Практична робота: Мовленнєва картка (обстеження дисграфії, дислексії)

Про матеріал
Практична робота: Мовленнєва картка (обстеження дисграфії, дислексії). Практичні завдання для обстеження молодших школярів
Перегляд файлу

Мовленнєва картка

(обстеження дисграфії, дислексії)

 

 

1.Призвіще , ім’я ______________________________________________________________

   вік ___________________________ клас ___________________________________

2. Дата зарахування на логопедичний пункт ____________________________________

3. Домашня адреса ___________________________________________________________

4. Скарги  вчителя чи батьків ______________________________________________

5. Дані про  батьків: ______________________________________________________

    мати ______________________________________________________________________

    батько ______________________________________________________________________

6. Анамнез __________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

7. Слух ____________________ Зір ___________________ 

8. мовленнєве середовище : __________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Звертались  раніше до логопеду? _____________________________________________

    Як довго тривали заняття? __________________________________________________

    Их результат ______________________________________________________________

    Як  дитина відноситьсядо мовленнєвого  дефекту?_____________________________________

9. Загальне  звучання мовлення:

     темп ____________________________ голос ____________________________________

     зрозумілість_____________________ дихання_________________________________

10.Обстеження артикуляційного апарату:

    рухливість язика ___________________прикус________________________________

     будова піднебіння _______________________ зубів _________________________________

     стан під’язикової вуздечки____________________ губи _____________________

11.стан загальної моторики (координація рухів, стан дрібної мотори-

      ки, якою рукой працює дитина?) _______________________________

     __________________________________________________________________________

     __________________________________________________________________________

     __________________________________________________________________________

12. Обстеження розуміння мовлення:

     виконання інструкцій ____________________________________________________

     розуміння значення прийменників ______________________________________________

     розуміння числа ___________________ роду ______________ відмінка______________

13. Обстеження зв’язного мовлення.

    13.1 Складання розповіді по картинці ________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    13.2 Складання розповіді за  серією картинок ___________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

 

14.Обстеження фразового мовлення.          

 

 14.1 Складання речень зі слів у розбивку (на олівець лежить столі)___________________

__________

     _____________________________________________________________________________

     14.2 Складання речень за  опорними словами (Сонце, Дерева, Птахи )__________

     _____________________________________________________________________________

     14.3 Вставить пропущені прийменники:

            Білка живе       дуплі ______________________________________________________

            Зайчик живе        ялинкою ____________________________________________________

           Дятел стучить       дереву _____________________________________________________

15. обстеження граматичної сторони мовлення.   

     Словозміна.

     15.1 Утворення форм, називного та родового відмінка множини іменника:

             міст ______________________________ відро ________________________________

            лім _______________________________ птах ________________________________

            стіл _______________________________ вухо__________________________________

     15.2 Погодження прикметників із іменниками

             синій олівець _____________________ червоний флажок _____________________

             синя машина _______________________ червона зірка _______________________

             синє плаття ________________________ червоне сонечко ____________________

     15.3 узгодження з числівниками «2»і «5»

             сни ___________________ 2 ______________________ 5 _______________________

             вухо ___________________ 2 ______________________ 5 ________________________

             ручка _________________ 2 ______________________ 5 ________________________

     Словотворення.

     15.4 утворення зменшувально-пестливих форм іменників

             стіл ______________________ бджола___________________ рука_________________

             гриб ______________________ стіл____________________ вікно_________________

  1.      Утворення прикметників від іменників

каша з рису______________________ сумка з кожи__________________________

сік з клюкви_____________________ стакан з скла________________________

16. Обстеження  словника.

     16.1 Назвати загальним словом:

             Дівчинка, мама, тато, брат __________________________________________________

             автобус, електричка, трамвай, літак _______________________________________

             літо, осінь, весна, зима ____________________________________________________

      16.2 Назвати дитинчат тварин і птахів:

             у слона___________________________ у свині_______________________________

             у качки ___________________________  у білки________________________________

      16.3 Назвати дії предметів:

              тряпкою _________________________ пилососом_____________________________

              ручкою __________________________пензликом _____________________________

      16.4 Назвати предмет за описом:

              довгий хобот___________________ довгі вуха___________________________

      16.5 Підібрати визначення до слова лисиця:_______________________________________

      16.6 Підібрати  синоніми до слів:

              друг- __________________ сумний-________________ сяяти-_______________

      16.7 Підібрать антоними до слів:

             сум _____________________________ зло _________________________________

             забути _____________________________червоніти______________________________

             високий ___________________________ хоробрий______________________________

     16.8 підібрати спільнокореневі слова до слів:

             сніг - ____________________________________________________________________

             дождь - __________________________________________________________________

             сад - _____________________________________________________________________

17. Обстеження фонетичної сторони мовлення:

     

С

 З

 

 Ц

С’

З’

 Ш

 Ж

 Ч

 Щ

Л

 Л’

 Р

Р’

 К

 Г

 Х

 Я

 Е

Є

Ю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18. обстеження фонематичної сторони мовлення:

      18.1 Фонематичний слух:

С-З

 

С-Ш

Ш-Ж

Ж-З

Ш-Щ

Ц-С

Ц-Т’

Ч-С

Ч-Ц

Л-Р

дз.-глух.

тв.-м’ягк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      18.2 Повторення:

      та-да-та ___________________ да-та-та ___________________ ка-га-га _________________

      кіт-гід-кіт________________________ тім-дім-дім_________________________________

      18.3 Вимова слів складного складу:

       машиніст ____________________________ акваріум________________________________

       миліціонер ___________________________ рефрижератор_________________________

      18.4 Фонематичний аналіз:

       виділенння звука на фоні сліва; визначити, чи є звук «С» в словах:

       дорога, сумка, лужа, маска, зайка, ніс _____________________________________________

        ______________________________________________________________________________

Визначити послідовність і кількість звуків у словах:

       мак_______________________ рама__________________ стіл_________________________

       визначити позицію звука «М» в словах:

       мило______________________ лом__________________лампа_________________________

      18.5 Фонематичний синтез. Назвати слова:

       д-і-м _____________________ к-і-ш-к-а ___________________ ка-ч-ка _________________

      18.6 Фонематичне уявлення. Назвати слова в яких:

       3 ______________________ 4 ______________________ 5 ______________________ звуків   

19Стан мовно-зорового аналізатора.

      Поряд розташовані, графічно подібні: ___________________________________________     

      Правильне, неправильне написання букв _____________________________________________

      накладені: ______________________________________________________________________

      зашумлені: _____________________________________________________________________    

      недописані: ____________________________________________________________________

      написані пунктиром: ____________________________________________________________

конструювання і реконстуювання букв: ___________________________________________

20. Результати обстеження писемного мовлення.

     20.1 успішність письма до вступу на логопедичний пунк _____________

              ______________________________________________________________________________

 

   20.2 порушення складової структури слова:

 

 

    заміна

 

  пропуск

 

нарощення

 

    переста-

     новка

 

недописування

виключення.

слова

 

 

слит.

напис.

слів.

розрив

слова

букв

складів

букв

складів

букв

складів

букв

складів

букв

складів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

    20.3 Порушення структури речень:

 

       пропуск   складів

злитне  написання

речень

неправильне визначення кінця речення.

 

 

      аграматизми

 

 

 

 

 

 

   20.4 Списування: ___________________________________________________________________

20.5 Слуховий диктант зв’язного текста: ________________________________________________

 ___________________________________________________________________________________

21. Результати обстеження читання.

     21.1 успішність з читання до моменту зарахування на логопедичний пункт: _________

              _____________________________________________________________________________

     21.2 Техника читання: ______________________________________________________________

     21.3 Вид читання:

        побуквений

         По складам

словесно-фразове

    вгадуюче

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   21.4 Помилки:

           заміна

          пропуски

           нарощування

          перестановка

    букв

   складів

     букв

 складів

   букв

 складів

    букв

  складів

 

    21.5 розуміння прочитаного текста, переказ: _______________________________________

            _______________________________________________________________________________

            _______________________________________________________________________________

   21.6 Відповіді на впитанняпо прочитаного: ____________________________________________

           _______________________________________________________________________________

           _______________________________________________________________________________

   21.7 Вміння узагальнювати, робити висновки _______________________________________________

           _______________________________________________________________________________

           _______________________________________________________________________________

22. Психологічна характеристика дитини __________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

23. Логопедичне заключення _______________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________    

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
4739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку