Презентація до уроку злітературного читання "І.Франко. Лисичка і Журавель."

Про матеріал

Тема. Іван Франко «Лисичка та Журавель»

Мета:

• вчити учнів виділяти в тексті дійових осіб, давати їм елементарну характеристику; спостерігати за структурою і сюжетом казки; визначати головну думку прочитаного;

• закріплювати вміння відтворювати зміст знайомих казок, правильно оцінювати поведінку персонажів; знаходити причинно – наслідкові зв'язки;

• формувати навички правильного і свідомого читання вголос і мовчки;

• розвивати пам'ять, мислення, увагу;

• виховувати чуйність, доброзичливість, гостинність, порядність.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Починається урок. Він незвичайний і цікавий. До нас гості завітали. Повернімось до гостей, Дружно скажем: - Добрий день! Зробимо в науку крок, Починаємо урок!

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Казки

Номер слайду 4

Мовленнєва розминка Скоромовка Лис малий і більший лис По гриби ходили в ліс. Заздрить білка в лісі лису – Лис лисички ніс із лісу.

Номер слайду 5

Чистомовка Жа-жа-жа – широка межа Жу-жу-жу – я туди біжу. Жі-жі-жі – журавель на межі. Же-же-же – журавель жабу стереже. Жи-жи-жи – журавлю допоможи. Жи-жи-жи – жабку подержи.

Номер слайду 6

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

Номер слайду 7

Казка «Лисичка і Журавель»

Номер слайду 8

Словникова робота призволяйся — пригощайся; облизня спіймавши — залишитися ні з чим; подружилися —потоваришували, заприятелювали; почастую- нагодую; не погордуй - спробуй; пісним голосом – тоненьким, сумним.

Номер слайду 9

вгощу запросини гостину призволяйся зазирати погордувати навстоячки випорожнити розгнівалася припрошує

Номер слайду 10

Гра «Осінній листочок» Як Журавель віддячив Лисичці? Чи щирими були її слова? Доведіть свою думку. Як Лисичка поводилась під час обіду зі своїм гостем? Чому Журавель так пригощав Лисичку? Чи залишилися герої казки друзями?

Номер слайду 11

Гра «Упізнай за рисою характеру» (робота в парах) нещирість підступність винахідливість ЛИСИЦЯ доброта ЖУРАВЕЛЬ щирість улесливість чемність ввічливість

Номер слайду 12

Вибіркове читання Знайдіть у тексті і прочитайте опис до наступного фрагменту казки

Номер слайду 13

«Склади прислів’я» (робота в групах) Наварив каші, не вміла подавати. Їж сама, мила, тепер їж. Як посолиш, то не жалій масла. Сама собі зварила, не звариш Уміла варити та коли таке зварила. Зварив кашу, так і їстимеш. З ними каші сама і поїм.

Номер слайду 14

Гра «Відритий мікрофон»

Номер слайду 15

Номер слайду 16

До зустрічі

ppt
Додано
30 листопада 2018
Переглядів
2413
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку