Типові формулювання навчальної мети:- навчити, дати уявлення, пояснити, розповісти, розкрити … - познайомити з інформацією, умовами тощо… - проконтролювати засвоєння певних (таких) вмінь та навичок, вивчених на попередніх заняттях…- сформувати (закріпити) певні (такі) навички та вміння… по даному матеріалу (на матеріалі цього заняття)…- розширити або/і поглибити (збагатити) знання (конкретно названі)…- узагальнити знання…
Типові формулювання розвивальної мети:- розвинути (розкрити) здібності, уяву, пам’ять, увагу…- розвивати почуття (кольору, світу…)- формувати практичні навички та вміння… - удосконалювати вміння та навички… - забезпечити в ході заняття (розвиток мови вихованців, поповнення словникового запасу, оволодіння…)
Типові формулювання виховної мети:- виховання мотивів навчання (цікавість, активність)- виховувати почуття…- прищеплювати… - сприяти в ході заняття вихованню певних (таких) якостей (понять)…- виховання патріотизму…- викликати інтерес до інформації, умов взаємодії…- залучити, заохотити, зміцнити інтерес…
Усвідомте!Сприяють успіху заняття:• добре знання педагогом матеріалу;• продуманий план заняття;• почуття «фізичної» розкутості, свободи;• правильний вибір методів та прийомів навчання; їх різноманітність; цікавість викладу;• емоційне ставлення педагога до матеріалу, що викладається; багатство інтонацій, виразна міміка, образна жестикуляція;• виражена зацікавленість педагога в успіхах своїх вихованців.