Сукачова. Цікаво, що запитання для дискусії були запропоновані самими учасниками конференції, а тому спікери обговорювали саме ті проблеми, які найбільше непокоять учительську спільноту:

  • особливості застосування принципів STEM-освіти у початковій школі;
  • упровадження STEM і STEAM на уроках мови та літератури;
  • оцінювання проектної діяльності учнів;
  • організацію роботи у класах з великою кількістю учнів;
  • поєднання STEM-освіти та шкільної програми;
  • організацію міні-проектів під час уроку;
  • пошук коштів для реалізації STEM-проектів тощо.

Учителі отримали відповіді на найгарячіші запитання, а позитивні відгуки у соцмережах та коментарі на сайті підтверджують, що ми торкнулися важливої та актуальної теми. І це ще лише початок! Залишайтеся з нами, ми готуємо багато цікавинок!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter
Коментарі

Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.

  1. Лукичова Наталя Сергіївна
    Доброго вечора! Хочу ще раз подякувати за конференцію організаторам, спікерам... Ви всі великі молодці! Дійсно підтримуєте вчителів, та завжди відповідаєте на найгарячіші питання! З нетерпінням очікую новинок на сайті! Успіхів Вам та натхнення!