2 березня о 18:00Вебінар: Як казка допомагає навчати образотворчому мистецтву учнів 5-7 класів

Презентація "Групи слів за значенням: синоніми, антоніми, омоніми"

Про матеріал
Єдиним, на мою думку, найефективнішим засобом досягнення мети є інноваційні технології навчання. Бо, саме, цей підхід сприяє розвитку творчої особистості. Основна мета, що лягає в основу інноваційних технологій навчання- створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності кожного учня.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Уважно подивіться на чарівне дзеркало, яке буде супроводжувати вас під час подорожі.

Номер слайду 6

А ось і наша перешкода на шляху. Хто це?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Розподільний диктант Згрупуйте синоніми у дві колонки: 1) стилістично нейтральні; 2) стилістично забарвлені. Здобуток — досягнення, завоювання; розуміти — осягати, мети­кувати; іти — ступати, прямувати; площа — майдан; процент — від­соток; стислий — короткий; аплодисменти — оплески; оскільки — тому що, через те що; шеф — керівник; століття — сторіччя; відомий — видатний; тільки — лише; атлет — силач; змагання — чемпіонат. ► 3 одним зі слів складіть речення.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Відгадати загадки, виписати антоніми, дати їм визначення. 1. Білі мухи налетіли, чорну землю густо вкрили. 2. Влітку наїдається, а взимку висипається. 3. Вдень по небу гуля, а вночі спочиває.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Лінгвістична задача Якось на гуртку образотворчого мистецтва вчитель загадав дітям намалювати з пам’яті предмети: учням першого ряду – лисичку; другого – косу; третього – лавку. Стежачи за роботою, виявив, що діти малюють різні предмети. Чому так трапилося?Скільки було членів гуртка, якщо кожен з них намалював своє. Що, зрештою, вони намалювали?

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Бажаю успіхів у навчанні

ppt
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
167
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку