Презентація " Обчислення площі за допогою палетки" 4 клас

Про матеріал

üдати поняття про обчислення площі фігур за допомогою палетки;ü навчитися користуватися нею для обчислення невеликих фігур;üрозв΄язувати задачі, пов΄язані з площею і периметром прямокутника;üрозвивати увагу;üвиховувати працездатність.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Обчислення площі фігури за допомогою палетки

Номер слайду 2

Задачі: дати поняття про обчислення площі фігур за допомогою палетки; навчитися користуватися нею для обчислення невеликих фігур; розв΄язувати задачі, пов΄язані з площею і периметром прямокутника; розвивати увагу; виховувати працездатність.

Номер слайду 3

Знайди помилки: 1 км = 100 м Р= (а+в):2 1 см = 10 мм Р=а·2+в·2 1 см = 10 мм Р=(а+в)· 2 S=а+в 1м=100дм S= а-в 1 м = 100см S=а·в 1кг=100г

Номер слайду 4

«Криголом». Для того, щоб добре працювали – нам допоможе алфавіт. Якими ми будемо сьогодні під час уроку? А – активні; Б – бадьорі; В – веселі; Г – гарні; Д – дружні.

Номер слайду 5

Що нам сьогодні допоможе у роботі? Розгадайте анаграми: К А Л Е Т А П Щ П А О Л М Е Р И Е Л Т Р

Номер слайду 6

У геометрії зустрічаються різні фігури:

Номер слайду 7

600 + 120 390 – 140 400 + 360 520 – 260   Добуток чисел 15 і 5 зменшити на 50 Знайти Ѕ хвилини. 4 роки – скільки місяців? 48 год. – скільки діб ? 9 т 6 ц : 8 ц = 22 грн. – 70 коп. = … грн … коп. Площа прямокутної ділянки 45 кв. см, довжина 5 см Скільки дорівнює ширина?

Номер слайду 8

Палетка прозора плівка , прозорий папір,розділена на однакові квадрати, площа яких дорівнює 1дмІ,1смІабо 1ммІ. Палетку накладають на фігуру, підраховують кількість повних квадратів (К) і кількість неповних квадратів (n), тоді площа фігури (S) дорівнює: S = K + n : 2 Якщо n непарне, то збільшити або зменшити на1.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Сторона квадрата 4 дм. Знайти Р і S. За допомогою палетки знайти площу:

Номер слайду 11

Сторони прямокутника 6смі 4см. Знайти Р і S. За допомогою палетки знайти площу.

Номер слайду 12

Самостійна робота С.103 №629 1 варіант – 1 приклад; 2 варіант - 2 приклад

Номер слайду 13

Домашнє завдання: «Криголом» ( Е, Ж, З, І, К) 2. с. 103 – 104 № 632,633.

Номер слайду 14

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Таран Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Земляная Ирина
    Цікаво і зрозуміло!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Математика, 4 клас, Майстер-класи
НУШ
Додано
3 липня 2018
Переглядів
15897
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку