Девіз уроку: Не просто слухати, а чути. Не просто дивитись, а читати й бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно й плідно працювати.
Номер слайду 2
Чистомовка. Ато – ато - ато – чистомовок є багато. Ті – ті – ті – та найкращі будуть ті,Ята – ята – ята – що поможуть вам малята,Ув – ув – ув – ротик щоб слухняним був!
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Тема. Сапгша Копгчупгбей«Вопглопгдарпгка ліпгсу» Саша Кочубей – дитяча письменниця, копірайтер, перекладач іспанської. Народилася в м. Умань Черкаської області. Любила писати ще змалку. В дитинстві писала на всьому, що потрапляло під руку: в бабусиному паспорті, на шпалерах, на маминих паперах, за що інколи отримувала прочухана J У віці 17 років переїхала до Києва навчатися в Київському національному лінгвістичному університеті на факультеті англійської та іспанської мов. Працювала коректором, перекладачем, копірайтером. Наразі труджуся в рекламній агенції Saatchi&Saatchi, виховую сина (чи то він мене виховує J) і продовжую писати.
Номер слайду 5
Відеозвернення письменниці
Номер слайду 6
Аудіювання 1. Де народилася авторка ?А) м. Умань,Б) м. Київ,В) м. Первомайськ.2. Що полюбляла в дитинстві?А) читати,Б)писати,В) малювати.3. Для кого написала свою книгу?А)для себе,Б)для дорослих,В) для сина.4. Хто головний герой книги «Сім нескладух Говорухи» ?А)хлопчик Андроїд,Б) хлопчик Андрій,В) хлопчик Сергій.1 А2 Б3 В4 А
Номер слайду 7
словничок. Самосели – ті, хто самостійно заселяються куди – небудь. Прабабуся – бабуся мами або тата. Чорнобиль – назва міста в Україні, де у 1986 році стався вибух на атомній станції. Ця зона й досі є небезпечною для життя людей. Радіація – випромінення, особливої енергії, яка шкідлива для всього живого
Номер слайду 8
Фізхвилинка
Номер слайду 9
Вправа «Ланцюжок»Вибіркове читання. Гра «Розвідники»Гра «Частинки з‘єднай, пояснення дай»Міцний горішок – людина із складним характером;Час летить, мов шалений – дуже швидко минає;Приросла до Залісся – не хоче залишати свій рідний дім;Торохтить радіо – говорить.
Номер слайду 10
Попрацюємо у групах1 група. Встановити послідовність подій.2 група. Скласти план до тексту.3 група. З‘єднати частинки прислів‘їв. Вибрати те, яке могло б бути заголовком оповідання.4 група. Стисло переказати текст від імені бабусі.5 група. Написати риси характеру притаманні Марійці.6 група. Написати риси характеру притаманні прабабусі.
Номер слайду 11
Підсумок уроку. З яким твором ми сьогодні познайомились?Хто автор твору?Чого навчає нас цей твір?Чим він вас схвилював?Як ми повинні ставитись до природи?
Номер слайду 12
Домашнє завдання. Навчитися виразно читати твір в особах,Переказувати його від імені бабусі.