Тема:Що із загубленого не повертається за твором А. Костецького «Бюро знахідок»
Мета: удосконалювати навички читання віршованих творів, формувати уміння працювати над текстом, вникати в його зміст, збагачувати активний словник учнів, розвивати уяву, фантазію. З'ясувати важливість морально-етичних проблем, які вирішує у своїй поезії А. Костецький; формувати вміння визначати важливі питання твору та підтверджувати їх текстом; сприяти вихованню високої людської моральності кожної особистості.
Тип уроку: комбінований з інноваційними комп'ютерними технологіями
Метод ведення: словесно - презентаційний
Обладнання: А. Костецький «Бюро знахідок», мультимедійна презентація, мікрофон.
Організація класу. Як приємно вранці зустрічати друзів, Бачити обличчя радісні такі. І тоді на серці виграє веселка. Настрій веселковий лине цілий день!Любі мої друзі, як приємно, що все гаразд, що ми всі знову разом — усміхнені та бадьорі. А чи завжди так буває?Павленко Вікторія Миколаївнаppt_xxshearppt_x
Організація класу. Веселкою серденько грає, Про друзів та старших дбає, Менших за себе не ображає Та вчасно і в строк Упевнено робить свій крок.3-В на урок. Які ж сім “В” на кожен день у 3-В?вихованіввічливівмілівеселівинахідливівірнівеликодушніПавленко Вікторія Миколаївнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Організація класу. Але щоб потрапити туди, нам потрібно прочитати прислів'я, ідучи за цифровими підказками.2 чисту 6 спати 3 совість1 Хто 4 має - 7 лягає 5 спокійно. Як ви розумієте це прислів'я? Чи завжди ви лягаєте спокійно спати?ХТО ЧИСТУ СОВІСТЬ МАЄ - СПОКІЙНО СПАТИ ЛЯГАЄПавленко Вікторія Миколаївна
Колективне опрацювання вірша. Читання по частинах. Розкажіть, які незвичайні речі зберігаються тут? Хто їх може загубити?Яку знахідку не можна повернути? 3 яким закликом звертається господар до людей?Павленко Вікторія Миколаївнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Колективне опрацювання вірша. Читання по частинах. Що загубив хлопчик на цій ілюстрації?Як можна назвати хлопчика, який загубив сам себе?Що загубив хлопець, який заліз у тролейбус?Павленко Вікторія Миколаївнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Робота в групах (2б.)Складіть прислів’я. Визначте, до якої з частин воно відноситься. Хто перший приходить, тому багато годять.(1)Совість як хом’ячок, або спить, або гризе(2)Загубив-не плач, а знайшов-не радій.(3)Згаяного часу і конем не здоженеш.(4)Чемному скрізь двері відкриваються.(5)Павленко Вікторія Миколаївнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Вправи для розвитку швидкості читання. Гра «Чи були такі речення у вірші» «Я все покажу вам, що є на полицях.» «Боюся, що й місця не вистачить в нас...»« Гадаю,він швидко до нас завітає»«І все, що вам треба – скоріше тягніть»« Отут перед вами загублена повість.» Павленко Вікторія Миколаївна
Підсумок уроку. Ви сьогодні ще раз переконалися, що твори А. Костецького надзвичайно чудові, повчальні. Я сподіваюсь, вони вас зацікавили. Чого хотів він нас навчити?Як ви вважаєте, якою була мета в поета, коли він створював цей вірш?Павленко Вікторія Миколаївнаstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type