Поясни!Скласти речення із стійкими порівняннями. Як намальований;Біжить, як посолений;Став, як укопаний;Бігає, як ошпарений. Опустив крила, як обскубана курка;Як мішком з-за рогу прибитий. Які дієприкметники вжиті в даних виразах? Скласти речення зі стійкими порівняннями. Дослідіть, що більшість використаних дієприкметників пасивного стану.
товаришуємо з підручником{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Вже заволочене серпанком сіреньким небо. Блискавками небо перевито. Золотом налитий вітер вересневий. А у річці скаламучена вода. Покрите інеєм осіннє море. Серце і досі ще сповнене грому. Вже заволочено серпанком сіреньким небо. Блискавками небо перевите. Золотом налито вітер вересневий. А у річці скаламучено воду. Покрито інеєм осіннє море. Серце і досі ще сповнено грому. Прочитати. У якій з колонок подано речення, до складу яких входять пасивні дієприкметники, у якій – речення з безособовими дієслівними формами на –но, -то? Якими членами речення є такі дієслівні форми?
Вибірковий диктант Виписати безособові дієслівні форми на –но, -то. Усе на світі створено мозолями. Хоч голову зломлено, зате з доброго коня. То не при нас писано. Вітром підбито, морозом підшито. Небом покрито, вітром обнесено. Попрочищено, попромітено, наче й каші не їдено. Не випхано, так виведено. За планом посіяно, а в полі й не орано. Не кожному однаково дано: одному сито, а другому – решето. Сказано: велика птиця – горобець! І злодія не було, а батька вкрадено. Народна творчість.
Синтаксичний практикум. Переписати, пасивні дієприкметники замінюючи на безособові форми на –но, -то. У записаних реченнях підкреслити граматичні основи. А дорога сповнена чудес. І хуртовиною розкидана отара. А у піску загублені сліди. Розлита блакить по снігах. В співи дні мої повиті. На жовтих стернищах розсипана солома. Та в мене вишитий рукав полатаний сім раз.