üдати поняття про обчислення площі фігур за допомогою палетки;ü навчитися користуватися нею для обчислення невеликих фігур;üрозв΄язувати задачі, пов΄язані з площею і периметром прямокутника;üрозвивати увагу;üвиховувати працездатність.
Задачі: дати поняття про обчислення площі фігур за допомогою палетки; навчитися користуватися нею для обчислення невеликих фігур; розв΄язувати задачі, пов΄язані з площею і периметром прямокутника; розвивати увагу; виховувати працездатність.
Номер слайду 3
Знайди помилки: 1 км = 100 м Р= (а+в):2 1 см = 10 мм Р=а·2+в·2 1 см = 10 мм Р=(а+в)· 2 S=а+в 1м=100дм S= а-в 1 м = 100см S=а·в 1кг=100г
Номер слайду 4
«Криголом». Для того, щоб добре працювали – нам допоможе алфавіт. Якими ми будемо сьогодні під час уроку? А – активні; Б – бадьорі; В – веселі; Г – гарні; Д – дружні.
Номер слайду 5
Що нам сьогодні допоможе у роботі? Розгадайте анаграми: К А Л Е Т А П Щ П А О Л М Е Р И Е Л Т Р
Номер слайду 6
У геометрії зустрічаються різні фігури:
Номер слайду 7
600 + 120 390 – 140 400 + 360 520 – 260 Добуток чисел 15 і 5 зменшити на 50 Знайти Ѕ хвилини. 4 роки – скільки місяців? 48 год. – скільки діб ? 9 т 6 ц : 8 ц = 22 грн. – 70 коп. = … грн … коп. Площа прямокутної ділянки 45 кв. см, довжина 5 см Скільки дорівнює ширина?
Номер слайду 8
Палетка прозора плівка , прозорий папір,розділена на однакові квадрати, площа яких дорівнює 1дмІ,1смІабо 1ммІ. Палетку накладають на фігуру, підраховують кількість повних квадратів (К) і кількість неповних квадратів (n), тоді площа фігури (S) дорівнює: S = K + n : 2 Якщо n непарне, то збільшити або зменшити на1.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Сторона квадрата 4 дм. Знайти Р і S. За допомогою палетки знайти площу:
Номер слайду 11
Сторони прямокутника 6смі 4см. Знайти Р і S. За допомогою палетки знайти площу.
Номер слайду 12
Самостійна робота С.103 №629 1 варіант – 1 приклад; 2 варіант - 2 приклад
Номер слайду 13
Домашнє завдання: «Криголом» ( Е, Ж, З, І, К) 2. с. 103 – 104 № 632,633.