Практична робота: Мовленнєва картка (обстеження дисграфії, дислексії)

Про матеріал
Практична робота: Мовленнєва картка (обстеження дисграфії, дислексії). Практичні завдання для обстеження молодших школярів
Перегляд файлу

Мовленнєва картка

(обстеження дисграфії, дислексії)

 

 

1.Призвіще , ім’я ______________________________________________________________

   вік ___________________________ клас ___________________________________

2. Дата зарахування на логопедичний пункт ____________________________________

3. Домашня адреса ___________________________________________________________

4. Скарги  вчителя чи батьків ______________________________________________

5. Дані про  батьків: ______________________________________________________

    мати ______________________________________________________________________

    батько ______________________________________________________________________

6. Анамнез __________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

7. Слух ____________________ Зір ___________________ 

8. мовленнєве середовище : __________________________________________

    ___________________________________________________________________________

    Звертались  раніше до логопеду? _____________________________________________

    Як довго тривали заняття? __________________________________________________

    Их результат ______________________________________________________________

    Як  дитина відноситьсядо мовленнєвого  дефекту?_____________________________________

9. Загальне  звучання мовлення:

     темп ____________________________ голос ____________________________________

     зрозумілість_____________________ дихання_________________________________

10.Обстеження артикуляційного апарату:

    рухливість язика ___________________прикус________________________________

     будова піднебіння _______________________ зубів _________________________________

     стан під’язикової вуздечки____________________ губи _____________________

11.стан загальної моторики (координація рухів, стан дрібної мотори-

      ки, якою рукой працює дитина?) _______________________________

     __________________________________________________________________________

     __________________________________________________________________________

     __________________________________________________________________________

12. Обстеження розуміння мовлення:

     виконання інструкцій ____________________________________________________

     розуміння значення прийменників ______________________________________________

     розуміння числа ___________________ роду ______________ відмінка______________

13. Обстеження зв’язного мовлення.

    13.1 Складання розповіді по картинці ________________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

    13.2 Складання розповіді за  серією картинок ___________________________________

    __________________________________________________________________________

    __________________________________________________________________________

 

14.Обстеження фразового мовлення.          

 

 14.1 Складання речень зі слів у розбивку (на олівець лежить столі)___________________

__________

     _____________________________________________________________________________

     14.2 Складання речень за  опорними словами (Сонце, Дерева, Птахи )__________

     _____________________________________________________________________________

     14.3 Вставить пропущені прийменники:

            Білка живе       дуплі ______________________________________________________

            Зайчик живе        ялинкою ____________________________________________________

           Дятел стучить       дереву _____________________________________________________

15. обстеження граматичної сторони мовлення.   

     Словозміна.

     15.1 Утворення форм, називного та родового відмінка множини іменника:

             міст ______________________________ відро ________________________________

            лім _______________________________ птах ________________________________

            стіл _______________________________ вухо__________________________________

     15.2 Погодження прикметників із іменниками

             синій олівець _____________________ червоний флажок _____________________

             синя машина _______________________ червона зірка _______________________

             синє плаття ________________________ червоне сонечко ____________________

     15.3 узгодження з числівниками «2»і «5»

             сни ___________________ 2 ______________________ 5 _______________________

             вухо ___________________ 2 ______________________ 5 ________________________

             ручка _________________ 2 ______________________ 5 ________________________

     Словотворення.

     15.4 утворення зменшувально-пестливих форм іменників

             стіл ______________________ бджола___________________ рука_________________

             гриб ______________________ стіл____________________ вікно_________________

  1.      Утворення прикметників від іменників

каша з рису______________________ сумка з кожи__________________________

сік з клюкви_____________________ стакан з скла________________________

16. Обстеження  словника.

     16.1 Назвати загальним словом:

             Дівчинка, мама, тато, брат __________________________________________________

             автобус, електричка, трамвай, літак _______________________________________

             літо, осінь, весна, зима ____________________________________________________

      16.2 Назвати дитинчат тварин і птахів:

             у слона___________________________ у свині_______________________________

             у качки ___________________________  у білки________________________________

      16.3 Назвати дії предметів:

              тряпкою _________________________ пилососом_____________________________

              ручкою __________________________пензликом _____________________________

      16.4 Назвати предмет за описом:

              довгий хобот___________________ довгі вуха___________________________

      16.5 Підібрати визначення до слова лисиця:_______________________________________

