Презентація «Місце туристсько-краєзнавчої та військово-патріотичної роботи в загальній моделі національно-патріотичного виховання Палацу дітей та юнацтва. Роль музеїв закладу по
«Місце туристсько-краєзнавчої та військово-патріотичної роботи в загальній моделі національно-патріотичного виховання Палацу дітей та юнацтва. Роль музеїв закладу позашкільної освіти у формуванні громадянина України»
Номер слайду 2
моя Землямоя Країнамій Краймоє містомій Палацмоя родина Я- ОСОБИСТІСТЬ, ПАТРІОТМодель формування патріота – процес становлення відповідальної особистості та формування духовно-моральних принципів
Номер слайду 3
МОДЕЛЬ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПДЮ Мета: становлення громадянина-патріота України Принципи: демократії і гуманізації; органічної єдності національного і загальнолюдського; природо та культуро відповідності; гармонізації родинного і суспільного виховання; неперервності і наступності. Навчальна діяльність, організація соціальної практики. Музейна педагогіка. ДЮА “ІСТР”, штаб “Бригантина”, клуб “Джура”Туристсько-краєзнавча та науково-дослідницька діяльність. Громадянське, екологічне та правове виховання. Формування здорового способу життя. Організація роботи власних ЗМІ та соціальних мереж, формування медіаграмотностіСоціальне партнерство з батьками, в/ч, громадськими організаціями. Робота над загальноміськими проектами РЕЗУЛЬТАТ:виховання особистості з високим рівнем національної свідомості;знання історії і культури власного народу, культурологічна й мистецька освіченість;толерантне відношення до людей та культур інших національностей; розвиток творчого потенціалу та набуття соціального досвіду Підхід до діяльності: особистісно орієнтований
Номер слайду 4
Науково-дослідницька діяльність. Організація волонтерського руху. Видавнича діяльність та співпраця з ЗМІКультурно-освітня діяльність. Комплектування музейних зібрань та фондів. Реставраційна робота. Експозиційна робота. Основні напрями роботи музеїв ПДЮ
Номер слайду 5
Традиційні форми роботи:зустрічі з випускниками різних поколінь, визначними людьми, ветеранами педагогічної праці та ІІ Світової війни;екскурсії (оглядові, тематичні,), виставки, лекції;вікторини, брейн-ринги;пошукові експедиції, походи;тематичні виставки.
Номер слайду 6
Інноваційні форми роботи: соціальні та науково-дослідницькі проекти;інтерактивне опитування;створення мультимедійних проектів за розділами експозицій музеїв та окремих тем, випуск буклетів;гра-квест; бінарні екскурсії.
Номер слайду 7
Проект «КОЗАЦЬКИМИ ШЛЯХАМИ»( 14 жовтня- День українського козацтва, Покрова Пресвятої Богородиці)
Номер слайду 8
1 тур «Рідний край, де ми живемо, Україною зовемо»
Номер слайду 9
2 тур «Різдвяні свята в Україні: традиції та особливості»
Кубок міста з техніки спортивного туризмутехніка водного туризму;техніка пішохідного туризму;техніка велосипедного туризму;змагання в закритих приміщеннях
Номер слайду 16
Юнацька велосипедна Ліга. Популярними серед молоді міста сталивелосипедні марші;вело фестивалі та змагання;велосипедна олімпіада;відкриті майстер-класи;велосипедні екскурсії містом;краєзнавчі вело походи по рідному краю;віртуальні консультації з фахівцями;стрім-трансляції юнкорів-велосипедистів
Номер слайду 17
Співпраця з військовими частинами Ізмаїльський прикордонний загін Навчально-тренувальний центр морської охоронивійськово-патріотична гра «Джура» узгодження туристських маршрутів організація екскурсій та «Дня відкритих дверей» волонтерські акції, зустрічі з учасниками АТО поповнення фондів музею Ду. Факція «Вінок пам’яті на хвилях Дунаю» проведення концертів для військовослужбовців вітання зі святами дітей військовослужбовців проведення розважальних та пізнавальних програм
Номер слайду 18
Технологічне забезпечення Ігрові технологіїІнтерактивні технологіїПроєктні технологіїПроблемно- пошукові технологіїНові інформаційні техгологіїОсобистісно-орієнтовані технологіїІнтегративні технології
Номер слайду 19
Інтегративні технології міждісциплінарні внутрішньої інтеграціїзовнішньої інтеграції