Презентація "Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі"

Про матеріал
Презентація "Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі" Розкриття питання створення інклюзивного середовища в загальноосвітній школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Інклюзивна освіта в загальноосвітній школі

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Основні терміни Інтеграція - зусилля, спрямовані на введення дітей з особливими освітніми потребами у регулярний освітній простірІнклюзія - пристосування закладу освіти та їх загальної освітньої філософії та політики до потреб усіх дітей

Номер слайду 4

Інклюзивне навчання- система освітніх послуг, що полягає у забезпеченні основного права дитини на освіту та права навчатися за місцем проживання, незалежно від стану здоров’я, в умовах загальноосвітнього навчального закладу

Номер слайду 5

Інклюзивна школаІнклюзивна школа – це заклад освіти, що відкритий для навчання всіх дітей, незалежно від їхніх фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних, мовних чи інших особливостей. Цей заклад забезпечує безбар’єрне фізичне середовище, адаптує навчальні програми та плани, методи й форми навчання. 5

Номер слайду 6

Вправа «За і проти»1. Діти з особливими освітніми потребами (ООП), мають бути ізольовані від інших дітей під час навчання.2. Дитина з ООП має право навчатися у звичайній загальноосвітній школі.3. Статус дитини з ООП має бути відомий лише медичному працівнику школи.4. Вчитель має право відмовитися від навчання дитини з ООП.5. Ставлення до дітей з ООП та інших дітей має бути однаковим. 6. Батьки дітей з ООП зобов’язані віддавати на навчання свою дитину у спеціалізований навчальний заклад.7. Діти з ООП обмежені у спілкування зі своїми ровесниками.8. Вчителі і учні мають право знати про статус дитини з ООП.

Номер слайду 7

Масова освіта Спеціальнаосвіта «Звичайна» дитина. Педагоги. Масові школи. Круглі стовпчики для круглих отворів Дитина з порушеннями психофізичного розвитку. Спеціальні педагоги Спеціальні школи. Квадратні стовпчики для квадратних отворів

Номер слайду 8

Інклюзивна освіта. Всі діти різніВсі діти можуть навчатися. Діти мають різні здібності, стан здоров'я, соціальний рівень сім'ї тощо. Адаптація системи до потреб дитини

Номер слайду 9

Співвідношення за нозологіями у інклюзивних класах7

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Корекційно-навчальний простір інклюзивної освіти

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Для дітей з особливими потребами. Для батьків. Можливість здобуття якісної освіти. Можливість реалізації своїх потреб. Можливість спілкування. Працевлаштування Забезпечення особливих освітніх потреб. Підвищення самооцінки

Номер слайду 15

Шкільна команда розвиває

Номер слайду 16

- забезпечення навчально-виховного процесу дитини з ООП;- виконання ролі координатора в процесі розробки ІПР та у визначенні кінцевих цілей навчання;- інформування учасників ППК про результати педагогічної оцінки дитини, її сильні сторони та потреби;- надання рекомендацій педагогічним працівникам щодо технологій, що показали ефективність в навчально-виховному процесі дитини;- контроль за наданням психолого-педагогічної допомоги дитині з ООП, згідно з ІПР;- визначення спільно з педагогічними працівниками рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР, на початку кожного півріччя;- створення належної моральної атмосфери взаємин в класі (вчитель/вихователь-дитина, дитина-дитина і т.д.);- консультування батьків (законних представників) про стан засвоєння навчальної програми дитиною з ООПОбов’язки вчителя

Номер слайду 17

- допомога в організації навчально-виховного процесу дитини з ООП, - оцінка спільно з вчителем рівня досягнення кінцевих цілей навчання, передбачених ІПР; - підготовка інформації для учасників засідання ППК за результатами спостереження за дитиною щодо її індивідуальних особливостей, інтересів та потреб;- консультативна допомога батькам (законним представникам), педагогічним працівникам. Обов’язки асистента вчителя

Номер слайду 18

Завдання спільної діяльності закладу та сім'ї полягають у наступному:

Номер слайду 19

Ресурсна кімната— це окремий, спеціально облаштований простір для дітей з особливими освітніми потребами, де вони можуть навчатися за індивідуальним планом розвитку, а також додатковий інструмент для психологічної та фізичної адаптації дітей з особливими потребами

Номер слайду 20

Усе оснащення ресурсного простору має відповідати основним потребам розвитку дитини, як наприклад, зазначений нижче перелік устаткування розділений на наступні категорії: зона групової роботи та зустрічей, зона фізичного розвантаження, зона індивідуальної роботи та творчості, зона психологічного розвантаження. Зона релаксаціх (сенсорна кімната)

Номер слайду 21

Характеристика СДУГ Гіперактивність — органічне ураження мозку, а не погане виховання. СДУГ — неврологічно-поведінковий розлад розвитку, що починається в дитячому віці. Симптоми — труднощі концентрації уваги, гіперактивність, імпульсивність.

Номер слайду 22

Причини СДУГДо причин СДУГ належать:ускладнення під час вагітності та пологів у матері;виснажливі соматичні захворювання — діатез, диспепсія;фізичні та психічні травми;спадкова схильність;соціально-психологічні чинники — несприятливі умови у родині, надмірна вимогливість та суворість батьків, їхня жорстокість та непослідовність у вихованні;реакція на заборону бігати, стрибати, лазити тощо.

Номер слайду 23

Якщо у д. ИТИНИ наявні хоча б шість З нищезазначених симптомів, можна припустити, що це прояви гіперактивності. Утім, зауважимо: діагноз СДУГ може поставити лише лікар на основі спеціальної діагностики.

Номер слайду 24

МУЛЬТФІЛЬМИ, ФІЛЬМИ, КНИГИМультфільм «Каструлька Анатоля»Мультфільм «Подарунок»Мультфільм «Тамара»Фільм «Темпл Грандін»Фільм «Чудо»Інклюзивна серія книг для дітей «Живи і вчись» від видавництва Ранок: «Я все зможу», «У мене порушення слуху», «У мого брата аутизм»Олег Романчук «Соловейко з одним крилом» (казка). Особливі (2019 р. С Венсан Кассель)

pptx
Додано
26 серпня 2021
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку