(обстеження дисграфії, дислексії)
1.Призвіще , ім’я ______________________________________________________________
вік ___________________________ клас ___________________________________
2. Дата зарахування на логопедичний пункт ____________________________________
3. Домашня адреса ___________________________________________________________
4. Скарги вчителя чи батьків ______________________________________________
5. Дані про батьків: ______________________________________________________
мати ______________________________________________________________________
батько ______________________________________________________________________
6. Анамнез __________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
7. Слух ____________________ Зір ___________________
8. мовленнєве середовище : __________________________________________
___________________________________________________________________________
Звертались раніше до логопеду? _____________________________________________
Як довго тривали заняття? __________________________________________________
Их результат ______________________________________________________________
Як дитина відноситьсядо мовленнєвого дефекту?_____________________________________
9. Загальне звучання мовлення:
темп ____________________________ голос ____________________________________
зрозумілість_____________________ дихання_________________________________
10.Обстеження артикуляційного апарату:
рухливість язика ___________________прикус________________________________
будова піднебіння _______________________ зубів _________________________________
стан під’язикової вуздечки____________________ губи _____________________
11.стан загальної моторики (координація рухів, стан дрібної мотори-
ки, якою рукой працює дитина?) _______________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
12. Обстеження розуміння мовлення:
виконання інструкцій ____________________________________________________
розуміння значення прийменників ______________________________________________
розуміння числа ___________________ роду ______________ відмінка______________
13. Обстеження зв’язного мовлення.
13.1 Складання розповіді по картинці ________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
13.2 Складання розповіді за серією картинок ___________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
14.Обстеження фразового мовлення.
14.1 Складання речень зі слів у розбивку (на олівець лежить столі)___________________
__________
_____________________________________________________________________________
14.2 Складання речень за опорними словами (Сонце, Дерева, Птахи )__________
_____________________________________________________________________________
14.3 Вставить пропущені прийменники:
Білка живе дуплі ______________________________________________________
Зайчик живе ялинкою ____________________________________________________
Дятел стучить дереву _____________________________________________________
15. обстеження граматичної сторони мовлення.
Словозміна.
15.1 Утворення форм, називного та родового відмінка множини іменника:
міст ______________________________ відро ________________________________
лім _______________________________ птах ________________________________
стіл _______________________________ вухо__________________________________
15.2 Погодження прикметників із іменниками
синій олівець _____________________ червоний флажок _____________________
синя машина _______________________ червона зірка _______________________
синє плаття ________________________ червоне сонечко ____________________
15.3 узгодження з числівниками «2»і «5»
сни ___________________ 2 ______________________ 5 _______________________
вухо ___________________ 2 ______________________ 5 ________________________
ручка _________________ 2 ______________________ 5 ________________________
Словотворення.
15.4 утворення зменшувально-пестливих форм іменників
стіл ______________________ бджола___________________ рука_________________
гриб ______________________ стіл____________________ вікно_________________
каша з рису______________________ сумка з кожи__________________________
сік з клюкви_____________________ стакан з скла________________________
16. Обстеження словника.
16.1 Назвати загальним словом:
Дівчинка, мама, тато, брат __________________________________________________
автобус, електричка, трамвай, літак _______________________________________
літо, осінь, весна, зима ____________________________________________________
16.2 Назвати дитинчат тварин і птахів:
у слона___________________________ у свині_______________________________
у качки ___________________________ у білки________________________________
16.3 Назвати дії предметів:
тряпкою _________________________ пилососом_____________________________
ручкою __________________________пензликом _____________________________
16.4 Назвати предмет за описом:
довгий хобот___________________ довгі вуха___________________________
16.5 Підібрати визначення до слова лисиця:_______________________________________
16.6 Підібрати синоніми до слів:
друг- __________________ сумний-________________ сяяти-_______________
16.7 Підібрать антоними до слів:
сум _____________________________ зло _________________________________
забути _____________________________червоніти______________________________
високий ___________________________ хоробрий______________________________
16.8 підібрати спільнокореневі слова до слів:
сніг - ____________________________________________________________________
дождь - __________________________________________________________________
сад - _____________________________________________________________________
17. Обстеження фонетичної сторони мовлення:
С |
З
|
Ц |
С’ |
З’ |
Ш |
Ж |
Ч |
Щ |
Л |
Л’ |
Р |
Р’ |
К |
Г |
Х |
Я |
Е |
Є |
Ю |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18. обстеження фонематичної сторони мовлення:
18.1 Фонематичний слух:
С-З
|
С-Ш |
Ш-Ж |
Ж-З |
Ш-Щ |
Ц-С |
Ц-Т’ |
Ч-С |
Ч-Ц |
Л-Р |
дз.-глух. |
тв.-м’ягк. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18.2 Повторення:
та-да-та ___________________ да-та-та ___________________ ка-га-га _________________
кіт-гід-кіт________________________ тім-дім-дім_________________________________
18.3 Вимова слів складного складу:
машиніст ____________________________ акваріум________________________________
миліціонер ___________________________ рефрижератор_________________________
18.4 Фонематичний аналіз:
виділенння звука на фоні сліва; визначити, чи є звук «С» в словах:
дорога, сумка, лужа, маска, зайка, ніс _____________________________________________
______________________________________________________________________________
Визначити послідовність і кількість звуків у словах:
мак_______________________ рама__________________ стіл_________________________
визначити позицію звука «М» в словах:
мило______________________ лом__________________лампа_________________________
18.5 Фонематичний синтез. Назвати слова:
д-і-м _____________________ к-і-ш-к-а ___________________ ка-ч-ка _________________
18.6 Фонематичне уявлення. Назвати слова в яких:
3 ______________________ 4 ______________________ 5 ______________________ звуків
19Стан мовно-зорового аналізатора.
Поряд розташовані, графічно подібні: ___________________________________________
Правильне, неправильне написання букв _____________________________________________
накладені: ______________________________________________________________________
зашумлені: _____________________________________________________________________
недописані: ____________________________________________________________________
написані пунктиром: ____________________________________________________________
конструювання і реконстуювання букв: ___________________________________________
20. Результати обстеження писемного мовлення.
20.1 успішність письма до вступу на логопедичний пунк _____________
______________________________________________________________________________
20.2 порушення складової структури слова:
заміна |
пропуск |
нарощення |
переста- новка |
недописування |
виключення. слова
|
слит. напис. слів. |
розрив слова |
|||||
букв |
складів |
букв |
складів |
букв |
складів |
букв |
складів |
букв |
складів |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.3 Порушення структури речень:
пропуск складів |
злитне написання речень |
неправильне визначення кінця речення.
|
аграматизми |
|
|
|
|
20.4 Списування: ___________________________________________________________________
20.5 Слуховий диктант зв’язного текста: ________________________________________________
___________________________________________________________________________________
21. Результати обстеження читання.
21.1 успішність з читання до моменту зарахування на логопедичний пункт: _________
_____________________________________________________________________________
21.2 Техника читання: ______________________________________________________________
21.3 Вид читання:
побуквений |
По складам |
словесно-фразове |
вгадуюче |
|
|
|
|
|
|
|
|
21.4 Помилки:
заміна |
пропуски |
нарощування |
перестановка |
||||
букв |
складів |
букв |
складів |
букв |
складів |
букв |
складів |
21.5 розуміння прочитаного текста, переказ: _______________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
21.6 Відповіді на впитанняпо прочитаного: ____________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
21.7 Вміння узагальнювати, робити висновки _______________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
22. Психологічна характеристика дитини __________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
23. Логопедичне заключення _______________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________