Ось і новий навчальний рік! І, як рекомендує нам МОН, розпочатися він має з розмови про те, що докорінно змінило наше життя – про COVID-19. Коронавірус став частиною нашої нової реальності, тож ми всі маємо навчитися з ним жити. Як допомогти учням увійти у новий ритм та звикнути до того, що навчальний процес поки що буде нетиповим? Ми зібрали цікаві та корисні розробки з нашої Бібліотеки, які допоможуть провести перший урок (або тематичну виховну годину) на вищому рівні!
Тема: Вікторина «Дотримання учнями обмежень задля запобігання поширенню захворювання на COVID-19»
Автор: Комарова Любов Петрівна
Про матеріал: Вікторина, яка дає можливість класному керівникові виявити обізнаність учнів у питаннях щодо правил поводження учнів у школі в умовах карантину. Цю вікторину доцільно використати під час проведення першого уроку про COVID-19.
Тема: Перший урок у 2 класі за програмою НУШ. Тема: «Айболить 2020! COVID -19. Поради Лікаря Айболитя»
Автор: Вельможко Людмила Петрівна
Про матеріал: Головна мета заняття – надати дітям інформацію, пов’язану з коронавірусом. Допомогти їм розібратися в інформації, з якою вони стикаються. Надати чіткіта дієві рекомендації щодо впровадження заходів для запобігання, раннього виявлення та контролю COVID-19. Пояснити учням нові правила поведінки під час навчання в умовах карантину.
Тема: Плакат для класу «Запобігти поширенню COVID-19 за 7 кроків»
Автор: Білинець Діана Михайлівна
Про матеріал: Плакат-памятка про те, як уберегтися від зараження вірусом і не заразити оточуючих. Рекомендовано роздрукувати плакат для класу і використати в інтер'єрі для ознайомлення учнів із інформацією про коронавірус. Плакат адаптований для друку на аркушах формату А4.
Тема: Урок «Життя і здоров’я людини. COVID-19 – новий виклик для всього свiту»
Автор: Александрук Неоніла Іванівна
Про матеріал: Пропонований матеріал покликаний ознайомити учнів із COVID-19, шляхами передачі інфекції. Концентруємо увагу учнів на тому, як діяти в контексті нового коронавірусу, обговоримо важливості соціальної дистанції, миття рук та дізнаємося, на які симптоми звернути увагу, щоби вчасно отримати медичну допомогу.
Тема: Здоров'язберігаючий плакат «Симптоми Covid-19. Що необхідно знати кожному?»
Автор: Сук Валерія Євгеніївна
Про матеріал: Матеріал створено для розширення інформації про симптоми Covid-19, а також із метою поширення знань, які допоможуть зберегти здоров'я учням наших шкіл під час адаптивного карантину.
Тема: Перший урок з учнями 8 класу на тему: «COVID-19 – новий виклик для всього свiту»
Автор: Сергієнко Алла Анатоліївна
Про матеріал: Розробка першого уроку для учнів 8 класу, метою якого є: актуалізація знань про коронавірус, фокусування уваги на необхідності дотримуватися правил безпеки, розповідь про основні симптоми коронавірусу, на які варто звернути увагу.
Тема: Презентація до першого уроку 2020-2021 н.р. на тему «Коронавірус: все, що треба знати сучасним учням»
Автор: Якименко Вадим Сергійович
Про матеріал: Чітко, коротко, цікаво. можна використовувати на першому уроці 2020-2021 н.р. у 5-11 класах. Більшість слайдів презентації можна демонструвати також для учнів молодших класів. Дана робота інформативна, змістовна та корисна.
Тема: Коронавірус: фрази, які треба знати англійською мовою
Автор: Sokolova Larysa Dmytrivna
Про матеріал: Материали для вчителя і школярів про коронавірус, про правила поведінки в громадських місцях, під час поїздок і подорожей за кордон на англійській мові. Актуально використовувати/обговорювати матеріал на уроках англійської мови під час вивчення теми Охорона здоров'я/Особістісна cфера спілкування, в різних класах згідно шкільної програми і в цілях профілактики захворювань.
Додавайте свої розробки до Бібліотеки «На Урок»! Діліться напрацюваннями з колегами!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.