4 грудня о 18:00Вебінар: Новий курс мистецтва в школі: теорія і практика
Добірка розробок, які допоможуть відзначити Міжнародний день толерантності у школі.

16 листопада у Міжнародний День толерантності маємо чудову нагоду поговорити з учнями про терпимість, людяність і добро. Як навчити дітей толерантного ставлення до інших? Дієвий рецепт і чарівна таблетка існують: навчайте власним прикладом! Ставтеся до кожного з розумінням і повагою, приймайте відмінності інших, говоріть відкрито про розмаїття людей, важливість добра та рівності.

Як провести цікавий урок чи виховну годину, присвячену Дню толерантності? Ми підготували для вас добірку матеріалів, які допоможуть показати дітям, як варто ставитися до інших.

Тема: Урок «Яким чином толерантність та інклюзія торують шлях до суспільства рівних можливостей?»
Автор: Вистороп Тетяна Василівна
Про матеріал: Урок допоможе з'ясувати, яким чином толерантність та інклюзія допоможуть пройти шлях до суспільства рівних можливостей. Діти визначать, що собою являють толерантність та інклюзія, яким чином ці поняття пов'язані з побудовою суспільства з рівними можливостями. Урок на розвиток мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження та формування толерантного ставлення до оточення.


Тема: Тренінг «Толерантність – запорука людяності»
Автор: Малиш Тетяна Вікторівна
Про матеріал: Толерантність – саме те, чого так не вистачає зараз людям: терпіння, терпимість, розуміння, дружнє ставлення, спокій, адекватне сприйняття. Виховання толерантності є важливим завданням закладу освіти, і саме вчителі мають допомагати молодому поколінню зрозуміти, що ж таке толерантність, вчити відповідно жити. Тренінг розроблено для учнів 7 класу. У ході тренінгу діти знайомляться з поняттям «толерантність», вчаться взаємоповазі, намагаються створити модель толерантної людини.


Тема: Толерантність в сучасному світі
Автор: Колісник Наталія Миколаївна
Про матеріал: Виховна година «Толерантність в сучасному світі» вчить учнів виявляти толерантність до думок, поглядів, поведінки інших людей; розуміти значення толерантності в житті людей та в суспільстві; розвивати вміння висловлювати власну думку; засвоювати навички толерантної поведінки; виховувати терпиме ставлення до інших.

Перед учителем стоїть завдання дати поняття толерантності та нетерпимості; на основі конкретних прикладів із життя сформулювати основні правила толерантної поведінки; визначити причини нетолерантної поведінки серед підлітків.


Тема: Година спілкування з елементами тренінгу на тему: «Толерантність. Це стосується кожного»
Автор: Сарамок Дарина
Про матеріал: Матеріал допоможе сформувати в учнів уявлення про толерантність, співчуття, повагу й толерантне ставлення до людей з порушеннями здоров'я. У розробці ви знайдете вправи, які допоможуть продемонструвати важливість толерантного ставлене одне до одного та розвиватимуть емоційний інтелект.


Тема: «Толерантність» – психологічний практикум
Автор: Чуприна Марія Прохорівна
Про матеріал: Пропонований психологічний практикум розраховано на учнів 10-11 класів. Під час роботи діти дізнаються, що таке «толерантність», якими бувають рівні толерантної поведінки людини. Робота спрямована на розвиток адекватної самооцінки, вміння аналізувати, приймати рішення, вибирати правильну позицію; на виховання спостережливості, уважності до інших людей; здатності бачити та розуміти відмінність іншої людини від себе. Використані вправи допоможуть навчити встановлювати стосунки на доброзичливій основі, сприяти формуванню ціннісних установок на толерантне спілкування та навичок толерантної поведінки, звичок виховувати чуйність, взаємоповагу, людяність, терпимість і небайдужість.


Тема: Виховний захід «Толерантність. Ми – різні, але ми – разом!»
Автор: Шаповал Ольга Василівна
Про матеріал: Виховний захід для учнів 5 класу має на меті ознайомлення школярів із поняттям «толерантність» і виховання толерантного ставлення до оточення. Діти навчаться вирішувати непрості життєві ситуації, дізнаються, чи схожі між собою мешканці різних країн та навіть створять квітку толерантності!


Тема: Виховна година «Толерантність. Бути чи не бути?»
Автор: Гобова Алла Володимирівна
Про матеріал: Методичні рекомендації до проведення виховної години до Дня толерантності на тему: «Толерантність. Бути чи не бути?» познайомить учасників освітнього процесу з поняттям «толерантність», допоможе виявити основні риси толерантності, сформувати правильне уявлення щодо толерантної поведінки.


Тема: Толерантність – наш мир
Автор: Коробка Аліна Юріївна
Про матеріал: Толерантність у суспільстві є найяскравішим показником рівня культури його членів. Саме у суспільстві з низьким рівнем культури проблема толерантності значно болючіша. Толерантне ставлення до оточення варто виховувати з дитинства. Саме на прикладі своєї сім’ї, своїх батьків, дитина формує певні позиції, принципи, які пронесе через життя, і перевиховати їх не завжди просто. Толерантність – це форма поваги до людей, які сповідують іншу релігію, мають відмінні політичні чи будь-які інші погляди, переконання. Толерантність лежить у площині моральних стосунків, а тому її правове регулювання здійснюється дещо опосередковано. Завдяки цьому заняттю можна пояснити учням, що таке толерантність, які риси притаманні толерантним людям, як правильно поводитися у спілкуванні та зняти напруження.


Тема: Тренінг для батьків на тему: «Толерантність»
Автор: Ярошенко Олена Олегівна
Про матеріал: Мета тренінгу – актуалізувати уявлення учасників про поняття «толерантність» і «толерантна особистість», розвивати навички комунікативної толерантності та групової взаємодії. У розробці ви знайдете цікаві та дієві вправи, які точно допоможуть урізноманітніти батьківські збори. 


Упевнені, ви теж маєте цікаві напрацювання! Додавайте їх до Бібліотеки «На Урок». Допоможіть колегам зробити навчальний процес якіснішим та яскравішим!

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter