Одне з найгостріших нараз освітніх питань в Україні – вимірювання та подальше подолання освітніх втрат, що виникли внаслідок пандемії COVID-19 та повномасштабного вторгнення рф в Україну. Про це написав на своїй сторінці у Facebook міністр освіти і науки України Оксен Лісовий за підсумками слухань у Комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій.
Очільник МОН наглосив на тому, що освітні втрати складно виміряти, оскільки вони є дуже нерівномірними: десь вдалося організувати повноцінне навчання, а десь відповідних умов не було взагалі.
Говорячи про втрати і розриви, перш за все ми повинні на рівні держави визначитися із термінологією та методиками вимірювання. Це можуть бути різні моніторинги, дослідження та інструменти для оцінювання на місцях.
Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий
Шляхи надолуження освітніх втрат, на думку міністра, можуть бути різними. Це й перегляд та адаптація освітніх програм, розробка експрес-курсів, створення додаткового цифрового контенту й розвиток Всеукраїнської школи онлайн, тьюторинг і адаптація освітнього процесу.
Утім найважливіше, що ми повинні зробити, – поновити повноцінне очне навчання там, де це можливо. І тут знову повертаємося до питання безпеки і довіри – батьків до закладів освіти, дитини до вчителя, вчителя до держави. Окрему увагу надали питанню психологічної підтримки і учнів, і вчителів, і батьків.
Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.