      16.6 Підібрати  синоніми до слів:

              друг- __________________ сумний-________________ сяяти-_______________

      16.7 Підібрать антоними до слів:

             сум _____________________________ зло _________________________________

             забути _____________________________червоніти______________________________

             високий ___________________________ хоробрий______________________________

     16.8 підібрати спільнокореневі слова до слів:

             сніг - ____________________________________________________________________

             дождь - __________________________________________________________________

             сад - _____________________________________________________________________

17. Обстеження фонетичної сторони мовлення:

     

С

 З

 

 Ц

С’

З’

 Ш

 Ж

 Ч

 Щ

Л

 Л’

 Р

Р’

 К

 Г

 Х

 Я

 Е

Є

Ю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

18. обстеження фонематичної сторони мовлення:

      18.1 Фонематичний слух:

С-З

 

С-Ш

Ш-Ж

Ж-З

Ш-Щ

Ц-С

Ц-Т’

Ч-С

Ч-Ц

Л-Р

дз.-глух.

тв.-м’ягк.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      18.2 Повторення:

      та-да-та ___________________ да-та-та ___________________ ка-га-га _________________

      кіт-гід-кіт________________________ тім-дім-дім_________________________________

      18.3 Вимова слів складного складу:

       машиніст ____________________________ акваріум________________________________

       миліціонер ___________________________ рефрижератор_________________________

      18.4 Фонематичний аналіз:

       виділенння звука на фоні сліва; визначити, чи є звук «С» в словах:

       дорога, сумка, лужа, маска, зайка, ніс _____________________________________________

        ______________________________________________________________________________

Визначити послідовність і кількість звуків у словах:

       мак_______________________ рама__________________ стіл_________________________

       визначити позицію звука «М» в словах:

       мило______________________ лом__________________лампа_________________________

      18.5 Фонематичний синтез. Назвати слова:

       д-і-м _____________________ к-і-ш-к-а ___________________ ка-ч-ка _________________

      18.6 Фонематичне уявлення. Назвати слова в яких:

       3 ______________________ 4 ______________________ 5 ______________________ звуків   

19Стан мовно-зорового аналізатора.

      Поряд розташовані, графічно подібні: ___________________________________________     

      Правильне, неправильне написання букв _____________________________________________

      накладені: ______________________________________________________________________

      зашумлені: _____________________________________________________________________    

      недописані: ____________________________________________________________________

      написані пунктиром: ____________________________________________________________

конструювання і реконстуювання букв: ___________________________________________

20. Результати обстеження писемного мовлення.

     20.1 успішність письма до вступу на логопедичний пунк _____________

              ______________________________________________________________________________

 

   20.2 порушення складової структури слова:

 

 

    заміна

 

  пропуск

 

нарощення

 

    переста-

     новка

 

недописування

виключення.

слова

 

 

слит.

напис.

слів.

розрив

слова

букв

складів

букв

складів

букв

складів

букв

складів

букв

складів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      

    20.3 Порушення структури речень:

 

       пропуск   складів

злитне  написання

речень

неправильне визначення кінця речення.

 

 

      аграматизми

 

 

 

 

 

 

   20.4 Списування: ___________________________________________________________________

20.5 Слуховий диктант зв’язного текста: ________________________________________________

 ___________________________________________________________________________________

21. Результати обстеження читання.

     21.1 успішність з читання до моменту зарахування на логопедичний пункт: _________

              _____________________________________________________________________________

     21.2 Техника читання: ______________________________________________________________

     21.3 Вид читання:

        побуквений

         По складам

словесно-фразове

    вгадуюче

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   21.4 Помилки:

           заміна

          пропуски

           нарощування

          перестановка

    букв

   складів

     букв

 складів

   букв

 складів

    букв

  складів

 

    21.5 розуміння прочитаного текста, переказ: _______________________________________

            _______________________________________________________________________________

            _______________________________________________________________________________

   21.6 Відповіді на впитанняпо прочитаного: ____________________________________________

           _______________________________________________________________________________

           _______________________________________________________________________________

   21.7 Вміння узагальнювати, робити висновки _______________________________________________

           _______________________________________________________________________________

           _______________________________________________________________________________

22. Психологічна характеристика дитини __________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

23. Логопедичне заключення _______________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________    

      __________________________________________________________________________________

      __________________________________________________________________________________

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Степанова Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
22 листопада 2021
Переглядів
6442
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку