19 квітня о 18:00Вебінар: Екологічна свідомість: від теорії до практики, або як почати сортувати сміття та зіровейстити

Презентація«Прогресу без прогресії не буває»

Про матеріал

Дана презентація створена в як результат впровадження проектної діяльності на уроках математики в 9 класі.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проект Прогресу без прогресій не буває! Автор: Рябіченко О.В. Вчитель Олексіївської ЗОШ І-ІІІступенів Хотінської селищної ради Сумського району

Номер слайду 2

УЧАСНИКИ ПРОЕКТУ УЧНІ 9 КЛАСУ

Номер слайду 3

“Якщо говорити про математику, то її досягнення дедалі ширше застосовуються в найрізноманітніших галузях науки, техніки, економіки” Ю.О.Митропольський Девіз проекту

Номер слайду 4

Мета проекту Проект створено з метою перевірки якості засвоєння знань з теми ”Арифметична та геометрична прогресіі” Проект спрямований на застосування знань про прогресії для розв'язування життєвих задач та використання знань з суміжних дисциплін. Проект спрямований на створення ситуації успіху та розвиток навичок спілкування та співпраці.

Номер слайду 5

Ключове питання ЧИ Є ПРОГРЕСІЇ В ЖИТТІ? ТЕМАТИЧНІ ПИТАННЯ: Чи можна життя назвати прогресією? Звідки прийшла до нас прогресія? Де в нашому житті зустрічаються прогресії?

Номер слайду 6

План реалізації проекту Проект реалізовується у формі інтегрованого уроку та уроку -ділової гри. Учні класу діляться на 3 групи та отримують відповідні завдання.

Номер слайду 7

Результати роботи груп Створення учнівської публікації Створення учнівської презентації Створення учнівського web-сайту

Номер слайду 8

Для проведення уроків учнями розроблені наступні матеріали: Презентація “Арифметична та геометрична прогресії в задачах біології” Презентація “Арифметична та геометрична прогресії в задачах геометрії” Презентація “Звідки до нас прийшла прогресія” Дидактичні матеріали з теми (тест)

Номер слайду 9

Робота учнів у проекті оцінюється за відповідними критеріями для: учнівського бюлетеня учнівської презентації Учнівського веб-сайту

Номер слайду 10

ВИСНОВОК В ході проекту були створені учнівські продукти (презентація, бюлетень, веб-сайт); Учні навчилися працювати з інформацією в Інтернеті та друкованих виданнях; Співпрацюючи, групи робили відгуки на свою роботу та роботи інших; Опанували комп’ютерні технології; Досягли мети проекту та поставлених перед нами завдань.

Номер слайду 11

Корисно відвідати http://www.mon.gov.ua/ - офіційний сайт Міністерства освіти та науки України. http://www.iteach.com.ua – український сайт програми Intel «Навчання для майбутнього». http://www.iteach.ru — російський сайт програми Intel «Навчання для майбутнього» http://www.intel.com/education/teach - Intel® Teach

Номер слайду 12

ppt
Додано
22 лютого
Переглядів
64
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку