Презентація створена до інтегрованого уроку позакласного читання. Урок розроблено з використанням творів і автобіографічних відомостей В. О. Сухомлинського
Урок позакласного читання 3 клас. Автор: Полонська Л. М. вчитель початкових класів Гайворонського НВО № 1 «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів»
Номер слайду 2
І- ланка(група) ІІ – ланка (група) ІІІ- ланка (група)100-99= 20-16= 8:4=24-20= 20:4= 9:3=5+2= 40:5= 3 *2=10-2= 5+5= 16:2=5*2+1= 6*2+1= 6*2=6*2= 2*7= 3*6=8*2= 5*3= 7*3=2*9= 2*9= 4*5+2=3*7= 4*5= 6*4-1=8*3= 4*6-2= 3*7+1= 5*5=Розв’яжіть приклади і відгадаєте ключове слово теми уроку…
Номер слайду 3
Казка - це свіжий вітер, що роздмухує вогник дитячої думки і мови. В. О. Сухомлинський. Тема:
Номер слайду 4
Продовжте речення…Вірші складає …Казки вигадує…Прозу створює…Байки каже…Народне оповідання про незвичайні, часом фантастичні події це …. Зачин, основна частина і кінцівка…На які види поділяються казки?
Номер слайду 5
«Пан Коцький», «Лисиця та журавель», «Мудра дівчина», «Пані Метелиця», «Попелюшка», «Про Жар-птицю та вовка», «Про правду та кривду». Розкладіть на різновиди: фантастичні, про тварин, побутові.
Номер слайду 6
Фантастичні: Пані Метелиця. Попелюшка. Побутові: Мудра дівчина. Про правду і кривду. Про звірів: Пан Коцький. Лисиця та Журавель. Про жар птицю та Вовка
Номер слайду 7
Наша подорож буде проходити в різних куточках нашої країни. В місті Києві ми відвідаємо студію “Інформаційна”, в місті Гайворон - “Театральну” та “Творчу”.
Номер слайду 8
Перша студія “ Інформаційна”
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Мовна розминка: Склади с. 4 Піраміда слівскоромовка
Номер слайду 14
Зимового ранку пішла маленька Яринка до саду. Надворі був великий мороз. Ніде не видно пташок. Навіть горобців немає.— Де ж горобці поховалися?— подумала Яринка. Прийшла до хати, стала під стріхою. Почула, як там зацвірінчав горобець. А потім на землю впали крижані крапельки, мов маленьке намисто.— Що воно таке? — подумала Яринка.І здогадалася: це горобці плачуть від холоду, горобині сльози замерзають і падають додолу крижаним намистом. Бідні горобчики! Це горобці плачуть від холоду.
Номер слайду 15
1. А якби події відбувалися влітку, як могли розвиватися події?2. Кому крім горобчиків потрібна допомога? Придумайте продовження…3. Прочитайте текст пропускаючи прикметники…4. Про що можуть просити горобчики взимку… 5. Щоб ви зробили на місці дівчинки далі…Поміркуйте і дайте відповіді…
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Фізкультхвилинка.
Номер слайду 18
Слідуюча студія « Театральна»Лялькова вистава«Як їжачок до зими готувався».
Номер слайду 19
А якби Їжачок не знайшов собі друга? Яке б могло бути продовження казки…
Номер слайду 20
Ка_ка казочка. Складіть речення зі словом : І ланка – розповідне, ІІ – питальне, ІІІ -окличне. Доберіть спільнокореневі слова до: казка.
Номер слайду 21
Наступна студія “Творча”
Номер слайду 22
- Я люблю читати казки, тому що…, Наступний урок позакласного читання проведемо за темою «Майстер веселого цеху — Грицько Бойко». В класному куточку обираємо завдання ( за бажанням)
Номер слайду 23
Якби не казка, хто б і знав,Що стільки є чудес на світі.І хто б завісу відкривав. У світ, в якому грають діти. Дякуємо всім! До нових зустрічей у світі чарівних і неповторних казок під голубим небом.