МОДЕЛЬ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПДЮ Мета: становлення громадянина-патріота України Принципи: демократії і гуманізації; органічної єдності національного і загальнолюдського; природо та культуро відповідності; гармонізації родинного і суспільного виховання; неперервності і наступності. Навчальна діяльність, організація соціальної практики. Музейна педагогіка. ДЮА “ІСТР”, штаб “Бригантина”, клуб “Джура”Туристсько-краєзнавча та науково-дослідницька діяльність. Громадянське, екологічне та правове виховання. Формування здорового способу життя. Організація роботи власних ЗМІ та соціальних мереж, формування медіаграмотностіСоціальне партнерство з батьками, в/ч, громадськими організаціями. Робота над загальноміськими проектами РЕЗУЛЬТАТ:виховання особистості з високим рівнем національної свідомості;знання історії і культури власного народу, культурологічна й мистецька освіченість;толерантне відношення до людей та культур інших національностей; розвиток творчого потенціалу та набуття соціального досвіду Підхід до діяльності: особистісно орієнтований
Юнацька велосипедна Ліга. Популярними серед молоді міста сталивелосипедні марші;вело фестивалі та змагання;велосипедна олімпіада;відкриті майстер-класи;велосипедні екскурсії містом;краєзнавчі вело походи по рідному краю;віртуальні консультації з фахівцями;стрім-трансляції юнкорів-велосипедистів
Співпраця з військовими частинами Ізмаїльський прикордонний загін Навчально-тренувальний центр морської охоронивійськово-патріотична гра «Джура» узгодження туристських маршрутів організація екскурсій та «Дня відкритих дверей» волонтерські акції, зустрічі з учасниками АТО поповнення фондів музею Ду. Факція «Вінок пам’яті на хвилях Дунаю» проведення концертів для військовослужбовців вітання зі святами дітей військовослужбовців проведення розважальних та пізнавальних програм
Методи національно- патріотичного вихованнярефлексивно-експліцитний метод: усвідомлення свого внутрішнього світу (емоцій, почуттів, мотивів, цінностей, потреб, інтересів, прагнень)метод проектівситуативно-рольові ігринаративний (повчальна біографія відомої людини, героя)Форми роботимасові – колективні – індивідуальні прості – комплексні – складні
Модель випускника ПДЮ – громадянина-патріота. ФІЗИЧНИЙ ГАРТКОМУНІКАТИВНА ТОЛЕРАНТНІСТЬСОЦІАЛЬНА АДАПТОВАНІСТЬНАЦІОНАЛЬНАСАМОСВІДОМІСТЬЕКОЛОГІЧНАКУЛЬТУРАІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙПОТЕНЦІАЛДОПРОФЕСІЙНАПІДГОТОВКАДУХОВНО-ЕСТЕТИЧНИЙПОТЕНЦІАЛПАТРІОТ СВОГО ПАЛАЦУ, РОДИНИ, МІСТА,КРАЇНИГУМАНІСТ З ВИСОКИМИ МОРАЛЬНИМИ ЯКОСТЯМИ