8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів
Огляд виступу Ірини Гондюл.

Досвід – найбільший скарб, який відкриває нові обрії та може застерегти від помилок. Учитель не лише передає свої знання, а й сам надихається працями та біографіями успішних і талановитих людей. У межах Інтернет-конференції «Нова українська школа 2019-2020: досвід і перспективи» про цікаві життєві принципи 7 дивовижних людей розповіла Ірина Гондюл.

Лекторка розпочала свій виступ із розповіді про Брайана Трейсі – мотиваційного спікера та автора книг. Педагог НУШ може навчитися публічним виступам у цього успішного оратора. «Якщо хочете отримати те, що ніколи не мали, станьте тими, ким ніколи не були», – зазначає Брайан. Отже, які складові успішного виступу виділяє Брайан Трейсі?

1. Зробіть свій виступ емоційним! 

На дорогах встановлено обмеження швидкості не лише за максимумом, а й за мінімумом. Так, не можна їхати повільніше 20 км/год. Аналогічна ситуація і з емоційністю на уроці. Якщо за природою ви не дуже емоційна людина – плануйте цю складову.

2. Відразу скажіть щось таке, що дозволить аудиторії перейнятися

Спікерка заохочує дякувати дітям за те, що вони прийшли за новими знаннями! Акцентуйте на тому, що навчання – це цінність і захопливий процес. І аж ніяк не буденність!

3. Почніть із сильної фрази! 

Це може бути потужна цитата, роздуми «що...якщо», уявний сценарій, або незвичне питання. Наприклад, хто хоче жити на безлюдному острові? Також сильною може стати тиша – пауза на 5-7 секунд.

4. Розкажіть аудиторії, наскільки вона хороша

За словами лекторки, кожний клас має приємну окрасу. Не соромтеся говорити приємні слова як окремим дітям, так і всій аудиторії.

5. Розважайте аудиторію розповідями

Будьте цікавими оповідачами, вчіться сторітелінгу – це заохочує до активної роботи учнів будь-якого віку. І, як бонус, ви отримуєте цілковиту тишу у класі. 

6. Зв'яжіть розповідь із інтересами аудиторії

Перед кожним уроком ставте запитання: «Чого хоче аудиторія (клас)?» Деякі діти хочуть постійного різноманіття, дехто – поглиблювати свої знання. Враховуйте інтереси кожного.

7. Поясніть аудиторії, що саме вона отримає

Ми маємо запровадити у себе нову корисну звичку – кожного уроку повторювати, що саме матиме учень, який відвідав заняття, у чому його «вигода».

Бажаєте дізнатися більше про дивовижних людей, чий досвід може надихнути вчителя Нової української школи? Адже ми написали лише про сьому частину від усіх корисностей, що висвітлювалися під час виступу! Радимо переглянути виступ Ірини Гондюл – директорки середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №158 м. Києва, сертифікованого тренера з управління професійним життям, авторки 21 статті у фахових журналах. 

Підписуйтесь на нас у Telegram https://t.me/naurok
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
Поширити у соціальних мережах
facebook viber telegram Twitter