Презентація. Гамлет як світова метафора вибору

Про матеріал

Презентація до уроку "Гамлет як світова метафора вибору"

Можливе використання: 8 клас: як урок виразного читання монологу Гамлета або урок розвитку зв'язного мовлення з компаративним аналізом творів, запропонованих нижче за вибором учителя або учнів;

11 клас: як урок розвитку зв'язного мовлення та як урок узагальнення вивченого за курс світової літератури 8-11 класів. Такий урок пропоную провести після теми А.Камю «Чума» або після вивчення теми Е.Хемінгуей. У такому разі учитель акцентує увагу й на цих творах.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

як світова метафора вибору. У. Шекспір. Гамлет10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 2

 Цілий світ ним завойован: його перемоги міцніше перемог Наполеонів і Цезарів. Кожний день, як хвилі під час припливу, прибувають нові його піддані - й з кожним днем ширше й ширше становляться ці людські хвилі. (І. Тургенєв)10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 3

Символи10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 4

Вічні образи10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 5

Вічний образ літературні персонажі, які отримали багатократне втілення у мистецтві різних країн,різних епох і стали «знаками» культури:  Прометей, Федра, Дон Жуан, Гамлет, Дон Кіхот, Фауста ін. Далі10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 6

Вічне запитання?БУТИ ЧИ НЕ БУТИ?? 10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 7

Що робити?10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 8

Хто винен?10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 9

Бути чи не бути?10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 10

Леся Українка. Куди мені податись у просторі?10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 11

….і скувати рало,…кинутись туди, у пущу,І в диких нетрях пробивать дорогу?Чи, може, злинути орлицею високо…А що, коли те світло миттю згасне…А що, коли не стане в мене сили…Візьми мене з собою, линьмо разом!10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 12

Б. Пастернак. ГАМЛЕТ Что случится на моем веку. На меня наставлен сумрак ночи. Тысячью биноклей на оси. Я люблю твой замысел упрямый. И играть согласен эту роль. Но сейчас идет другая драма,И на этот раз меня уволь. Но продуман распорядок действий,И неотвратим конец пути. Я один, все тонет в фарисействе. Жизнь прожить - не поле перейти. 10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 13

В. Висоцький10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 14

Мой Гамлет. Я только малость объясню в стихе,Был терпелив к насилью слов и книжек. А тайный взгляд, когда он зол и горек,Умел скрывать, воспитанный шутом. Но отказался я от дележа. Наград, добычи, славы, привилегий: Возненавидел и борзых, и гончих. Я видел: наши игры с каждым днем. Все больше походили на бесчинства. Я отмывался от дневного свинства. Я прозревал, глупея с каждым днем,Не нравился мне век, и люди в нем. А мы все ставим каверзный ответ. И не находим нужного вопроса.10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 15

А. Камю, Е. Хемінгуей. Боротись, навіть тоді, коли зло вічне, любов до людей, діяльність для людей змусить зло відступити Боротись, навіть тоді, коли доля чи ворог залишить тебе без «риби», але залишиться повага до себе – гідність знищити неможливо10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 16

Проблема вибору. Насилля ? Боротьба ?Життя ?Творчість ?Свобода ?Гуманізм ?10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 17

Спільне10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 18

Різні шляхи вирішення10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 19

Висновок. У всі часи питання Гамлета поставало перед людьми. Вибрати шлях може тільки сама людина. Відповіддю найчастіше є – БУТИБути Людиною, боротись зі злом, любити людей, діяти, не йти на зговір зі своєю совістю. Отже, запитання вічного образу Гамлета є також вічним10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 20

Вічне запитання. Бути чи не бути? Запитання, яке багатократно повторюється у різних видах мистецтва у різні часи й у різних країнах10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 21

Літературний міні-диктант. Літературний процес – це…«Вічний образ» - це…«Вічними образами» є…Метафора – це…Символ – це…10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 22

Домашнє завданняа) написати есе «Проблема вибору: перезавантаження, ХХІ століття.» (на вибір);б) створити свій оригінальний твір з даної теми; (Приклад) текств) відеопрезентація та озвучення одного з віршів Шекспіра.10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

Номер слайду 23

Приклад виконаного домашнього завдання. Шукайло Владислав, учень 10 класу Троянської ЗШ, тепер студент філологічного факультету, відділення журналістики. Бути чи не бути ?Що благородніше? Жити й далі так: Вбивати природу і не чути,І не бачити цей знак?Антропогенний вплив міняє світ,Дихати стає нам важче,Проживаємо все менший вік. Ну що, хіба так краще ?Звихнувся час... зло в нас прогресує,Використовуємо весь земний запас,І ніхто й не думає, що людство деградує. Живемо лише сьогодні й для нас. Зупинись, людино, послухай спів пташок,Подивись на їхню вроду. Світе, та ти з розуму зійшов!?Людство, не вбивай природу!10.05.2018 Бак Світлана Костянтинівна

pptx
Додано
3 лютого 2019
Переглядів
1725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку