Презентація "Самоосвіта"

Про матеріал

Презинтація розглядає методику та техніку самоосвіти , андрагогіку як галузь педагогічної науки. що охоплює теоретичні і практичні проблеми освіти, навчання і виховання дорослих.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Формування готовності до безперервної освіти. Виконала Викладач зарубіжної літератури. ДНЗ «Пологівськиц ПЛ»Прокопенко М. В.

Номер слайду 2

Зміст презентації1. Безперервна освіта………………………….32. Самоосвіта……………………………….....83. Андрагогіка………………………………..164. Дистанційне навчання……………………..235. Література

Номер слайду 3

Безперервна освіта. Безперервна освіта — комплекс освітніх установ, що задовольняють прагнення людини до самоосвіти і розвитку протягом всього життя. Це навчання протягом усього життя.

Номер слайду 4

Головні документи Європейського Союзу щодо безперервної освіти. Резолюція Європейського Союзу з питання про безпе рервну професійну освіту від 5 липня 1989 року. Безперервна освітаЄвропейська стратегія зайнятості, прийнята в листо­паді 1997 року у ЛюксембурзіВисновки саміту Європейського Союзу з питання «про освіту протягом всього життя», що відбувся в Лісабоні в березні 2000 р.

Номер слайду 5

Безперервна освіта. Найзначніший документом, що визначає стратегію Євро­пейського Союзу в області безперервного освіті, є Меморан­дум про безперервну освіту Комісії Європейського Союзу: Нові базові знання і навички для всіх. Збільшення інвестицій в розвиток людських ресурсівІнноваційні методики навчання і вивчення. Нова система оцінки отриманої освіти. Розвиток наставництва і консультування. Наближення освіти до місця проживання

Номер слайду 6

Безперервна освіта. Цілі безперервної освіти

Номер слайду 7

Основні форми освіти. Безперервна освіта

Номер слайду 8

Самоосвіта - самостійний спосіб отримання знань в певній галузі науки, мистецтва, техніки, політичного життя, культури, ремесла. Самоосвіта

Номер слайду 9

Завдання самоосвіти. Самоосвіта

Номер слайду 10

Шляхи самоосвіти. Самоосвіта

Номер слайду 11

В сучасну епоху виникла нова ефективна форма самоосвіти з використанням комп'ютера та Інтернету - інтернет-самоосвіта. Можливості її надзвичайно широкі: Інтернет надає миттєвий доступ до величезного об'єму інформації. Але для багатьох цікавих розвивальних сайтів потрібне знання іноземної мови. Дуже важко знайти російські та українськи сайти подібної тематики. Самоосвіта

Номер слайду 12

Популярності набувають онлайн курси, які дозволяють дивитися відео-лекції відомих спеціалістів з різних галузей знань, перевіряти свої знання за допомогою тестування, спілкуватися з іншими студентами, викладачами. Однією з найвідоміших платформ у світі для онлайн-навчання є Coursera, хоча постійно з'являються все нові ресурси. Самоосвіта. Сайти з корисними лекціямиtheoryandpractice.ruhttp://univertv.ru/openstudy.org.uawww.lektorium.tv

Номер слайду 13

Сайти для самоосвіти. Самоосвіта

Номер слайду 14

Спостерігається тенденція до відкриття університетами та іншими навчальними закладами можливості доступу до навчання через Інтернет. Одним з перших відкрив доступ до своїх навчальних матеріалів для усіх охочих Массачусетський технологічний інститут - проект MIT Open. Course. Ware. Самоосвіта

Номер слайду 15

Методика та техніка самоосвіти. Самоосвіта

Номер слайду 16

Самоосвітня діяльність успішно здійснюється при наявності таких ознак: Самоосвіта

Номер слайду 17

Андрогогіка. Андрогогіка -  одна з назв галузі педагогічної науки, що охоплює теоретичні і практичні проблеми освіти, навчання і виховання дорослих

Номер слайду 18

Функції андрагогіки. Андрогогіка. Соціальна. АдаптивнаІнформаційна. Компенсаційна. Розвивальна

Номер слайду 19

Основні положення андрагогіки. Андрогогіка

Номер слайду 20

Основні принципи андрагогіки. Принцип пріоритетності самостійного навчання. Принцип спільної діяльностіПринцип використання наявного позитивного життєвого досвіду. Принцип коректування застарілого досвіду і особових установок. Принцип індивідуального підходу до навчання на основі особових потреб. Принцип елективності навчання. Андрогогіка

Номер слайду 21

Андрогогіка. Основні принципи андрагогіки. Принцип рефлективностіПринцип затребуваності результатів навчання практичною діяльністю Принцип актуалізації результатів навчання (використання на практиці)Принцип системності навчання. Принцип розвитку учня

Номер слайду 22

Для максимально ефективного досягнення цілей андрагогіки необхідне ділення дорослих по різних вікових категоріях (поколінням). Соціальна наука виділяє три вікові категорії: до 25 років, від 25 до 45 років, понад 45 років. Андрогогіка

Номер слайду 23

Дистанційне навчання -  сукупність сучасних технологій, що забезпечують доставку інформації в інтерактивному режимі за допомогою використання ІКТДистанційне навчання

Номер слайду 24

Дистанційне навчання{EB344 D84-9 AFB-497 E-A393-DC336 BA19 D2 E}Категорія користувача Інтереси Студент (той, хто навчається)Підвищення певного рівня знань, самовдосконалення та ін. Викладач (той, хто навчає)Забезпечення методичного комплексу по дисциплінам, проведення контролю знань Адміністрація (керівництво і служба декана)Контроль за процесом и своєчасністю сдачі всіх форм оцінки знань, проведення статистичного аналізу. Технічна служба. Підтримка безперебійної роботи технічних, мережевих і програмних засобів Зовнішній читач. Отримання інформації, яка знаходить у відкритому доступі.

Номер слайду 25

Дистанційне навчання

Номер слайду 26

Дистанційне навчання

Номер слайду 27

Література. Владиславлев А. П. Непрерывное образование. Проблемы и перспективы. – М.: Педагогика, 1978. – С.6-23. Змеев С. И. Андрагогика: Становление и пути развития // Педагогика. — 1995. – № 2. Змеев С. И. Основы андрагогики: Учебное пособие для вузов. – М.: КАРО, 1999. – С.39-58. Змеев С. И. Технология обучения взрослых. — М., 2002. Макарова М. В. Електронна комерція: Посібник для студентів вищих навчальних закладів. – К.: Видавничий центр ”Академія”, 2002р. – 272с., С.140 Маслов В. И. Теория и методика непрерывного повышения квалификации руководителей школы: Учебное пособие. – К.: МНО УССР, 1990. – 259 с. Образование взрослых //Перспективы: Вопросы образования (ЮНЕСКО). – 1982. – №1,2. Онушкин В. Г., Огарев Е. И. Образование взрослых: Междисциплинар­ный словарь терминологии. — СПб.; Воронеж, 1995.

Номер слайду 28

Дякую за увагу!

pptx
Додано
5 липня 2018
Переглядів
380
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку