Новини

Оксен Лісовий: Важливо поновити очне навчання там, де це можливо

Одне з найгостріших нараз освітніх питань в Україні – вимірювання та подальше подолання освітніх втрат, що виникли внаслідок пандемії COVID-19 та повномасштабного вторгнення рф в Україну. Про це написав на своїй сторінці у Facebook міністр освіти і науки України Оксен Лісовий за підсумками слухань у Комітеті ВР з питань освіти, науки та інновацій. 

Очільник МОН наглосив на тому, що освітні втрати складно виміряти, оскільки вони є дуже нерівномірними: десь вдалося організувати повноцінне навчання, а десь відповідних умов не було взагалі. 

Говорячи про втрати і розриви, перш за все ми повинні на рівні держави визначитися із термінологією та методиками вимірювання. Це можуть бути різні моніторинги, дослідження та інструменти для оцінювання на місцях.

                     Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий

Шляхи надолуження освітніх втрат, на думку міністра, можуть бути різними. Це й перегляд та адаптація освітніх програм, розробка експрес-курсів, створення додаткового цифрового контенту й розвиток Всеукраїнської школи онлайн, тьюторинг і адаптація освітнього процесу.

Утім найважливіше, що ми повинні зробити, – поновити повноцінне очне навчання там, де це можливо. І тут знову повертаємося до питання безпеки і довіри – батьків до закладів освіти, дитини до вчителя, вчителя до держави. Окрему увагу надали питанню психологічної підтримки і учнів, і вчителів, і батьків.

                      Міністр освіти і науки України Оксен Лісовий

 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter