Про те, що дискримінації як явища не має існувати у розвиненому суспільстві, знаємо ми всі. Але як же її викорінити, чи хоча б з чого почати, багато хто навіть не здогадується. Хоча відповідь насправді очевидна: починати треба з освіти. А саме – зі створення недискримінаційного контенту для підручників, за якими навчаються сучасні школярі.
Саме тому, яким має бути цей контент, присвячена тренінгова програма для видавництв та авторських колективів «Створюємо недискримінаційний освітній контент», що проходить у Харкові. Організаторами тренінгу виступають МОН, Представництво Фонду ООН у галузі народонаселення України, громадська організація «Гендерний інформаційно-аналітичний центр «КРОНА» та громадська організація «ЕдКемп Україна».
Програма розрахована на три дні плідної праці з 24 по 26 вересня. Команда освітнього проекту «На Урок» не змогла залишитися осторонь цієї події та приєдналася до учасників тренінгів і вже готує для вас цікавий матеріал, а поки що ми обов’язково інформуватимемо вас про перебіг подій. Адже кому, як не вчителям, необхідно першими дізнаватися такі новини?
Перший день був присвячений гострим питанням антидискримінаційної експертизи підручників, результати якої кілька місяців тому викликали бурхливу реакцію у мережі. учасники обговорювали стан антидискримінаційної політики в Україні, форми дискримінації та, звісно ж, випадки дискримінації, які зустрічаються у підручниках. Втім, вона є не лише у шкільних підручниках, вона проявляється у нашому повсякденному житті, у тому числі і у звичайних на перший погляд висловлюваннях.
Як відкинути стереотипи, якою буває дискримінація та де вона у підручниках, як її позбутися, як мають діяти видавництва та що робити з цим усім вчителям? Про це та багато іншого ви скоро дізнаєтеся зі спеціального матеріалу, який ми підготуємо за підсумками триденних тренінгів. Залишайтеся з нами!
Щоб залишити свій коментар, необхідно зареєструватись.