Презентація "Практичні та лабораторні роботи на уроках математики"

Про матеріал
Застосування математичних знань на практиці, змінює відношення учнів до предмету, пробуджує інтерес до вивчення математики. Використання практичних робіт у викладанні математики допомагає вчителю зацікавити учнів, сформувати ситуацію успіху.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання практичних та лабораторнихробітна урокахматематики Федотова Ольга Григорівнавчитель математики. НКТЕЛ

Номер слайду 2

Для чого мені потрібна математика ?

Номер слайду 3

В. О. Сухомлинський наголошував, що виняткового значення слід надавати дослідницькому характеру розумової праці: спостерігаючи, думаючи, вивчаючи, зіставляючи діти знаходять істину або ж бачать, що для відкриття істини потрібні нові спостереження, потрібне читання, експериментування.

Номер слайду 4

ІНТЕРАКТИВНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯВисокий рівень засвоєння знань. Можливість проконтролювати рівень засвоєння знань учнів. Учитель має змогу розкритись як організатор, консультант. Партнерство між учителем і учнями та в учнівському колективіУчень і вчитель рівноправні суб’єкти навчання Розширюються пізнавальні можливості учня. Заохочуйте бажання дітей до оновлення, якщо ви хочете виховати в них риси нової людини

Номер слайду 5

Кругові та стовпчасті діаграми. Урок математики в 6 класі з використанням матеріалів«Зеленого пакету»Федотова Ольга Григорівна,вчитель математики, учитель вищої категоріїзагальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Новокаховської міської ради

Номер слайду 6

Крила потрібні лише тим, хто літає. Подумай, як живуть люди, що вони роблять, де вони?Затримайся і поміркуй, як зберегти навколишнє середовище?

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Рятуйте, шукайте Формулу очистки!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

І група . Зробити висновок про основні перешкоди, які заважають сортувати відходи згідно установлених правил.

Номер слайду 13

ІІ група. Зробити висновок як мешканці міста на власному досвіді відчули процес впровадження технології роздільного збору побутового сміття.

Номер слайду 14

ІІІ група. Проаналізувати рівень обізнаності опитаних про технологію роздільного збору побутових відходів. 

Номер слайду 15

ІV група. Проаналізувати відповіді на запитання. « Що б Ви хотіли знати про роздільне збирання відходів? »

Номер слайду 16

Підсумок уроку

Номер слайду 17

Практична робота з теми «Чотирикутники»

Номер слайду 18

Розумова праця на уроках математики – пробний камінь мислення. В. А. Сухомлинський. Епіграф уроку

Номер слайду 19

Скільки потрібно взяти плит квадратної форми з діагоналлю 0,5 м, щоб покрити ними двір площею 200 м2? Виконання вправзадача 14бали

Номер слайду 20

Готельний хол має форму трапеції з основами 20 м і 10 м і висотою 8 м. Знайдіть площу ковроліна, необхідного, щоб застелити цей холзадача 24бали

Номер слайду 21

Басейн має форму ромба. Довжина його діагоналей дорівнює 20 м і 16м. Яку площу займе цей басейн?задача 34бали

Номер слайду 22

Дискотеки проводитимуть на площадці, що має форму шестикутника, у якого рівні всі сторони й кути. Визначте градусну міру кожного кута цього шестикутника й площу танцювального залу, враховуючи те, що місце для танці вколо, вписане в цей шестикутник, радіус кола дорівнює 5 м, а сторона шестикутника 20 мзадача 44бали

Номер слайду 23

Математика – безмежна і різноманітна як світ, присутня і міститься в усьому. М. П. Яругін. Висновок

pptx
Додано
29 липня
Переглядів
72
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку