Презентація "Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?»".

Про матеріал
Дана презентація створена для творчих, креативних вчителів, які прагнуть розвивати творчий потенціал учнів. В розробці використано різні форми роботи на різних етапах уроку. Завантажте та використовуйте для вашого уроку та задоволення..
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Олександра Савченко «Чи любиш ти читати журнали?».

Номер слайду 2

Вправа «Жабка і слоненятко». Тягнем губки аж до вушок,Як веселі скрекотушки. Можемо, як слоненята,Губки хоботом тримати.

Номер слайду 3

Чистомовка. Джміль на склянку з джемом сів,Гедзь до нього підлетів,І дзвінка пішла розмова. Першим гедзь промовив слово:„Що, солодкий джем із грушки?”„З'їм його я самотужки!”Джміль дзижчав, що було сили,Поки склянку не закрили.

Номер слайду 4

Скоромовка. Цвіркун цвіркоче цілий день. У цвіркуна п'ятсот пісень.

Номер слайду 5

Гра “Так чи ні?”Так Ні

Номер слайду 6

Вправа “Конструктор”.читає, той багато Хто знає. багато як Книга на жить. вчить, світі

Номер слайду 7

Вправа “Кмітливчики”. Життєрадісні жирафи. Узяли …. із шафи. Його жужмили і м'яли –Все одно не прочитали. журнал

Номер слайду 8

Журнал – друковане періодичне видання, тобто воно виходить друком з однією й тією самою назвою.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

“Плутанина”. ТОКМАЛЯЖЛІМДЬКОНВІРБАСКЛОООК

Номер слайду 11

Робота за підручником.с.39-41 Олександр Савченко“Чи любиш ти читати журнали?”

Номер слайду 12

Читання ланцюжком.

Номер слайду 13

Вправа “Ґронування “Джерело знань” ”. Джерело знаньрадіолюдителебаченнякнигикомп'ютер журналигазети

Номер слайду 14

Читання статті за частинами. План.1.5.2.4.3.

Номер слайду 15

“Незакінчене речення”На уроці ми познайомилися зі статтею …Найбільше мені сподобався журнал …Він мене вразив …Я хотів би передплачувати журнал …

Номер слайду 16

Домашнє завдання.с. 39-41 прочитати, підготувати розповідь про цікавий матеріал, прочитай в журналі.

pptx
Додано
8 жовтня 2019
Переглядів
1879
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку