І хоча освітня система країни в цілому успішно витримала дистанційне навчання, воно аж ніяк не замінить живого спілкування учителів із учнями. Про це повідомила т.в.о. міністра освіти і науки України Любомира Мандзій під час онлайн-конференції EdCamp.
Вона зазначила, що за ці місяці було набуто великий досвід, який можна використати у подальшому, якщо карантинні заходи знову буде відновлено з певних причин. У цей період з'явилися можливості для взаємодії між різними закладами освіти, освітою і бізнесом, між школою, учнями та батьками. І при цьому за час карантину у сфері освіти практично не було зафіксовано конфліктних ситуацій.
Викладачі успішно опанували онлайн-платформи. Особливою увагою користувалися Zoom, Skype, Microsoft Teams, Google Hangouts, Google Classroom, Moodle. Але не все було ідеально:
- у дистанційному навчанні взяли участь 85% учнів, 22% родин мали низьку якість інтернетного зв’язку, 62% директорів кажуть, що вчителі не мають власної техніки;
- 61% учителів потребують удосконалення навичок з цифрових технологій;
- відсутні навчальні ресурси, що можуть повноцінно забезпечити формування знань учнів із навчальним предметом.
І для того, щоб змінити ситуацію на краще, МОН розпочало роботу зі створення електронної освітньої платформи, яку б могли використовувати в усіх українських школах:
«Ми працюємо над тим, що запустити єдину електронну освітню платформу. Сподіваємося, що її вдасться зреалізувати до 1 вересня 2020-2021 навчального року».
т.в.о. міністра освіти і науки України Любомира Мандзій
Така платформа необхідна для супроводу навчального процесу в умовах дистанційної роботи. При цьому очільниця МОН зазначила, що дистанційна освіта не має стати заміною для звичайної. Але у МОН мають намір використовувати елементи дистанційного навчання для покращення освітнього процесу.
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.