В презентації розглянуто види односкладних речень. Використано інтерактивні: інтерактивна вправа «Мозковий штурм», сугестопедичний
метод (використання музичних творів) та наочні методи: робота з таблицею, картками, ілюстраціями.
Творче спостереження Обережно ступаю по шерхкій гамі осінніх кольорів. Я не бачу її. жовто-зеленим світом, іду під синім-синім небом. Тільки під ногами пісок рипить. Стежку листя притрусило. про скороминущість життя. Зачарований Тиша стоїть навколо. Уважно слухаю мудру мову осіннього листя Якось увечері йду я від знайомих лісом.
Вправа 158 1. Для добрих друзів відкриваю дім і маю серцю щиру насолоду (А. Малишко). 2. Не шукай правди в других, коли в тебе її нема (Нар. тв.). 3. За правду, браття, єднайтесь щиро (Леся Українка). 4. Не плач, не плач, Марусенько, не плач, не журися…(Нар. тв). 5. Поклич мене. Я по тонкім льоду до тебе знов дорогу віднайду (С. Пушик). 6. Давай до ставу підемо… Там вишні порозцвітали (Є.Гуцало).
Самостійна робота Підкреслити присудок в односкладному реченні, визначити спосіб морфологічного вираження в них головного члена речення (особу, час дієслова). Згадую давнії дні, згадую давні розмови. По моїй країні милій мова дивная дзвенить. Країну сонячну мою люблю високою любов’ю. Не вмістити слів скарбницю в товстелезнім словнику. Разом ходімо в майбутнє. Погуляю понад морем та розважу своє горе. Буду я навчатись мови золотої. Сади свій сад, плекай свої надії.
Картка самооцінювання Прізвище, ім’я учня ________________ Дата _____ Клас ____ Загальна кількість балів Оцініть свою роботу на уроці Я навчився визначати означено-особове речення Я зрозумів, які речення є означено-особовими Я зрозумів, чим відрізняється односкладне речення від двоскладного Я давав відповіді на запитання Я брав активну участь у роботі на уроці Оцінка Критерій